21 juni 2025, 19:48:03

House of birds....

Gestart door ROCKS, 2 januari 2006, 22:38:28

« vorige - volgende »

ROCKS

18 juni 2006, 15:43:42 #420 Last Edit: 18 juni 2006, 15:54:47 by ROCKS
Hey....

Ik heb weer wat foto's gemaakt.
De oudste noem ik maar even BROER, hij weegt  nu 66 gram!!
De middelste, ZUSJE, weegt 52 gram.
En de kleinste, Lilootje, weegt al 42 gram!!

Hier alledrie, wat is het toch een feest om dit mee te mogen maken!

In het net verschoonde blok......

En eentje van de bovenkant, lief hé?

Ik ben een beetje verliefd......snappen jullie wel......

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

jippie

Hoi Nellie!!!

Dat is nog eens snel hé? Snel even naar de foto's van 'onze' Lilo kijken! Wat een droppie hé die Lilootje? Verbeeld ik het me of is ze knapper dan de rest?   Maar dat zegt iedereen natuurlijk van zijn eigen baby...  ;)

tot horens of mails maar weer,
Liefs,
Anne

Olga en Hans

Hoi Nellie,

Wat een prachtig koppel, ik kan me voorstellen dat je verliefd bent, maar was je dat ook niet op die van mij  ;D ;D.
Alle gekheid op een stokje, ze zijn alle 3 super mooie valkjes  :D.

Hoi Anne,

Lilo is echt een knappe meid  :D met dat kuifje al van haar.
Ze groeit als kool. Kan ook niet anders he met zo'n OMA in de buurt  ;D.

Groetjes Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Wilma1

Tja dat ze als kool groeien bij Nelie in huis, dat snap ik ook wel...die hebben het veel te goed bij haar....ze stopt ze ook nog vol liefde en knuffelt ze helmaal van kuif tot pootjes  ;D ;D ;D

De foto's zijn super!!!!! Ik vind ze altijd lief zo klein en ook al zijn ze dan "lelijk" ik vind ze schattig :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Hey....

Even iets heeeel anders.
Gisteravond laat, ik zat nog achter de pc, en ineens hoor ik een raar geluid buiten. Ik roep naar Danny, die al in zijn bed lag en er om half 5 uit moest. DANNY, ik hoor een raar geluid in de tuin, ik weet niet wat het is!!
Jaaaa, hij had het ook gehoord, en sprong gelijk zijn bed uit.
Met twee zaklampjes, eentje in zijn telefoon en mijn lampje waar ik de eitjes mee schouw(hihihi, lekker groot hé?) ;D vloog ie naar beneden.
Hij dacht dat het een valkje was, hij hoorde blazen. Dus dacht ie aan een valkje, in nood.

Ik bleef lekker boven, ik ben een beetje een bangepoeperd, dus lekker veilig, in huis. :-X
Belt ie me op:mam, ik weet al wat het is, kom maar kijken op het balkon! Ik naar het balkon, staat ie daar......
te schijnen op TWEE EGELTJES!!
En waarschijnlijk waren ze wat van plan ook!! Hahahha, wat een grap!
Nouh, ik wist niet dat egeltjes zo'n klereherrie konden maken, dat weten we dus ook weer, haha.
We hebben er nog wel even om moeten lachen, het was zo komisch! :D
Volgende keer bedenkt ie zich wel, hahaha, voor ie weer gewapend naar beneden gaat.

Doeiiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Gerda

Hoi Nellie,

Ik moest meteen denken aan de grap:
Hoe doen egeltjes het???
Heeeeeeeel voorzichtig!!!

Maar ze maken er blijkbaar dus toch veel lawaai bij  ;D ;D

Leuk avontuur voor Danny, daar komt hij dan zijn bed voor uit  ;D ;D

Groetjes, Gerda

ROCKS

Hoi Gerda....

Nouh, voorzichtig misschien wel maar zeker niet zonder geluid!!
En ze hadden ook nog een lekker slakje verorberd, dus eerst eten en dan ...
Maar het was wel lachen, hoor, alleen minder dat Danny om half vijf op moest, en HET speelde zich om een uur of half 1 af, dus dan weet je wel hoe lang ie geslapen heeft?

Misschien waren ze wel aan het vechten hoor, ik weet het niet, ik kan van alles bedenken wat ze aan het doen waren, maar het ging er niet zachtjes aan toe!!
Ik zal vanavond opletten, en anders de egelopvang even bellen, want als ik aan die vossen denk die hier elke avond/nacht lopen......brrrr......

Doeiiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

ROCKS

Joepie....

