4 augustus 2025, 01:01:54

Eddie de Edel

Gestart door imv, 28 december 2005, 21:24:52

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Eddie,

Vraag maar aan je vrouwtje, als ze een keertje eventje tijd over heeft of ze dan weer een paar mooie foto's van jou maakt en van je nieuwe kooi natuurlijk.  ;D

Ik ben wel heel nieuwsgierig hoor naar jou en vind het dan ook heel erg leuk om je straks te gaan ontmoeten.  :)

Nou lieverd, ik moet gaan slapen.

Truste!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Eddie
Mag jij mee op vakantie?
Nou wij niet,ze zeggen hier dat ze nooit op vakantie gaan.
Eerst kon ik nog in de gaten houden wat er allemaal gebeurde binnen.
Maar nu zitten we in een buitenvoliere.
En weet je wat ze gedaan hebben,die hele voliere ingepakt met golfplaten en noppenfolie.
Ze zeggen dat ze dit gedaan hebben omdat ik anders de winter niet doorkwam.
Maar ik heb tegen Bo gezegd ''geloof het maar niet''.
Dat is minstens gebeurd omdat ze bang zijn dat we alles kunnen zien ,en het aan jou vertellen.
Doeiiiiiiiiii    BINK & BO

imv

Roosje

Hee Eddie, ik ken al een truukje! Lees maar in het dagboek van mijn vrouwtje.

:-* van Bo.

Riny

Hoy Eddie
Van wie heb jij dat blaffen geleerd?
Toch niet van mijn vriendje of wel?
Kun jij dan ook al plassen met je pootje omhoog?
Doeiiiiiiiiiiiii

imv

Hoi

Nu je het zegt. Ja, dat heb ik van Brutus. Die blafte een keer naar mij, en ik blafte terug ;D Kunnen Bink en Bo niet grommen??
Ik kan niet plassen met het pootje omhoog. Maar wel slapen met het pootje omhoog... telt dat ook?

En.. als het vrouwtje mij uit mijn kooi haalt zegt ze : ff poepie doen... en dat doe ik dan ook. Goed, he?!

Groetjes,
Eddie

Riny

Hoy
Dat weet ik niet hoe die slapen,ik heb je toch wel eens verteld dat ik niet in die voliere kan kijken?
En in de gang van het hok mag ik niet komen.
Als het zomer is kom ik het je vertellen.
Ik moet ook op comando plassen en  poepen ;D ;D
                                       Doeiiiiiiiii

imv

;D ;D ;D

Wat zijn wij toch slimme rakkers!

Groetjes 

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

22 februari 2006, 22:13:28 #99 Last Edit: 22 februari 2006, 22:16:17 by carco
Hoi 

Weet je wat ze hier doen??
Zo maar inbreken bij jouw thuis.
En ik ben al 2 keer meegeweest, maar ik heb me een ongeluk gezocht en kan je nergens vinden ???
Ben jij gekidnapt naar America of zo ???
Daar hebben ze mij ook al heen gebracht. Uitkijken hoor anders brengen ze je nooit meer terug naar huis.
Nou was het daar eigenlijk zo gek nog niet want thuis lig ik nooit op de bank ( dat mag niet)
En als ik er goed over nadenk: de rest was er ook niet : alleen al die andere dieren die ze hier ook hebben en die zie ik vaak genoeg.
En dat kleine meisje wat zo goed op de bank  kan springen als ik kom zag ik ook niet ???
Pas maar op het gaat er raar aan toe bij jullie, ik zal wel een beetje waken over jouw kooi hoor ;)
Poot:
Klik op het plaatje voor onze site!

carco

Hoi

Gaat alles nog wel goed in papegaaienland?
Ik hoor maar niets meer van je.
En dat terwijl ik iets heel moois heb gekregen (tenminste dat vindt het vrouwtje, ik weet nog niet of het mooi is)
Kijk maar eens:

Nu moet het nog mooi weer worden natuurlijk en dan gaan wij eens samen stappen ;D

Poot:

Riny

Hallo

Zorg jij er dan voor als je samen met Brutus gaat fietsen,dat jullie vrouwtjes er een foto van maken?
Die zou ik zo graag willen zien.
Groetjes Riny :D

imv

Hallo hallo
Ja, het gaat prima in papegaaienland. Mijn vrouwtje begint mij aardig te leren kennen... en ik haar  ;D
We zijn eigenlijk 2 beste maatjes... de rest van die mensen hier moeten maar wat meer geduld met mij hebben, hoor!

Ik heb al een tijdje niet geschreven omdat mijn vrouwtje elke keer achter de computer zit... potverdrie! En dan zijn er ook nog eens 2 van die kleine fladderaars die apart in een kooi zitten. Nou, het is belachelijk! Dan zie je die grijze en die geel/bruine uit dat houten hokkie kruipen, en dan roepen ze hier: "ze zijn er uit! " nou, echt niet waar! Ze hangen dan gewoon in de tralies.
Maar dan komt het hoor, dan gaat dat houten hokkie open, en moet ik van de schouder van Irene af.
Als ze dan zo per se in dat houten huisje moet kijken, waarom staat het daar dan in? Ik snap er niets van. Er komt een hoop gepiep uit, en als ik het goed gezien heb ook nog eens een stel gele watjes Jakkie! Die zijn vast al een keer gebruikt, want ze bewegen zelfs!  ???

Maar met mij gaar het super, hoor! Vrouwtje komt telkens met van die heeerlijke snoepjes aan  :P Als ik bij haar op de schouder zit controleer ik ook altijd even of ze niet toevallig iets lekkers in haar mond heeft.. doen jullie dat ook? Vaak komt er toch wel iets lekkers uit, hoor! Moet je doen ! :P ;)

Ik kan ook niet wachten tot het mooi weer wordt. Dan mag ik ook naar buiten heeft vrouwtje beloofd!
En Brutus.. moet jij dáár in?? WHAAAHAAHAAAAAAA Die is toch veel te groot voor jou?  ;D Pas maar op, vóór je het weet moet je opschuiven voor de boodschappen  8)
Ben benieuwd wat mijn vrouwtje voor me heeft voor op de fiets!

Nou Brutus, hang jij de zon vast op?
Enneh..Bailey. mag ik ook bij jou logeren? Brutus vond het erg leuk!  ;)

Groetjes,
Eddie!

Riny

Hoy
Natuurlijk mag jij hier op vakantie komen.
Maar dan zeg je maar tegen je vrouwtje dat ze precies op moet schrijven wat je thuis ,wel en niet ,mag.
Riny was ook al vergeten dat Brutus niet op de bank mocht van Caroline.
Weet je Eddie,ik ben een beetje jaloers op jou,dat jij zo dicht bij Brutus woont.
Wij wonen heel ver weg.
                                     Doeiiiiiiiiiiiiii

carco

Citaat van: Riny op  4 maart 2006, 13:39:14
Riny was ook al vergeten dat Brutus niet op de bank mocht van Caroline.

Doeiiiiiiiiiiiiii

Zeg maar tegen Riny dat dat niet erg is  hoor!
Mijn vrouwtje vind het stiekem erg gezellig en moet er wel om lachen, alleen graven in de bank dat mag ik niet, dan moet ik op de grond :P
Ik heb het toch super gehad daar zeker ;)

En

Jij denkt toch zeker niet dat die mand te groot is voor mij? Daar passen echt geen boodschappen meer bij hoor en anders eet ik die gewoon even op ;D
Poot: