26 augustus 2025, 15:04:47

Mijn valkparkieten

Gestart door Karin, 3 juni 2003, 02:38:46

« vorige - volgende »

Karin

Wat is dat nou ? Helemaal geen reactie op mijn berichtje van gisteren ?  :'( Is dat omdat er geen foto bij zat ?  ;D Tja, en vandaag weer geen foto, want we zijn de hele dag weg geweest... Maar wel een leuk bericht. Vanmorgen maakte Breezer voor het eerst geluid sinds we haar hebben ! ( al een half jaar ). Normaal komt er geen piepje uit haar, maar nu zat ze te fluiten. Niet zo melodieus als een man, maar het was zeker fluiten ! Dat heeft ze bij kazoo nooit gedaan. Zou ze Mystic zo leuk vinden dat ze ineens muzikaal wordt ?  ;D Ik ben benieuwd ! Ik probeer morgen wel weer wat foto's te maken.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

daan

Hey Karin, gister ben ik hier niet geweest, dus heb je berichie ook niet gezien :D :D :D :D.
Ja als je gene foto's plaatst dan ben je niet intressant hoor. :D :D :D Grapje.
Wat gaaf joh dat Breezer een senario voor Mystic gaan zingen.
Beetje flirten en sjansen he.
Doegies Daan :)

Ellen

Hoi Karin,

Je gaat mij toch niet vertellen dat Breezer het nu pas
naar haar zin gaat krijgen? :)
Dan gaat het spreekwoord echt op. " vreemde ogen
dwingen" en....?......er was er nog zo eentje.....:)
Dat Mystic dat op het geweten heeft.
     ( wel komisch eigenlijk )

Groetjes Ellen.

Karin

4 augustus 2003, 02:52:23 #393 Last Edit: 4 augustus 2003, 02:52:55 by kazoo
Nou, vooruit daan, je smoes is goed  ;D En ja, ik doe er ook liever foto's bij, maar het was steeds te donker om nog echt mooie foto's te maken, maar....... Jazzy's foto is op een Amerikaanse lijst foto van de maand geworden !! Gaaf hè ? Het is deze foto, al vaker hier op de lijst geweest hoor  :), een gouwe ouwe dus  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Hoi Ellen,

Ja, inderdaad heel apart  ;D En ik maar zeggen : dat beest maakt geen geluid  :D En ik dacht nog : hé Mystic heeft nog een riedeltje tot mijn man zei dat het Breezer was die geluid maakte  8) Geen muzikaal hoogstandje maar er komt geluid uit  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

anika_en_spirit

hoi hoi karin,

zo zo breezer fluit voor het eerst.... nou als daar dan niks van komt....
mooie foto die van jazzy.

groetjes anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Karin

Dank je Anika !

groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Natanella

Hoi Karin, ik had gisteren ook een dagje vrij genomen van het forum. Toch zat ik wel steeds te dubben: zal ik toch nog effies...Maar ik had ook visite, dus dan moet je wel he! Was trouwens ook heel gezellig hoor! Maar ik merk wel dat ik eigenlijk steeds wil kijken of er niet weer iets gebeurd is.

Maar goed: leuk dat Mystic zo goed grasparkietgeluiden kan maken! Zou dat het zijn waar Breezer vooris gevallen????
Mystic doet dus duidelijk der naam eer aan. :D

En zeker een prachtige foto van Jazzy! Super hoor!

groetjes, Anita

Karin

Dat probeer ik ook wel eens Anita, maar ja, weinig nut, want dan wil ik de dag erna toch alles lezen en heb ik dubbel werk  ;D Ja, gave foto hè ? Ik ben  er best wel trots op dat ik heb gewonnen bij al die Amerikanen, maar ik vraag me af of ze me hadden laten winnen als ze wisten dat ik uit Nederland kwam, want als ik iets geleerd heb op die Amerikaanse lijsten is dat ze wel héél erg patriotisch zijn, die Amerikanen ! Zij zijn geweldig, zij zijn het beste en weten ook alles beter  ::) Ik vroeg eens waarom ze de valkjes op 2 weken leeftijd uit het nest haalde om met de hand groot te brengen, omdat dat ik Nederland in principe niet gedaan werd. Nou, je had ze moeten horen ! Het deed heel auw dat "wij Nederlanders" het wel lukte om ze door de ouders op te laten voeden en nog tam te krijgen ook   ::)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

Ja, zeker een mooie foto Kaat! Gefeliciteerd hoor! ;D
En wat een lachertje zeg, velen doen niet anders en ik laat ze eerst nog zelf uitvliegen ook! ;) Maar met 2 weken al, vind ik wel vroeg hoor... :-/

En leuk dat er nu weer meer leven in huis klinkt door je nieuwe "zangtalenten".
Ik had je berichtje gemist, maar ik moet zeggen, ik krijg ook niet altijd meteen dezelfde dag reacties hoor, ook al staan er soms foto's bij, het zijn vaak dezelfde trouwe lezers die een woordje zeggen, waaronder ook jij ;) en dat is altijd leuk hé. :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

;D Het was ook als grapje bedoelt. Het viel op, altijd meteen reacties met foto, en zonder foto ....  ;D Hoe is het nu met je ? Vervelend dat je juist ziek bent met zo'n hittegolf ! Ik heb net mijn nieuwe website gepubliceert op internet. Er moet nog veel aan geschaaft worden hoor, maar ik zal je zo de url sturen, kun je er commentaar op geven  ;D Alleen nog niet doorgeven aan anderen, want ik wil eerst tevreden zijn  :D :D :D Ik stuur hem wel in je im. En nu ga ik snel slapen.... morgen weer vroeg op, werken met die hitte !

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Wat is het toch heet vandaag ! Ik smelt gewoon weg. Gelukkig lijken de valkparkieten er weinig last van te hebben. Alleen zit Dazzle nu heerlijk op mijn arm te genieten van de ventilator die naast me staat. Ik heb voor de zekerheid een handdoek bovenop gelegt. Ze kunnen er wel niet met hun pootjes door maar je weet maar nooit  :o

Mystic zag ik vandaag voor het eerst "trommelen". Hij doet het echt heel snel... Jazzy doet het hard en langzaam, Mystic  oet het zacht en snel. Kazoo is volop in training
met zijn nieuwe deuntje  ;D  

Ik heb net de vogels een "douche " gegeven. Het was de eerste keer dat Luna en Mystic van mij een douche kregen. Luna liep wel steeds weg, maar als ik stopte kwam ze terug, maar Mystic was zacht uitgedrukt : niet echt blij ermee  ;D Iedere keer vloog hij snel weg en keek me aan van "wat doe je nou"?  ::) Maar we geven niet op hoor, want Dizzy wilde nooit douchen bij haar vorige eigenaar en bij mij gaat ze nu helemaal uit haar dak ! Ook Kazoo, Jazzy en Dazzle halen de gekste kapriolen uit om maar overal nat te worden en heel af en toe doet Breezer ook mee, zoals vandaag.... Helaas was het al te donker om mooie foto's te maken. Ik zal het morgen eens proberen, mag Marcel ze natspuiten en dan zal ik wat foto's maken. Ik heb nog wel een mooie foto van Kazoo voor jullie.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

Kazoo, je bent om te  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Karin

;D En nu maar hopen dat die in BoZ een beetje op hem lijkt !  :D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

Hahahahaha  ;D

Dat Belske leek niet zo op Kazoo zei je hé?
Maar dat was toch ook weer niet zo weinig bont als die ik in R'dam ga halen?
Probeer 'm eens te beschrijven voor me, van wat je nog weet, had ie wel veel wit in z'n kop en kuif?