18 april 2024, 06:31:10

Eddie de Edel

Gestart door imv, 28 december 2005, 21:24:52

« vorige - volgende »

imv

Hallo!
Ik ben Eddie de edelpapegaai, en ik ben vandaag bij Irene komen wonen.
Ik ben een heel nieuwsgierig jongen van 10 weken oud en ik weeg maar liefst 470 gram! Ik ben wat afgevallen  :-[  ja.. want ik ben een enorme knoepert!  ;D

Vandaag heeft Irene mij opgehaald in Eindhoven, en nu mag ik lekker met haar en haar man en kiddies kroelen, en ze geeft me valkenvoer  :P (dat vind ik heeeel lekker) , en een stukje kaas  :P :P :P

Irene toetert een beetje.. ik geloof dat ze haar stem kwijt is..hihi.. ze klinkt wel lekker... ik toeter gewoon lekker terug!
O ja, die vent van haar heeft wat foto's gemaakt. Kan me wel voorstellen, want ik ben een onwijs lekker ding  ;D
  8) jullie willen me zien???  8) Kan ik begrijpen.. ik zeg ff dat ze wat foto's moet plaatsen.. ff wachten, hier komen ze!

Ik hoefde nog niet eens naar huis of ik kreeg al heeeerlijke pap van Irene  :P :P

Volgens mij heeft ze ervaring met zo'n spuit, hoor! Dat kleine meissie Amber zei al dat ze die in bad ook gebruiken  ???


Hééé.. ze wil met me kroelen...


hmmmmmmmmmmmmm..................


Leuk meissie, die Britt



Oeeee... baby... hou me vast  :P ;D YEAH!

Nou goed, en daarna werd ik in een vervoersboxje gestopt met mijn knuffel, en na een uurtje mocht ik er weer uit... ik kan al met ze praten..da's leuk! Ik weet niet wat ze zeggen, maarreh... maakt dat wat uit?  ;)

Nou, ik vind het leuk om jullie te ontmoeten. Mijn avonturen kun je hier in mijn dagboek lezen.

Groetjes, ook van mijn baasje Irene

Eddie







bobbie

O Eddie, lekker ding,

ik ben een fan van je hoor, daar kan je op rekenen.

Je bent in een leuk gezin terecht gekomen bofkont. 8)

Schrijf maar lekker vaak hier en vraag het vrouwtje maar veel foto's te maken, daar zijn wij gek op.

De groetjes van nel en ook van Bobbie en Dinky (en uiteraard van de valkjes)  :-*

marilyn

hoikes eddie

als jij geen knapperd bent zeg  :D hhhhhhhmmmmmmm en zo lekker kroelen geniet maar vn je nieuwe huisje ik zie wel dat ze je heel goed verzorgen en dat ze heeeeeeeel erg veel van je houden

groetjes marilyn

Roosje

Ooh wat lief die foto's met britt! Het is echt een lieverd he, laat gewoon maar alles toe. Prachtig :-*

imv

Hallo allemaal,
Hier ben ik weer even!
Ik heb een geweldige kooi met van die... hoe noem je die dingen... al die stukjes eten op de grond... het lijkt wel hout, maar dat zal het toch niet zijn  ??? ;D
Afijn, het vrouwtje heeft mij net ook nog zo'n heerlijk warme spuit met pap gegeven en dat ging er prima in.

Grappig hoor, als ik probeer op haar hand te gaan zitten roept ze iets  van : "stap op" en nou ja... ik verdraai een beetje en dat gekke mens gaat er helemaal van uit haar dak.
hihi.. 'k heb géén idee wat het allemaal betekent, maar ik praat een beetje terug en ze wordt helemaal blij... volgens mij verstaat ze geen klap van wat ik zeg!

Nu ga ik slapen! Het vrouwtje heeft me naar bed gestuurd. Ze vindt het fijn dat ik al poets en knars en zo... dat deed ik bij Thiely toch ook  ???

Ze zegt dat het goed gaat... o, ik slaap al!

Groetjes en een dikke  :-*

Eddie

Roosje

Hee Eddie. Mijn baasje wil je niet bij je naam noemen om een of andere rare mensen-reden maar ik doe het gewoon lekker wel. Ik vind je een hele leuke jongen...Misschien wil baasje met mij eens op visite komen bij jou? :-* Dat die mensen zo blij worden als we knarsen en poetsen snap ik ook niet hoor, dat is heel normaal. Ik kan al heel goed hallo zeggen en soms laat ik dat horen. Dan zeggen mijn baasjes het er nog eens 100 keer achteraan, ik weet het heus wel! Pap krijg ik niet meer, ze vinden me er te groot voor :( Maar ik mag nog wel af en toe een warm babyhapje, dat is lekker joh! En als ik dan vol zit, val ik de lepel aan, dan weten ze dat tenminste ::) Nou nu ga ik ook met mijn kop in de veertjes want het is heel laat! Welterusten, en ik hoop je gauw een keer te ontmoeten!

