19 juni 2025, 22:31:30

House of birds....

Gestart door ROCKS, 2 januari 2006, 22:38:28

« vorige - volgende »

moonwitch (diana)

Hoi Nel

Kan me heel goed voorstellen hoe je je nu voelt.
Is ook wel moeilijk om te gaan slapen als er zoveel gedachten door je hoofd gaan.
In princiepe brand ik geen kaarsjes maar ik gedachten wil ik  wel honderden voor je branden.
Lieve nel heel veel sterkte morgen en in gedachten ben ik bij jullie.
groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

ROCKS

Hoi....

Diana, bedankt!

Dit stond voor vandaag(26-3-05, zondag dus), in mijn horoscoop!! Toch wel frappant, hé?

(26-3-2006)

Uw gevoelens spelen u parten. U weet niet meer wat u eigenlijk wilt. U bent de problemen meer dan zat en heeft behoefte aan een avondje rust. Neem dat avondje en ga met vrienden uit. De problemen lopen (helaas) niet weg.

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Wilma1

HEEL VEEL STERKTE!!! ;)

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hoi Nellie,

Ik had het je al gezegd, maar hier nogmaals, heel veel sterkte!!

Bij mij ook geen brandende kaarsjes, veel te gevaarlijk  met los vliegende valkjes en kleine kindertjes maar mijn gedachten zijn wel bij jou en Rocky.

Weet je inmiddels al iets meer??

Het is immers 8 uur geweest.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Olga en Hans

Hallo Nellie,

Ook ik denk al al die tijd aan jullie, het laat je niet los.
Wij duimen en ook nog een paar kleine pootjes, duimen heel hard voor Rocky en jullie.
Meissie heel veel sterkte en natuurlijk ook voor Danny.

Liefs met een dikke  :-* Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

ROCKS

Hoi....

Vanmorgen gebeld met de arts, en er werd eerst gesproken over "misschien woensdag, donderdag". Ik zei gelijk: neeh, we hebben vrijdag een afspraak gemaakt voor vandaag.
Oh oke, ik ga even de planning bekijken en dan bel ik u terug.
Nou, het kan heel misschien vandaag, om half 2 en anders morgenochtend om 8 uur, maar dan moet ze als het vandaag niet lukt een nachtje blijven en doen we het morgen om 8 uur gelijk. Hij had nog wel een ander plan, wilde eerst nog even een echo maken, dan kwamen ze niet voor onverwachte dingen die ze aan konden treffen.
En dan na de echo opereren. Zei er wel bij dat er dan meer kosten waren. Ik vroeg hoeveel dat zou zijn, en de echo kost 75 zonder btw.
Ik heb toen gelijk gezegd dat dat niet hoefde want het heeft weinig nut, als ie daarna gelijk gaat opereren. Het is of het ene of het andere, dus dan is het niet echt noodzakelijk.
In eerste instantie ging ik akkoord, met het plan om haar te brengen, en dan maar kijken wanneer het wel zou kunnen, om half 2 of morgen.
Toen ik erover na ging denken, was ik er voor me zelf wel uit. Ik neem haar weer mee als het vandaag niet lukt  en breng haar morgen vroeg weer. Ikmoet toch En vandaag En morgen er naar toe rijden, want ze moet nu toch een nachtje blijven NA de operatie.
Maar lukt het vandaag wel en gaat alles goed, dan  rij ik morgen met een heel ander gevoel naar Utrecht, ja toch?
Het is dus nog niet zeker dat er vandaag wat gebeurt.
Ik hoop het wel, want we zijn er wel naar toe gegroeid(zeg ik dat zo goed). Dus dan maar liever vandaag dan morgen.
De operatie duurt tussen een half uur en een uur, en ik ga daar natuurlijk op wachten. Vroeg of ik haar dan ff mocht zien erna. Is die man heel verbaasd, en vraagt: blijft u wachten, dat wordt een lange zit.
Ja, tuurlijk blijf ik wachten, wat denkt ie dan?
Ik mag haar nog ff zien voor de dan de ziekenboeg ingaat.
En DAN ga ik naar huis, met in me hoofd: morgen mag ze weer mee!
En....mocht het toch fout gaan, die kans is er gewoon, dan kan ik haar gelijk mee nemen.
Pffffff....ik probeer om iemand te bellen zodat  jullie weten of het vanmiddag gebeurt. Of morgen, dan kunnen de duimpjes even pauzeren, en de kaarsjes uitgeblazen.

Olga!!! Je bent echt een schat!! Ongelooflijk lief.....ik ben blij dat ik je heb leren kennen!!! (Hans ook)

Alle duimpjes in de aanslag + de kaarjses aan?

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Caroline

Het blijft spannend!!

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ROCKS

We gaan NU weg.......

