29 april 2024, 14:54:13

Eddie de Edel

Gestart door imv, 28 december 2005, 21:24:52

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi hoi Eddie,

Weer lekker thuis!!

Fijn dat jij nog steeds lekkere pitjes krijgt.

Wil jij tegen het vrouwtje vertellen dat ik de zus van Joepie hier heb, FLeur, en dat zo ook regelmatig 130 gram weegt en een paar weken later is ze weer "gewoon" 106 gram, zonder dieet. Heel erg vreemd, dit gaat als zeker een half jaar zo. Eén keer in de 6-8 weken weegt ze tussen de 120-130 gram maar valt ook weer vanzelf af.  :-\

Nou lieverd, lief zijn en vraag ook maar of je vrouwtje weer eens foto's maakt van je, als ze tijd heeft natuurlijk.  ;)

Dikke  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje

Wow Eddie! Weeg jij echt 500 gram? Ik maar 395, wat een slanke den he ::)

Ik mocht mooi niet mee op vakantie dit jaar. Ik mocht logeren bij mijn kunstpapa en moest met dat groene mormel in 1 hok. Maar ach, mijn vrouwtje was er niet en ik vond het best eng dus heb ik maar geen ruzie gemaakt. Nu we weer thuis zijn zitten we ook samen. We hebben ook allebei wat nieuws geleerd. Voer opkroppen! Zo laten wij papegaaien zien hoeveel we van ons baasje houden door ze te voeren. Maar onze baasjes willen er niets van weten ???

We hebben sinds we thuis zijn ook andere pellets gekregen. Eco pellets. Schijnt beter te zijn voor onze gezondheid dan die gekleurde figuurtjes :-\ Maar mijn kunstpapa heeft ze voorgeproefd en zegt dat zelfs hij het lekker vindt. Misschien moet mijn vrouwtje dat ook maar even doen, want als zij het eet, wil ik het ook!

Mijn vrouwtje vind ook dat ik drukker en vrolijker ben dan voorheen, maar ik ben ook zo blij om weer thuis te zijn :D

Ik hoop dat je snel even wat foto's van jezelf plaatst. Dan heb ik tenminste een echte groene knapperd om naar te kijken!

Groetjes van Bo :-*

carco

Hey 


Hoe krijg jij het voor elkaar om wel me te mogen op vakantie?
Ik vind dat niet eerlijk! >:(
De volgende keer als ze weer zoveel spullen in de auto laden maak ik dat ik weg kom hoor (Dan kom ik wel naar jou toe)

Poot :
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

Joehoeoeoe !!!






Hier ben ik dan!
Wie maakt er nou foto's van een man die onder de douche uitkomt ?!  >:( Zou wat zijn als ik dat soort foto's van mijn vrouwtje plaats  ::) ::)  .. ehh.. nee dank je  :-X ;)
Maar goed, ik heb geen gène, hoor! Je mag me best zo zien.

Groetjes van Eddie.




jacksmama

Hej Eddie... ben je nu helemaal verlegen geworden?

Ik vind je douchefoto's prachtig...hoe je je niet voor te schamen hoor......

Ben benieuwd wat je allemaal meemaakt!

Christa & de Rest
Christa & De Rest

imv

Hoi Christa,
Dank je voor je complimenten  :-[ :-*
Momenteel staan er weer 2 van die pluizenbollen met hangoren in de kamer. Ik moet er niets van hebben maar de mensenkinderen en het vrouwtje vertroetelen ze toch wel erg, hoor!
Ik hoop maar dat er genoeg aandacht overblijft voor deze grote jongen... uit voorzorg begin ik 's morgens vroeg maar vast te schreeuwen zodat ze weten dat ik er ook ben  ;D

Vrouwtje zit nu ook telkens een boekje te lezen.. gek van mijn vogel staat erop. Volgens mij wil ze me weer eens gaan opvoeden, maar ik ben slim joh ! 8)
Ondertussen heb ik wel geleerd om met een balletje te gooien. Dat vinden ze helemaal te gek! Maar die vingers van het vrouwtje vind ik toch lekkerder dan het balletje.  ::)

Nou, ik ga me even poetsen.
Laterzzzzzzzzz

Eddie

Spunky

Joehoooeee! Ik ben Spunky,en woon ook al in zo'n mensenhuis,mijn favoriet is aan mijn stokje te knagen,enne..douchefotos wel errug mooi. :P
Lekker lijfie hoor ;)
Nou,ik ga lekker slapen tussen m'n warme veertjes,

