28 maart 2024, 19:17:19

Eddie de Edel

Gestart door imv, 28 december 2005, 21:24:52

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Eddie
Dat had ik moeten weten dat jij in Eindhoven gewoond hebt.
Daar woon ik vlakbij man,ik was je zo op komen zoeken.
Maar nu kom ik gewoon in je dagboek buurten.
Bij mij wonen ook 2 groene vogels maar dat zijn konings-parkieten.
Kom je weer snel vertellen wat je allemaal uitgespookt hebt.
Groetjes Riny :D

imv

Hallo allemaal,
Goh Riny, had ik dat geweten, dan was ik bij jou wezen buurten... jij hebt ook 2 groene papegaaien?? Ik heb een groen zebraatje.. ik ben dol op groen  :P ;D

Vanmorgen heeft Irene mij geprobeerd te douchen. Iedereen denkt dat ik dat zo leuk vind, maar niet als ik nog niet helemaal gewend ben,hoor!

Wegwezen!!!!
Maar toen kwam de handdoek... hmmmm  :)


De pap eet ik goed zegt Irene, hoewel ik er wel een bende van maak... In 2 dagen bijna een hele rol keukenpapier erdoorheen gejast, samen met 6 handdoeken 2 shirts en 2 pyama's van Irene.. en een vest.. ;D ;D Goed, he?!
Vandaag heeft ze wat oranje spul in mijn bekkie gepropt... dat was erg lekker.. en toen iets groens, iets fris.. ehh.. mandarijn en komkommer geloof ik.. en pepertjes mjammie!!

Als ik bij Irene op de schouder zit krijg ik wel eens een rozijntje.. heeeerrrrrlijk!


In mijn kooi heb ik het ook reuze naar mijn zin. Ik wil er zelfs wel eens uit mijzelf in. Dan ben ik gewoon moe en wil naar mijn zebraatje toe  :-*
Weet je dat ik vanavond na de pap zó lekker op Irene d'r schouder zat, dat ik mijn kop maar even  over haar schouder heb gelegd om te slapen? Telkens zei ze wel wat tegen me,  dus dan zei ik maar ff slaperig wat terug.. geen idee wat ze me wilde vertellen... snurk snurk

Deze foto's komen in mijn port folio. Ik wil namelijk fotomodel worden ;D



Dat was het weer even.

Groetjes Wrah Wrah!!

Eddie!





Riny



Hoy Eddie
Zal ik jou eens wat vertellen,je hoeft het niet meer te worden,
Je bent het al.
Fluister Irene maar in haar oor dat ze van geluk kan spreken dat ik niet wist dat jij in Eindhoven zat.
Ik was je komen kidnappen.
Groetjes Riny :-*

imv


Bianca

Ik ben totaal verliefd

wat een geweldig dier, ik vind edels zo mooi, zowel de mannen als de poppen.
Ik vind trouwens Eddie ook een supernaam!

ls ik ooit in de buurt ben........ ;)

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

imv

Hoi Bianca,
Irene heeft altijd wel een vers bakkie klaar staan  :P ;D

Groetjes,
Eddie

carco

Hé Eddie

Iedereen praat maar over je en zegt dat je zo knap bent, en ik heb je nog niet eens gezien :'(
Hoe kan ik dan meebeslissen of dat wel zo is?
Ik vind dit zó flauw dat ik niet eens me mocht op kraamvisite, alleen omdat mijn vrouwtje denkt dat ik met jou wilt spelen.
Nou en zeg je bent toch niet van suikergoed?
En dan zeggen ze ook nog dat we van de zomer op de fiets naar de kinderboerderij gaan samen.
Hoe kan dat nou:ik mag toch zeker niet met vreemde mannen mee? Wat is dat nou?
Een poot van :
Klik op het plaatje voor onze site!




