28 maart 2024, 10:25:54

zazoe

Gestart door peterencorina, 29 december 2005, 19:33:43

« vorige - volgende »

peterencorina

 :'(hij was vrolijk kon goed opschieten met de hond en de kat gistermorgen begroete hij me nog heeft nog eten gehad vloog nog vrolijk door de kamer maar nu is hij er niet meer zazoe hij werd maar 5 maand oud.gister middag toen mijn vrouw terug kwam van de boodschapen was er geen zazoe die haar zoals gewoonlijk begroete toen ze ging kijken wat er aan de hand was laag zazoe dood in zijn kooi hij is volgens mij voor over gevallen en daar bij met zij koppie tussen de tralis en zijn stok terecht gekommen en heeft daar bij zijn nek gebroken.nu is het stil in huis we missen hem erg hij was voor ons een kind die je lekker kon knuffelen. 
         

                      zazoe* 28-07-2005______28-12-2005

es

Hoi,
Hé wat vind ik dit erg voor je zeg, weet niet zo goed wat te zeggen. :'(
het valkje van een vriendin van mij is ook zo overleden, ze dachten toen aan een soort hersenbloeding.
Maar dat doet er niet toe, ik wil je heeel veeel sterkte wensen jeetje zeg hij was nog zo jong  :'(

Sterkte
Liefs van Esther  :-*

margreet

hallo,

Heel veel sterkte bij het verlies van je valkje Zazoe, zo plotseling, dat  wens je niemand toe.

groetjes Margreet

Roosje

Oh wat vreselijk. Vind dit heel erg voor jullie :( Sterkte!

Riny

Hallo
Wat vreselijk om je valkje zo te vinden.
Ik wens jullie veel sterkte .
Groetjes Riny :'(

Valerie

 :'(
Heel veel sterkte!!



Mariska

Hoi Peter en Corina,

Wat verschrikkelijk voor jullie :'( :'( :'(
Pas geleden heb ik nog veel met jullie gesproken en nu is ze er niet meer :'(
Ik wens jullie heel veel sterkte toe met dit verlies!

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

sweetfuzzy

Veel sterkte met dit verlies
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Saar

sterkte :'(
:-*saar