Mandy

Welkom thuis Eddie! ;D
Je bent een knappe jongen en je gaat vast nog mooier worden. :-*
Veel plezier daar bij Irene en de family, laat je maar goed verwennen hoor. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Caroline

Hoi Eddie,

Lekker ding.

Je bent pas een paar uur hier op het forum en ik ben nu al verliefd op je.  ::) Ik vind je om op te eten.  :P

En die ene foto met Britt, is echt om te  :-* :-*

Ik kom je nog zeker eens bezoeken hierzo.

Liefs van Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Hoi Eddie,

Heb je lekker geslapen vannacht in je nieuwe huis?
Hoe was het wakker worden? Je broertje was er niet en die 2 grijsjes ook niet. Maar wel een hele lieve familie. :D

Straks lekker eten en poetsen. Ik hoor je avonturen wel.

Groetjes, Nel :)

Lin

Hey,

Wat een leuke fotos en ook nog aandoenlijk! Wat een grote spuit in vergelijking met een valkenspuit. Ik zag gisteren op een site dat er best wel leuke boeken zijn over edelpapegaaien.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

imv

Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen vannacht. Toen Irene met Amber en Britt (dit zijn denk ik de vroege vogels van het gezin) beneden kwamen zat ik lekker op mijn stokje. Ja, wel laag hoor, want als ik er eenmaal zit durf ik veder niks meer (hoogtevrees weet je wel ::)). Dus wacht ik maar tot ze me er af halen.
Dat gekke mens Irene begon meteen naar me te toeteren (zo praat ze ook tegen de kinderen... er is iets met haar stem hoor...) en ik herkende dat wel dus heb ik maar even teruggepraat. Was heel gezellig.

Daarna kwam ze weer met zo'n spuit pap aan. Tja.. gister heb ik mij nog gedragen, maar als ze me echt lief vinden moeten ze er ook echt wel wat werk voor verzetten...  ;D maar hmmmm :P die pap was toch echt wel lekker ;D

Ik ben ook sl een keer boven in mijn kooi geweest..,.gewoon kilmmend.. spannend.
Nu zit ik ook weer boven.. er hangt daar een grote schommel... ik denk dat ik mijn angsten maar moet overwinnen..

See you later baby!

:-*  :-* wrawra  :-* :-*

Eddie

Ps Lin, mijn vrouwtje heeft leuke boeken. Ze zijn wel in het engels dus ik moet dan even stil zijn :-X

Roosje

Hee! wat mij nou gebeurt...Vrouwtje neemt me mee daar de andere kant van het land! Ik mag bij mijn kunst mama logeren. Vind het wel gezellig hoor. Maar wat vrouwtje in de tussentijd gaat doen ??? Ik zal in de auto nog wel even lief voor haar toeteren, dan vergeet ze me in ieder geval niet. Groetjes, Bo!

Caroline

Ach Bo!!  :'(

Ze vergeet je echt niet hoor!!  ;)

:-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi Eddie

Jij slaapt natuurlijk allang, maar ik moest even schrijven dat je wel heel lef bent hoor.
En dat ik (bijna ) de primeur heb gehad om je in het echie te zien.
Maar wil je voortaan niet meer in je vrouwtje haar neus gaan hangen want dat doet wel echt zeer hoor.
En oh ja beloof je me nog iets??
Niet meer zo eng doen om tegen het raam aan te vliegen hoor, dat was wel een hele grote klap die dat gaf. En dan zeggen ze dat je nog helemaal niet kan vliegen:nou echt wel!
Maar je hebt wel lekker bij me gezeten ,waarna je al snel ging slapen in je kooi.
Een grote slaapkop ben je wel hoor, maar wel een lieve.
Oh nog één ding vraag eens aan Irene waar de beschuit met muisjes waren?
Krijg ik een geboortekaartje van jou opgestuurd, maar beschuit met muisjes ho maar hoor :P
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Roosje

Citaat van: Caroline op 29 december 2005, 13:01:09
Ach Bo!!  :'(

Ze vergeet je echt niet hoor!!  ;)

:-*




Natuurlijk niet. Het zou wat zijn zeg :o