6 mei 2025, 03:56:04

Eddie de Edel

Gestart door imv, 28 december 2005, 21:24:52

« vorige - volgende »

imv

Hoi Mayka,
Je bent echt een lekker ding, zeg! Je zit zo uitdagend te kijken  :P

Ik ben inderdaad druk met mijn baasje, en met Britt... maar mijn baasje (vrouwtje) moet ook weer werken. Dus in de ochtend zit ik wel eens alleen. Maar mijn vrouwtje heeft er voor gezorgd dat ze vanaf morgen niet elke ochtend weg hoeft. Kunnen we lekker kroelen en spelen.

Ik heb een heel lieve knuffel en een leuk balletje met één of ander belletje erin.. ik kan er mee blijven spelen.
Soms zet mijn vrouwtje me in een boom met speelgoed (wie hangt er nou speelgoed in een boom  ??? Hoe gek kan het worden  ::)  ) Maar dat vind ik nog niet zo heel leuk. Ik blijf liever bij mijn vrouwtje of bij Britt. Die hebben van die lekkere oren... om lekker op te knabbelen  :)  . Echt leuk vinden ze dat niet geloof ik. Telkens als ik lekker mijn snavel in het randje van een oor zet komt er een hand aan en die maakt meteen mijn snavel weer open... snap er niets van... zeggen ze "foei"  of zoiets..

Maar goed! Wie weet gaan ze mijn geknabbel nog wel waarderen  ;D

Nu moet mijn vrouwtje weer werken.. ik heb haar op dit moment aan de telefoon, want zij is in de winkel aan het werk (geloof ik).

We spreken elkaar gauw weer.
groetjes,
Eddie

imv

Hallo allemaal,
Wat is het moeilijk om andere geluiden te maken dan WRAH!
Sjonge.. ik doe erg mijn best! Eerst toeterde ik alleen in mijn slaap, maar nu kan ik ook met mijn ogen open toeteren... pfff.

kra...toet..piepiep..joehoe.. mijn stem slaat over... ahum kuch

ik oefen nog wat verder! 8)

groetjes,
Eddie

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Christine

Eddie! je bent een sexy vogeltje!! hihi :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

imv

Hallo allemaal  8) Dank je.. dank je... ik mag er wezen, he?!  8)

O, er is hier nog zo'n klein meiske wat ook graag op de foto wil.. nou, dat kan wel in mijn dagboek

Ze is een lieverd. Wel een kleine dwingeland af en toe. Ik ben heel graag haar vriendje. Haar haren zijn heerlijk om in te woelen. Ik hoop nog eens een kusje van haar te krijgen  :-* Mijn vrouwtje zegt altijd dat ze een "big-mac-mond heeft.. ik begreep dat dat een lekkere grote mond is, waar zeker een big Mac in past ;D... Dat moet toch wel heerlijk zoenen  :-*
groetjes,
Eddie

Caroline

;D ;D ;D

Gekke Eddie!!

Ik vind jou een lekker ding maar Amber (   ??? ) vind ik een SUPER lekker ding!!

Welterusten lieve Eddie,  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Heee... wat moet dat in mijn kooi? Ga weg met dat enge ding!

Ok, dat aparaat doet dus niets...

Mooi ben ik hè?!  8)

hihi.. ik begin er lol in te krijgen :D

groetjes,
Eddie

carco

Hoi fotomodel ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Citaat van: imv op 18 januari 2006, 07:56:25

Mooi ben ik hè?!  8)

Mooooooi??

Je bent prachtig!!

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes eddie

je bent een prachtexemplaar je hebt zo'n mooi koppietje  :D denk dat je knap genoeg bent voor een cariere als fotomodel  ;)

groetjes marilyn

Agnes

Hoi Eddie,

Ik ben ook maar eens in je verhalenboek begonnen.
Je bent een knapperd hoor!
Wordt er maar niet verwaand van, want je hebt toch geen schoenen ;D

Ik vind vooral je kleur zo mooi! Wat ben je mooi groen!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Christine

Wat een prachtige foto's van je Eddie! Ik las net dat je van de pap af bent!! Wauw je wordt nu een echte grote jongen!! :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

imv

Hallo hallo,
Ja, ik word al een hele grote jongen.
Mijn vrouwtje had mij vandaag mee naar buiten willen nemen met mijn tuigje, maar het regent  :-\ :'(

Van mijn tante Carco heb ik een enorme speelknots met met touwen gehad. Weet je, die vind ik zóóóó leuk.. ik ga er zelfs uit mijzelf voor mijn kooi in.

Ik kan nu ook al uit mijn pootje eten. Voorals de hondenbrokjes van tante Carco en halve walnoten vind ik overheerlijk  :P

's avonds zit ik op de buik van Irene te slapen met mijn koppie op haar borst .. snurk... snurk  .. zzzzzzzzzz
Ze zet me dan wel eens in de speelboom... is ze nu helemaal betoeterd.. ik wil bij haar slapen! ;D

AL met al geloof ik, dat ze me nog steeds erg lief vinden hier in Dordrecht. Dus ik denk dat ik mag blijven (ik heb het bonnetje stiekum opgegeten ;D :P)

Groetjes,
Eddie

Roosje

Goedzo eddie dat je dat bonnetje hebt opgegeten. Ik heb gewoon gezorgd dat mijn vrouwtje het bonnetje vergat! Kon ze er helemaal niks mee gnagna. Ik heb nu ontdekt dat dat bijten best nog wel lukt. Als ik bijt zeg ik gewoon meteen heel lief hallooo. En dan vindt vrouwtje me zo schattig dat ze niet boo kan worden. Heb ik dat even goed geregeld he ;D Moet je ook eens proberen!

Groetjes Bo.

marilyn

hey eddie

je wordt nu al snel een echte (p)apegaai hé  :P met touwen spelen en liefst slingeren dat doe ik ook graag hoor hihihihi mijn vrouwtje verschiet dikwijls als ik mijn apekuren heb omdat ik dan per ongeluk pardoes naar beneden donder hahahaha moet je dan eens haar verwonderde gezicht zien echt goddelijk  :P pootjes geven doe ik ook en ik geef zelfs al kusjes (euhum euhum als ik daar zin in heb hoor) !!!!

zeg maar wat dat bonnetje betreft dat heb ik anders opgelost hoor, ik heb dat niet opgegeten maar vol met gaatjes geprikt en nu is het voor mijn vrouwtje en ook de verkoper onleesbaar  :P

pootje mayka