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Christine

Duimpjes staan klaar!! Veel succes en ik hoop het van iemand of van jou te horen via hier!! :-\ :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Olga en Hans

27 maart 2006, 14:10:50 #249 Last Edit: 27 maart 2006, 14:50:45 by Olga en Hans
Hallo allemaal,

Hier een berichtje namens Nellie.
13.45 uur wordt ik gebeld dat ze Rocky gingen opereren, 10 min. later belt Nellie mij weer: het gaat niet door want Rocky is niet nuchter. Nu wordt het morgen om 08.00 uur.
Dit is balen, deze stress duurt dan nog langer, voor hun allemaal.
Ik blijf duimen en hoop vele met mij.

Nellie en Danny kom op, het moet morgen gewoon goed gaan.

Een hele dikke pakkerd voor jou Nellie  :-* en ook 1 voor Danny   :-*en namens Ricky   :-*1 voor Rocky.

Liefs Olga.

Yoeri    17-05-1993

ROCKS

FAK....FAK....FAK!!!

Ongelooflijk!! Ik heb die man vanmorgen 3x!! aan de telefoon, en niet 1 keer heeft hij genoemd dat Rocky nuchter moet zijn!
En vrijdag ook geen woord over gesproken, ik snap dat niet.
Oke, bij mensen is dat zo, maar je verwacht toch op zijn minst dat als een dier nuchter moet zijn, dat dat wel even genoemd wordt?? Of ben ik nou seniel?? NIet blond, maar voel me wel een beetje....

Rocky was opgehaald door een assistente en ik heb haar nog even heerlijk een dikke kussss gegeven en een klein traantje gelaten, en Danny ook nog ff een zoen, en me  moedertje ook.
Daar ging ze....ik heb nog even naar Lique gebeld, en later Olga.
Minuut of tien, misschien 15 nadat ze weg was, komt ineens die arts aangelopen en wenkt naar me. Ik moest even naar de gang komen. De schrik die toen om me hart sloeg.....nou, als je hartklachten hebt....ik denk dat die shok heeeeel slecht was geweest. Ik dacht gelijk: S H I T!! Het is fout!!
Ja toch? Vooral om dat ik naar de gang moest komen.
Zegt ie: ik kan haar niet opereren, want ze is niet nuchter!!!
Jaaaaah zeg, kom op! Ik voelde opluchting maar ook iets van...jeetje....het had nu gewoon achter de rug kunnen zijn als het door was gegaan. Nu moet ze morgen om 8 uur er zijn, dus mogen we weer, was anders ook zo geweest, maar nu mogen we als de operatie goed gaat woensdag weer!
AAAAAGH........
Als de arts om half tien had gezegd, ze moet nuchter zijn, had het gewoon nog door kunnen gaan. Ze had dan tot half 11 mogen eten en de laatste drie uur voor de ingreep niet meer eten. Wat water drinken mag ze wel.
1 Ding scheelt, morgen is het nog donker als we weg gaan, en dan plukken we haar zo uit de kooi, of het blok. Dus is ze in ieder geval nuchter.

Hopelijk mogen de duimpjes na morgen weer even op slot, voor Rocky dan....I hope so!
Ik bel wel weer even naar Olga, morgenochtend en dan kan ze alvast wat op het forum zetten.
Ben nu ontzettend moe en ....ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, en wil vanaaf bijtijds naar me bedje( als het lukt).

Dank jullie wel, voor alle steun en medeleven!!

Nellie

***RICK***
                       ik denk aan je en voel met je mee!!

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Kolkkie

Hey Nellie,

Ik kan me voorstellen dat je erg schrikt als die arts ineens weer aan komt zetten.
Dat hij dat niet heeft gemeld dat Rocky nuchter moest zijn.

Citaat van: ROCKS op 27 maart 2006, 17:20:04
Nu moet ze morgen om 8 uur er zijn, dus mogen we weer, was anders ook zo geweest, maar nu mogen we als de operatie goed gaat woensdag weer!
AAAAAGH........

Wanneer moet Rocky nu onder het mes dan? Morgen of overmorgen?

Dat is mij niet helemaal duidelijk.

Of moet ze morgen onder het mes en dat je haar woensdag weer mag komen halen?

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

ROCKS

-Mariska....
Morgenochtend om 8 uur is het zover, dan gaat ze echt onder het mes, en dan mogen we haar woensdag weer halen.
Als ze nu geholpen was hadden we haar morgen kunnen halen.
Nu wordt dat dus overmorgen.

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Olga en Hans

Lieve Nellie,

Lekker op tijd naar je bedje en hoop voor je dat je wat kan slapen, morgen moet je toch weer bijtijds op.
Wij denken aan jullie  :-*.

De paar zakjes trosgierst heb ik besteld  :), die gaan we dan komende zaterdag halen.

Slaap lekker en tot morgen,
liefs van Hans en Olga.

Yoeri    17-05-1993

moonwitch (diana)

Hoi Nel

Dit valt niet mee zeg, en ik kan me heel goed voorstellen dat je je rot schrok toen je werd geroepen.
Ze denken zekers dat je een jojo bent.
In ieder geval ben ik in gedachten bij jullie en wens je een hele goede nachtrust en heel veel sterkte voor morgen.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer