25 augustus 2025, 19:14:29

Mijn valkparkieten

Gestart door Karin, 3 juni 2003, 02:38:46

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hoi Karin,

Ik heb een hele leuke vakantie gehad (eigenlijk hoort het hier niet thuis, maarja). Ik moet nog steeds bijkomen van het slaaptekort, maar dat lukt nog niet echt. Dat komt wel.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Natanella

Tis toch wel een klein beetje een uitslovertje he, die Kazoo!! ;D ;D
Zit daar zo mansig te kijken! Echt een stoere vent
 gr. Anita

.

Stijn dc

hello

ik kon even neit meer reageren omdat ons internet te traag ging, en je dagboek kon ik niet meer openen :-/ :-/
maar ik heb er van genoten!
vooral dat kleien lieve fretje, echt om te stelen!!
maarja, kleine diertjes worden groot he:D

SDC:D

Karin

Haha Anita, ja, Kazoo is echt een macho, maar... al mijn mannenvalkjes zijn behoorlijk macho  ;D Een gezellige boel hier boven. Ze  maken flink herrie met zijn alle  ::)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Dank je Stijn. Ik hoop dat je internet het goed blijft doen, want zonder is niet meer te doen  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Natanella

Hoi Karin, misschien heb je het al ergens gehoord of gelezen, maar ik krijg ook gezinsuitbreiding!! :o
Ik heb een gepareld valkje gereserveerd bij Mandy en we gaan haar Ruby noemen. Ze is vandaag uitgevlogen hoorde ik net van Mandy.
Dus je ziet het: het begin is er...
Ik denk dat Solo toch wel een man is. Hij doet nl ook vaak stoer met op zijn kop hangen met vleugels wijd en af en toe tokken tegen de tralies. Ook begint hij sinds kort met andere geluidjes te maken.
Echt deuntjes kun je dat absoluut niet noemen, maar wie weet wat er nog broeit in dat koppie! ;D ;D
Dus als dat aanbod nog staat voor die handtekening, dan wacht ik nog op Ruby en dan nog mooie foto`s en dan: heel graag!
Groetjes, Anita

Karin

Tuurlijk staat het aanbod nog Anita ! Stuur me maar 2 mooie foto's waar ze helemaal op staan en dan maak ik een handtekening voor je. Ik kan hem met filters maken ( zoals die van mij ), maar  ik kan het ook gewoon met een "natuurlijke achtergrond" doen, dat mag je zelf kiezen. Leuk dat je het pareltje neemt ! Als ik het goed heb is zij een volle zus ( of misschien een halfzus, in iedergeval dezelfde vader, maar hij gaat nog wel eens vreemd  ;D ) van Dazzle ! Nou, daar krijg je dan je handen vol aan ! Een geweldig beest, super eigenwijs, dol op aandacht en knuffelen. Haar zusje ( Kokkie ) is net zo als Dazzle wat betreft het karakter, dus het zit in de genen  ;D Je verveelt je echt geen moment !  :D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Natanella

Hoi Karin, wat grappig dat jou valkje en de toekomstige mijne familie van elkaar zijn!!
Wie had dat kunnen denken! Ik niet.
Ja, ik kijk er inmiddels echt naar uit, al geniet ik nu wel extra va nde knuffels van Solo. Ik ben nu nog echt zijn favoriet en dat voelt natuurlijk ook wel super. ;D ;D
en zodra ik moiie foto`s heb (nog lang niet gemakkelijk trouwens) dan stuur ik ze je graag toe!

groetjes Anita

Mandy

Ja Karin en Anita, het kunnen zussen, maar ook halfzussen zijn, want vandaag zag ik dat Pino op Japie-jo klom! :o
Dus nu weet ik het niet meer, alleen dat de vader zowieso Pino is en niet Zwartje. Alleen had ik dat nog niet gezien. Pino bleef vnl trouw aan Truus en dan aan Marrie. Maar nu Japie-jo weer zin heeft en Zwartje er al een aantal maal op geklommen was dacht Pino ik heb er ook wel weer zin in nu Truus en Marrie er niet meer zijn! :D
We zullen het wel nooit zeker weten. :-/

Enne, ik hoop nog steeds dat Raymon een mooie handtekening voor me wilt maken binnenkort, misschien in onze vakantie...??
Maar ik wacht nu ook even tot al mijn valkjes compleet zijn, dan kunnen ze er allemaal op.  :)
En mocht Raymon er niets meer van bakken dan doe ik ook een beroep op je kunsten en ga ik op je aanbod in! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Haha Mandy, arme Raymon, al je valkjes in de handtekening ? En je hebt er een stuk of 14 à 16 ? Dan moet hij ze allemaal tuben en ik kan je zeggen : dat is heel veel werk  ;D Als hij het niet wil ( of kan  ::) ) dan staat mijn offer nog steeds, maar al je valkjes is heel wat avondjes werk. Dus je zult er dan een paar favorieten uit moeten kiezen  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

23 augustus 2003, 06:21:58 #505 Last Edit: 23 augustus 2003, 19:39:46 by kazoo
Ik wilde het eerst eigelijk bij " nieuws"of zo zetten, maar ja, om het nou meteen aan de grote klok te hangen  ::), en zo voor mijn eerste probeerseltje.... Nou, ik doe het maar hier  ;D : mijn website is af ! Nou ja, af is hij natuurlijk nooit, maar hij is het bekijken waard. Het is mijn eerste website, dus oordeel niet te hard  ;D Hier is de url : http://members.lycos.nl/jadazoozer/
En vergeten jullie mijn gastenboek niet, want  die is nog erg leeg. Het is bij lycos, en helaas heeft die altijd veel reclame. Best irritant. Maar voorlopig hou ik het bij de gratis site, dan kan ik het later als het me er bevalt ( hij is 5 dagen "onbereikbaar" geweest voor bewerkingen en dat is erg irritant ) altijd een betaalde site van maken. Dan ben ik van de reclames af.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

Tjonge jonge Karin, niet zo bescheiden, dat had je zeker bij Nieuws onder moeten brengen. Het ziet er hartstikke goed uit joh! Het is heel duidelijk en overzichtelijk. En het zijn allemaal prachtige foto's, ook van je andere huisdieren, wat een beestenboel daarzo zeg! ;D
Ik heb ook alvast een berichtje achter gelaten, dat was nr 5 maar er komen er vast nog meer bij! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Stijn dc

hello

ik heb ook een berichtje in je gastenboek geschreven!
zet het maar gauw bij nieuws, hij mag zeker gezien worden!!

SDc:D

Natanella

Hoi Karin, nou je kunt trots zijn op je zelf hoor! Daar zullen heel wat uurtjes in zitten! Mooi en overzichtelijk en prachtige foto`s,(zoals we gewend zijn).
Heel veel succes ermee, en ook ik heb je gastenboek getekend!
Groetjes, Anita

anika_en_spirit

hoi karin,

Mooie site is het hoor !!
ik vind ook dat het zeker wel bij nieuws geplaatst mag worden.
ik heb ook een berichtje in je gastenboek achtergelaten hoor:)

groetjes anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!