*Gaap*

:-* Spunky

imv

Hallo Spunky,
Leuk dat je me hebt opgezocht.
Er is hier nogal wat gebeurd zeg..  :o :o
3 konijnen dood, eentje ziek, maar die is inmiddels beter.
En zelf heb ik ook wat probleempjes.. ben namelijk aan de racekak  :-[
Dus het vrouwtje is alle tijd dat ze thuis is in de weer met hokken en kooien verschonen.. sjonge.. ik dacht dat ze al veel werkte, maar nu is helemaal het hek van de dam.

Morgen gaat het konijn weer naar buiten heb ik gehoord.  ;D  ;D en aangezien ik er lucht van heb gekregen dat het baasje de komende dagen in het buitenland zit , ben ik  ::) DE ENIGE MAN IN HUIS  ;D ;D ;D

Ik zit al lekker met het vrouwtje te sjansen.. ze kijkt nog niet echt naar me als ik dat doe, maar ik weet zeker dat ze het wel kan waarderen  8)

Oeps, daar komt ze net aan..

doegies

Eddie

carco

Oh zou ik Eddie zijn verjaardag vergeten :-[

Eddie van harte gefeliciteerd!!



Poot :
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline



Hoi Eddie,

1 jaar!!!


Gefeliciteerd!!!




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

Hallo hallo,
Hier de jarige Job!  ;D
Bedankt voor jullie felicitaties.
Ik heb een lekkere dennenappel gevuld met lekkers en zaadjes en zo van het vrouwtje gekregen. Ik begreep dat ze ook een speeltje voor me heeft, maarrehh.. niets gezien  ??? :'( Vrouwtje zegt dat ik geduld moet hebben  :-[

En toevallig kan ik ook iets nieuws:
Ik zeg: "hoi, hoi, hoi" en dan spring ik op en neer op mijn stok. Ik weet ook niet waarom ik dat doe, maar het vrouwtje doet dat nog al eens dus ach.. dan zal het wel leuk zijn, he?!  ;D

Nog 2 nachtjes en dan gaan we op vakantie. Ik mag natuurlijk mee  8)
Nou, ik toeter nog even gezellig verder!

Houdoeeee

Eddie

*Yvon

Hoi hoi

Dan toeter ik jou en de fam. alvast een hele gezellige vakantie toe !!
Misschien als je dan terug bent van vakantie,dat je nieuwe speeltje er dan wel is.
Kan je vrouwtje weer lekker gek gaan doen.  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

imv

Hallo hallo,
Het is alweer even geleden dat ik van mij heb laten horen, maarehh.. ik moest ook hard oefenen met praten en zingen.

Ik zing namelijk "poesie mauw", en ik heb vrouwtje zó afgericht dat als ik dat ga zingen, dat ze dat dan ook gaat doen. Is echt grappig, want ze lijkt dan net een papegaai  ;D ::)

Ook zeg ik "kopje koffie", want jongens jongens.. dat drinken ze hier toch een boel zeg! Vrouwtje zegt dat Caroline (carco) een stickertje op de deur heeft met "koffie staat klaar".. nou  8)  je hebt niets van mij  :-X maarrehh.. hier loopt de koffie ook de hele dag door, hoor! Brutus, heb jij misschien nog zo'n sticker voor mijn vrouwtje?  ;)

Net moesten baasje en vrouwtje erg lachen, want ik kan iets heel grappigs zeggen (denken ze.. zo grappig was het niet, want ik ben bloedserieus).
Ik zeg: "moet je poepie doen?"
Da's toch niet om te lachen  :P  Dat vroeg vrouwtje laatst aan mij, dus het zal vast heel serieus zijn, toch???

Nou, ik ga nog even verder oefenen, want het is toch nog wel een beetje moeilijk hoor, jezelf verstaanbaar maken.


Doegies!

Eddie

*Yvon

Hoi Eddie

Nou zo te lezen gaat het helemaal geweldig met je.
En je zei : Nou, ik ga nog even verder oefenen, want het is toch nog wel een beetje moeilijk hoor, jezelf verstaanbaar maken.
Volgens mij heb je daar helemaal niet zoveel moeite mee.  ;)
De baasjes in huis moeten dalijk op gaan passen met over wie ze roddelen,want stel je voor.........  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

imv