27 april 2024, 17:51:57

Eddie de Edel

Gestart door imv, 28 december 2005, 21:24:52

« vorige - volgende »

imv

Hi Brutus,
Mijn vrouwtje heeft de gordijnen dicht gehouden. Mijn baasje is met 2 van de 3 meisjes boven gaan kijken, en mijn vrouwtje is met dat kleine meissie (dat op de bank verder sliep) beneden gebleven.
Veel knallen waren er hier niet. Alleen was er een of andere gek die het leuk vond om om 7.00 uur vanmorgen allerlei klappers ging afsteken (inclusief een 1000 klapper of zoiets) wat een kl*teklappers (tenminste... dat zei mijn vrouwtje).

Ik vond persoonlijk dat ze hier om 22.00 uur wel het licht hadden kunnen uitdoen, maar goed..ze moesten zo nodig laat opblijven.
Nee, ik mag nog niet naar buiten. Ik moet eerst binnen wennen zeggen ze hier, en dan pas buiten wennen.

o, die lui hier gaan er vandoor. Nieuwjaar wensen of zo  ???

Nou, ik spreek jullie gauw, ik ga mij poetsen, ben net onder de douche geweest  8) :P

Groetjes Wrah Wrah

Eddie

marilyn

hoikes eddie

hier bij ons was het erg druk maar ik ben toch wel veel uit mijn kooi gemogen en het bezoek vond het kennelijk leuk dat ik rondvloog  :D ik heb van mijn vrouwtje een snoepstaafje gekregen maar ook een schaaltje lekkere groentjes en fruit njamie njamie . maar midden de avond was het hier een geknal van jewelste en ik vond het niet zo leuk  :-\ sssssssttt niet zeggen maar eigenlijk was ik best bang en mijn vrouwtje heeft dat gezien vrees ik en ze heeft mij uit mijn kooi gehaald
en als ik uit mijn kooi mag dan hoor ik niet of niemand meer en de knallen hahahaha die hoorde ik ook niet meer want ik heb daar iedereen de schrik aangejaagd door heel laag over hun hoofd te vliegen hihihihihi ik kon helaas wel niet meer optrekken om nog bovenop de kast te geraken dus ja ben dan maar op de grond geland hihihihihi de poezen waren toch door de knallen naar buiten gerend dus ik had het rijk voor mij alleen  :P dus mijn avond kon niet beter en ik hoop dat jou avond even leuk was  ;)

pootje mayka

Riny

                         

Hoy Eddie
Bij ons hadden ze lampen opgehangen in de voliere.
Mens je kon er nog niet van slapen zo'n fel licht.
Maar doe er maar eens wat aan.
je komt er ook nog wel een keer achter dat ze toch denken dat ze alles beter weten.
Doeiii BINK&BO ;D

imv

Nou, daar ben ik ook onderhand al achter. "s morgens en 's avonds moet ik aan zo'n spuitje lurken, heb ik helemaal geen zin in... maar elke keer .....  WAPPPPP  spuit in mijn giechel.. denk ik te kunnen vluchten naar haar schouder, nou.. mooi niet  >:(

En ik mag niet eens op haar hoofd. Ze vindt dat geen goed idee  >:( . Wil jullie baasje ook de baas blijven??

Weet je wat ik wel heel leuk vind? Als mijn baasje of vrouwtje met mij voor het raam gaat staan. Dan druk ik mijn snavel tegen de ruit zodat hij een beetje beslaat... er is zóveel te zien..ik kan niet wachten tot ik een keer naar buiten mag ;D

Nou, ik ga terug mijn kooi in, want er staat lekker eten in ;D :P

Groetjes
Eddie

Riny

                      

Hoy Eddie
Slik die troep maar gewoon door dan ben je er het eerste van af.
Ze roepen er anders gewoon iemand bij ,je wint het toch nooit.
En weet je wat ze bij mij deden ?
Ze vroegen gewoon op het forum of er nog iemand trucjes wist.
Hier wilde ze ook de baas blijven maar ik ''hok'' nu met Bo.
Dus nu heb ik minder met hun te maken ,nu ik op mezelf woon.
Doeiiiiiiii Bink

imv

SNURK...SNURK.... ZZZZZZZZ..ZZZZZZZZZZZZZZZZZ


Hmmm smak..smak... "toeter"..smak..

