7 mei 2025, 15:14:46

Over Skye en tam maken

Gestart door Skye, 31 december 2005, 15:38:35

« vorige - volgende »

valkchico

hallo Skye,

veertjes en nog eens veertjes???
Ja ik weet niet wat normaal is het is wel erg jong misschien is het nog "nestdons",ik durf het niet te zeggen, maar Chico van mij was ook al erg vroeg de kleine veertjes aan het verliezen. Ook al wel voor de 3 mnd.

Moest erg lachen om je "blunder"met de uitklop perikelen ;D.

gr Esther

Skye

Hoi Esther
Dus Chico verloor ook al erg jong kleine veertjes? dat vind ik dan wel weer prettig om te lezen, dat betekent dat het dus niet abnormaal is. En grappig dat het met Chico was, dat is immers ook een lutino! Nu je het zegt, nestdons, dat soort kleine zachte veertjes zijn het wel. Het langste veertje was 3 cm, de rest allemaal 2 cm en korter.
Ja stom he dat uitkloppen? ;D

imv

Hoi Angelique,
Bij mij zijn er ook 1 of 2 valkjes zo vroeg in de rui gegaan. Hoewel.. inderdaad alleen die pluisveertjes.. Misschien is het, net als Esther zegt, dat het nestdons is? Goofy van mij ging altijd flink tussen haar veren op de rug "krabben" en kwam er met een snavel vol dons weer uit  ;D

Groetjes,
Irene

Ps..Pino, mijn bonte cinnamon man floot ook al met 3 maanden.. alles kan dus ;D :-\ :D

Rianne

Het kunnen nest veertjes zijn. Zolang het bij dat dons blijft, en niet gewone veren, is er volgens mij niks aan de hand.

MirandaReep

Hoi Skye,

Elvis verliest ook heel veel donsveertjes maar ook kleine gewone veertjes. Ze zijn ongeveer 2 cm en zijn een beetje rond niet langwerpig. Ik denk dat ze van zijn borst komen want daar poets hij ook erg veel.
Groetjes Miranda

Kirsten

Hoi Angelique,

Hoe is het met Skye en heeft hij al meer veertjes verloren?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

valkchico

Hallo skye,

hoe gaat het hier met de veertjes en alles?

gr esther

Lin

Hey,

Gaat alles nog hier goed?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

*Sylvia*

30 april 2006, 11:09:57 #158 Last Edit: 2 mei 2007, 07:29:06 by Riny
Hallo,

Hoe is het met skye?

Ik wil even vertellen dat hij/zij er weer broertjes en zusjes bij krijgt als alles goed gaat.
Elmo heeftt nu samen met Dommel een blok en ze hebben al gepaard,dus het zal niet lang meer duren voor er weer eitjes komen.

Het dagboek/ verhaal is gesloten omdat er een jaar niet meer is ingeschreven.
Wil je hem weer open, neem dan contact op.

Groetjes Riny / moderator