19 april 2024, 06:13:39

20 papegaaien dood

Gestart door Riny, 30 december 2005, 23:06:01

« vorige - volgende »

Riny

Vanavond hoorde ik bij Hart van nederland dat er in Ulft in de achterhoek op een buitenvoliere vuurwerk was gegooid.
20 papegaaien hebben zich dood gevlogen tegen de afrastering.
Het waren allemaal grote papegaaien
€35000 schade.
De helft van de papegaaien zat al te treuren om zijn of haar partner.
Groetjes Riny :'( :'(

Roosje

Ik heb het gezien. Wat vreselijk he. Die arme man, en die arme vogels :'( Kon wel janken.

En die gasten moet ik niet voor me krijgen >:(

Riny

Citaat van: Roosje op 30 december 2005, 23:07:16
Ik heb het gezien. Wat vreselijk he. Die arme man, en die arme vogels :'( Kon wel janken.

En die gasten moet ik niet voor me krijgen >:(


Je wordt er helemaal naar van.
Maar ook bang want dat kan hier ook gebeuren.
groetjes Riny :'(

Roosje

Ja getver, jij hebt een buitenvoliere natuurlijk. Dan zou ik me ook zorgen maken. Ik duim voor je dat ze overal goed doorheen komen!

Valerie

 :censuur SCHANDALIG is het!  :'(
Konden we maar iets doen voor die man. Arme beestjes!



Ineke

Ik heb t niet op tv gezien. Hebben ze EXPRES vuurwerk op de voliere gegooid? Wat een verschrikking!
Nellie zei het al ns eerder, mensen die gemeen tegen dieren zijn kunnen ook niet goed voor andere mensen zijn.
Zulke gasten moeten ze naar die rechter in Amerika sturen die met alternatieve straffen komt (bijv. dieven die in de kou op een kerkhof moeten overnachten) en natuurlijk alle schade vergoeden. Als ik per ongeluk de auto verkeerd parkeer wordt ik toegesproken alsof ik debiel ben en zulke etterbakken zijn ''kwajongens''

Ineke

Riny, je vertelde dat je t.o. een cafe woont. Ik duim ook voor je dat alles morgen nog zo is zoals nu.

trienke

heb het ook gezien

vreselijk zeg :( zielig hoe er nu al een paar papegaaien bij zaten

RIP alle papegaaien

Groetjes Trienke

~Natas~

Hoi,

Schandalig man.
Heb hier geen woorden voor.
Arme vogels
:'(  :'(   :'(  :'(

Natasja

aletta@wanadoo.nl

hoi
ik heb het gisteren ook op tv gezien en de tranen sprongen in mijn ogen wat vond ik dat sneu voor de eigennaar en voor de vogels die hun partner kwijt zijn.zelf hebben wij in de familie ook een buitenvoliere met parkieten dus gaan we dat vannacht goed in de gaten houden.

groetjes sandra :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

bobbie

Ik heb dat niet gezien op het journaal :o, wat verschrikkelijk.  :o

Hebben ze die jongens te pakken?  >:( Ik hoop het van harte.  >:(

Nel :'(

Riny

Hoy nel
Het was bij hart van nederland.
Misschien dat ze het bij het weeknieuws nog laten zien.
Groetjes Riny :D

Gerda

Voor dit soort jongens is maar 1 straf. En dat is hetzelfde meemaken als de slachtoffers. Dus in een hok opsluiten en dan in dat hok een krat vuurwerk ontsteken. Kijken of ze ook schrikken!!!!  :-X :-X :-X
Sorry, dat is natuurlijk geen reactie, maar ik kan dat soort jongens (of meiden) wel wurgen!!!!

Gerda

hippysuus

Oooh wat verschrikkelijk naar  :'( :'( :'(

Monky

Jeetje joh, daar schrik ik gewoon van  :o :o :o
Ik kan me daar heel kwaad omver maken  >:( >:(
Net als die dierenwinkel in Gorinchem die helemaal uitgebrand is (stond op teletekst). Alle dieren dood.
Echt verschrikkelijk.

Groetjes,
Monky