O, hallo! Ja,..snurk.. zit ff héél diep te pitten..
Huh  ??? Heeft het vrouwtje er een foto van gemaakt??

Vandaag ben ik heel druk geweest in mijn speelboom. Ik mag er nu wat langer in spelen.. vrouwtje is niet meer zo bang dat ik er uit donder  8)



Kijk, hier zit ik! Met uitzicht op de tuin (als ze de lamellen tenminste niet dicht doen  >:( )
Geweldig, he?! Mijn slaapbakje is nu uit de kooi. Ik deed er toch al heel weinig mee, dus veel zal ik er niet van merken.
Nou, nu ga ik maar weer even verder slapen.

Groetjes,
Eddie


Riny

             

Hoy Eddie   
Jij hebt wel een veel mooiere klimboom als wij.
Wij hebben gewoon berkehout in de voliere.
Ga nog maar lekker even slapen daar groei je van.
:-* Bink   

imv



Lig ik met mijn knuffelvarken te spelen.. gezellig op mijn rug.. komt ze weer met haar toestel!

O ja, enneh.. als het lente is mag ik naar buiten, kijk.. ik heb al een jas! Moet er nog iets ingroeien ;D



Groetjes,
Eddie!

Caroline

Och Eddie,

Ik vind het wel een hele lieve foto hoor, dat je op je rug ligt te spelen met je varkentje. Ik ben blij dat Irene er snel een foto van heeft geschoten, kunnen wij tenminste ook van jou genieten.

Oh ja, en je jas staat je ook beeldig, vooral de kleur staat je goed.  ;)

Een dikke knuffel van mij.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi

Wat een lekker ding ben je toch!
Ik kom gauw weer kijken naar je hoor.
En groei maar snel in die jas, des te eerder kunnen we naar het park.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Riny

   

Oh Irene Geweldig.
Doe je Eddie geregeld het tuigje om ,om hem er aan te laten wennen?
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes eddie

wat een knapperd ben je toch en zo lief spelen met je knuffeltje  :D en ja je jasje staat je ook beeldig probeer maar snel te wennen aan je jasje dan kan je ook al snel mee naar buiten  ;)

groetjes marilyn

carco

Hoi

Weet je waar ik gisteren geweest ben?
Op kraamvisite en daar was net zo'n vogel als jij: kijk maar

Die heeft Simone met haar nieuwe telefoon genomen, maar omdat er geen software bij zit om hem te uploaden heb ik hem via mms naar mijn telefoon gestuurd en toen op de pc gezet.
Kwaliteit is dus niet zo denderend maar oké.
Vraag maar eens aan je vrouwtje of ze weet waar ik geweest ben.
Er zat ook nog een vrouwtje van jouw soort, nog een beetje kaal, maar toch al weer in de veren.
En een één of andere Joep die heel goed kan praten. Dat moet jij ook maar eens gaan leren zo, lijkt me wel leuk.
Doe je dat?
:-* :-*
Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

 ;D Hoi Caroline,
Ik heb het mijn vrouwtje gevraagd, en zij zegt dat je dan bij Hannelore geweest moet zijn. Toevallig hoorde ik haar gisteren of zo tegen bijn baasje en de kinderen  zeggen dat ze dáár een soortgenoot van mij had gezien, die net zo'n lange nek had als ik  ;D

Volgende keer moet je mijn "brother" maar de groeten doen.

Wanneer kom je weer?
Groetjes,
Eddie  :-* :-*

marilyn

hoikes eddie

hoe gaat het met jou ? lang niet van je gehoord ? je bent zeker veel met je baasjes bezig ? ik ook hoor  :D



pootje mayka