IK...heb een nieuw baasje voor mijn ene geparelde popje!! :D
Voor de ander had ik dat al, die gaat naar Anne en haar gezin.
Daar komt Lilootje samen met Kuif en Jip. :)
Maar nu heb ik dus voor de ander ook een goed baasje/bazinnetje....ik laat nog even in het midden wie de gelukkige is. Maarrrrr....jullie kennen "het" wel!!
En "het" mag zelf zeggen dat "het" degene is, oke?
Ohhh, wat is dat moeilijk........chips. :-X :-X :-X

Doeiii, happy Nellie :-*

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Olga en Hans

Hoi Nellie,

Je bent nooit zo vaag, ik ben toch heel nieuwsgierig  ::).
Kan je het nu niet in m'n oor fluisteren  ;D, ik zal het niet doorvertellen  :-X echt niet. Pssssssss zeg het is.

Liefs ............. :-* :-* :-*

Yoeri    17-05-1993

Wilma1

21 juni 2006, 19:45:12 #429 Last Edit: 21 juni 2006, 19:47:31 by Wilma1
Ooooooooooooooooooo wat vaag  :-\...... ehhhhhhhhhh.......gaaaaaaaaaaaffffff  :D bedoel ik!!!!

Lalalala!!!!!!!  ;D ;D ;D ;D ;D

Ik kan het zeggen, want de ruimte is er nu...mijn voormalig grasjes voliere komt ter beschikking van de valken....veel ruimte en ze kunnen evengoed los vliegen!!!

Dus Sunny (ahum...... Marilyn, we delen het geluk saampies oke, dan vervalt de patent  ;D ?!!!!)komt naar ons toe....maar NA de vakantie, want de "overdracht" zou precies erin vallen en bij Nellie zitten dieren prima  :D :D :D!!!! Mensen ook wel hoor  ;)....

Ik heb besloten na een pijnigende bedenking, dat ik de grasjes naar een goed verblijf wilde doen....dit is gelukt en ze gaan naar een voliere van 4x4m... en Dusty is NIET ziek, maar heeft gewoon last van de droge "warmte"  binnen (ondanks sproeien en een bad) en de rest van de dames is broeds  dus krijgen ze een blok, wat IK NIET kon geven vanwege de ruimte....geweldig toch??!!!!!
;)  Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Olga en Hans

Heee Wilma,

Ben jij de gelukkige of zit ik er toch weer ver naast  ;D.

Groetjes Olga.

Yoeri    17-05-1993

ROCKS

Hey....

Olga, je weet het nu wel? :P

Wilma....wat kan jij lekker lang de spanning erin te houden zeg. Maar niet heus!! :D

Ik heb net weer het blok verschoond, en tjeeeetje heee, het is nog erger dan het hebben van een baby!! Die drie poepen meer dan een luier vol!!
Ik was helemaal verbaasd, toen ik het blok zag wat ik afgelopen zondag had verschoond!! Whaaaaah!! :o

Kijk maar eens, wat een kleine poepdoosjes

En....weer een lekker schoon blok (voor hoelang?)

Nouh, dat was het weer ff voor vandaag, voorlopig dan, of ik moet vanaaf weer rare geluiden horen, dat meld ik dat wel weer.

Doeiiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: ROCKS op 21 juni 2006, 22:25:53
Hey....

Olga, je weet het nu wel? :P

Wilma....wat kan jij lekker lang de spanning erin te houden zeg. Maar niet heus!! :D

Ik heb net weer het blok verschoond, en tjeeeetje heee, het is nog erger dan het hebben van een baby!! Die drie poepen meer dan een luier vol!!
Ik was helemaal verbaasd, toen ik het blok zag wat ik afgelopen zondag had verschoond!! Whaaaaah!! :o

Kijk maar eens, wat een kleine poepdoosjes

En....weer een lekker schoon blok (voor hoelang?)

Nouh, dat was het weer ff voor vandaag, voorlopig dan, of ik moet vanaaf weer rare geluiden horen, dat meld ik dat wel weer.

Doeiiii, Nellie

Sjongejonge, wat ben jij een "pieper" zeg....je weet niet half hoe druk IK het heb gehad  :-\  :-\ en mij hoor je niet  ;D ;D ;D....ik ben NU pas neergestreken hierboven met een WELVERDIENDE rosé  :D ;)..... de baby is gevoerd  :P en zit op stok :) ....Coco in het HILTON  ;D ;D ...dus die hoor je niet  ;D ;D ;D....maar ik ben wel blij  :D met de komst van SUNNY (vind je dat wel mooi voor een vrouw /pop die aan het strand woont ???) en ik vetrouw haar toe aan jou tot na mijn vakantie, want WAAR kan een valk het beter hebben dan bij jou....ik weet hoe je woont...niet groot en alles is voor hun, JIJ woont in een grote voliere  :D  :D :D.....af en toe ben je maf  ;D  maar wel een TOPWIJFFIE  ;)!!! Daar kan IK niet aan tippen hoor  :-\ !
XXXW

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.