Mila, Nicky, Goofy, Sammy & de nijnen Marmer en Nijn

Gestart door Shirly, 30 december 2005, 14:58:01

« vorige - volgende »

Shirly

Hoi Mariska,

Bedankt voor je medeleven.
Ik ga Kirsten meteen even vragen of ze nog kleintjes heeft.

Thanx.

Kirsten

Hoi Shirly,

Ik dacht er ook gelijk aan toen ik las dat Smurf er niet meer was, maar helaas zijn al mijn jongen op dit moment gereserveerd en ik durf je ook niet te zeggen wanneer er weer jongen komen.
Zit goofy nu apart? of met de andere twee? In het begin gaat het schreeuwen door merg en been en is voor jou ook dubbel verdrietig. Meestal wordt het redelijk snel minder en zal hij met Nicky en Mila contact zoeken.
Een valkje erbij is denk ik ook de beste oplossing, maar ik zou niet overhaasten. Goofy komt er echt wel en zoek gewoon rustig naar een geschikte partner voor hem.

Nogmaals heel veel sterkte, kan niet uitdrukken hoe verdrietig ik dit voor je vind.

Groetjes
Kirsten

ps Karin en Marco jullie ook veel sterkte en fijn dat jullie even naar Shirly toe konden komen.

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

Citaat van: Shirly op 15 januari 2006, 21:34:22
Hoi Mariska,

Bedankt voor je medeleven.
Ik ga Kirsten meteen even vragen of ze nog kleintjes heeft.

Thanx.

Sorry Shirly,. had je heel graag aan een kleintje geholpen, Ik hou het in de gaten overal en als ik iets vind of zelf iets verwacht hoor je het meteen van me.

Shirly

Hoi Kirsten,

Bedankt voor je reactie...
Jammer dat je idd geen valkjes meer over hebt maar misschien ook wel goed om even te kijken hoe het nu verder met Goofy gaat. Op den duur of zodra iemand weer kleintje heeft dan gaan we weer kijken voor een geschikt maatje voor Goofy.

Mila maar vooral Nicky proberen nu ook contact met hem te zoeken... maar hij wil nu niet echt. Maar Nicky is gelukkig een kleine volhouder dus wie weet ....

bobbie

Hoi Shirly,

Volgens mij heeft Karin nog een jonkie wat niet gereserveerd is. Ik weet het niet zeker hoor maar je weet maar nooit. (De bonte bende/De bonte Parel)

Sterkte verder, Nel

Kirsten

Citaat van: Shirly op 15 januari 2006, 21:45:12
Hoi Kirsten,

Bedankt voor je reactie...
Jammer dat je idd geen valkjes meer over hebt maar misschien ook wel goed om even te kijken hoe het nu verder met Goofy gaat. Op den duur of zodra iemand weer kleintje heeft dan gaan we weer kijken voor een geschikt maatje voor Goofy.

Mila maar vooral Nicky proberen nu ook contact met hem te zoeken... maar hij wil nu niet echt. Maar Nicky is gelukkig een kleine volhouder dus wie weet ....

Zometeen als het voorjaar begint kan je rustig overal gaan kijken,. Ik denk dat het morgen met Goofy een stuk beter gaat en hij vanzelf de andere twee gaat opzoeken. We zijn geneigd om ze menselijke gevoelens toe te kennen, maar ze ervaren het allemaal niet zoals wij dat doen.
Als ik hier jongen bij hun ouders moet weghalen, dan ben ik daar emotioneler onder dan de ouders zelf bijvoorbeeld,. die roepen een minuut of 5 en daarna als ik ga kijken zijn ze het volgens mij alweer vergeten.

Het leukste is het denk ik voor goofy als je op zoek gaat naar een popje zodat hij ook z'n machogedrag kwijt kan.

Groetjes en ik hoop dat je straks een beetje kan slapen,.
Kirsten

Shirly

Hoi Kirsten,

Als ik een nieuw kleintje er bij krijg dan hoop ik idd ook op een popje want ik heb zo wie zo 2 mannen. Wat Nicky is weet ik nog niet 100% maar ik vermoed een popje.
Maar ja bij zo'n jong kleintje weet je het ook nooit zeker of het wel een popje is. Dus maak ik me er niet zo druk om. We zien wel. Is het een popje is het natuurlijk mooi meegenomen. Is het niet zo tja jammer dan.

Shirly

Nou Goofy is vannacht stil geweest en tot nu toe is hij redelijk stil geweest. Af en toe ging hij heel klagelijk piepen maar dat duurde niet langer dan een paar minuten. Hij is wel allerter geworden naar mij. Reageert beter naar mij toe.

Ik heb nog gesproken met iemand van kwekerij de valk en zij hadden nog een baby over van 3 weken. Die komt natuurlijk bij mij als hij zelfstandig is. Ik krijg nu elke week info over hem en ik wil deze week nog even langs gaan om hem op te zoeken. Misschien vanmiddag wel even als ik tijd over heb.

Heb is een wildkleur net als smurf was. Maar we weten alleen nog niet of het een mannetje of popje is. Maar dat vind ik niet zo heel erg.

Ik kan haast niet wachten om hem te ontmoeten.

Dus goofy nog eventjes geduld en dan mag je weer zorgen voor een kleintje

Kirsten

Hoi Shirly,

Fijn dat het met Goofy iets beter gaat.
Wat leuk dat je toch waarschijnlijk een jong gevonden hebt,. Ik hoop dat het super klikt en jij ook weer een glimlach op je gezicht krijgt.

Groetjes
Kirsten

Mariska

Hoi Shirly,

Wat leuk dat het jong van Jura en Herman nog vrij was :D
Ben heel blij voor je en ook voor Goofy als hij een nieuw maatje krijgt.

Als ik het goed heb sturen ze op zondag altijd de foto's rond ;)
En ze maken de jongen ook al handtam dus dat is ook hartstikke leuk voor jou.

Heb je zijn foto op de site al gezien?
Anders wil ik hem hier wel even voor je plaatsen hoor ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Shirly

Hoi,

Na dat treurige nieuws toch weer wat leuk nieuws. Ik krijg er idd een kleintje bij.

Dit is de kleine:

wat een schatje he?
Woensdag ga ik hem bezoeken als Jura tenminste weer wat bij stem is. Ik heb er zo zin in dat ik haast niet kan wachten.

Ik hoop dat hij snel zelfstandig is. Zodat hij lekker bij ons kan wonen.

bobbie

Hoi Shirly,

Ach wat een liefie, het is echt een lekker ding. Wat een scheetje.  :D
Ik ben heel blij voor jou en voor Goofy. Je hebt gelukkig weer iets leuks om naar uit te kijken.

Ik blijf je volgen. ;)

groetjes, Nel

Mariska

;D ;D ;D ;D

Mike belde haar vanmiddag, maar kon haar amper verstaan.
Later van de week nog maar een keer proberen ;)

Maar het is wel een poepie he?! :D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Shirly

Hoi Nel en mariska,

Jaaaaaaaaaaaa heeeeee wat een schatje he?

Ik ben helemaal verlieft.

Mariska

Hoi Shirly,

Dat is het zeker!
Ik ben blij dat je weer iets leuks heb om naar uit te kijken en blij dat ik jou die tip gegeven heb ;)
Ik zag dat ze er maar 1 had dus moest snel zijn natuurlijk ;)

Liefs
Maris!!