marilyn

30 december 2005, 23:00:20 #22 Last Edit: 30 december 2005, 23:06:23 by marilyn
hey eddie, hey knapperd

ik heb eens op dat kleine schermpje gekeken toen mijn vrouwtje bezig was en hhhmmmm ik zou jou wel willen als speelkameraadje hoor  ;) we zijn wel niet helemaal van dezelfde soort maar om te spelen geeft dat niet hé  :P. ik heb alvast een fototje van mij bijgevoegd zodat je me ook eens kan bekijken op dat kleine schermpje van je vrouwtje  ;) hihihihi eff mooi mijn kleurtjes tonen



groetjes mayka

ps fijne feestdagen en een goed, gezond en gelukkig nieuwjaar (en heeft je vrouwtje ook een cadeautje voor jou  :D ik krijg morgen avond een snoepstaafje )

imv

Hoi Mayka,
:-* :-* 'Tuurlijk wil ik met je spelen!  :-* :-* Ik zie dat je een mooi kralenspeeltje hebt. Dat kleine meissie hier in huis, Amber,  heeft dat ook... leuk joh!
Krijg jij ook een snoepstaafje? Ik ook! En de valkjes hier ook ..
Buiten hebben we nog 2 konijnen die steeds ontsnappen als Róbin ze eten gaat geven.. kan mijn vrouwtje weer naar buiten om ze te vangen  ;D :-X .. en zelfs die krijgen wat lekkers... kennelijk krijg je hier vanzelf lekkers.. hoef je niet eens lief te zijn  ??? ::) ;)

Brutus, jij bent al iets meer gewend dan ik. Als ik ook gewend ben dan gaan we zeker samen met onze vrouwtjes naar het park. Zullen we eens zien wie er achter wie aangaat  ;D

Niet huilen jongen! Jouw tijd komt nog wel!
Moeten we meteen even regelen dat Irene eens een keer stofzuigt onder de bank als jij komt  :-X

groetjes en welterusten
Eddie

carco

Citaat van: imv op 30 december 2005, 23:09:19

Brutus, jij bent al iets meer gewend dan ik. Als ik ook gewend ben dan gaan we zeker samen met onze vrouwtjes naar het park. Zullen we eens zien wie er achter wie aangaat  ;D

Huh die snap ik niet? ???
Ben je dan een beetje eng :P ::)

Niet huilen jongen! Jouw tijd komt nog wel!
Moeten we meteen even regelen dat Irene eens een keer stofzuigt onder de bank als jij komt  :-X

Oh ik dacht dat ik daar voor was ingehuurd? :P

groetjes en welterusten

jij ook, maar ik moet eerst nog even ravotten in de sneeuw.

Eddie


Groetjes:
Klik op het plaatje voor onze site!




Roosje

He Mayka, ik geloof dat ik toch eerst was, niet?


Hoewel ik niet weet of ik boos word op Eddie als hij bij mijn vrouwtje wil zitten. Want die vind ik ook heel lief hoor en ik vind het niks als ze anderen aandacht geeft :-\

Maar ik vind je wel een knapperd hoor, echt waar (en ik ben tenminste van jouw soort!)

Groetjes van Bo! :-*

carco

 :-*
En ze leefdennog lang en gelukkig samen ;D
Wat een pracht foto!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




marilyn

hoikes eddie en bo

hééééééééé nog een vriendje bij om te spelen wat leuk zeg  :D  :D  :D zeg waarom vragen we niet aan riny of bink en bo ook mogen spelen dan zijn we al met 5  :D  :D  :D allemaal samen waaaaaaaaaw dat moet fun zijn  8)

ppppppsssssssst ppppssssssssst boke ge zijt ook een knapperd ze amai zoveel knappe vriendjes heb ik in mijn leven nog niet samen gezien  :D

groetjes mayka


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hey kanjer! 

Hoe vond jij het vuurwerk?
Spannend hè?
Ben jij ook naar buiten geweest of mag jij dat nog niet?
Ik ben moe joh en een beetje ziek, dus ik hoop dat ik snel weer opknap en eens bij jou mag komen kijken.
Poot:
Klik op het plaatje voor onze site!