Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

ManjaV

Hoi Larissa,

Nou, het zijn er ineens 8 geworden  ???
En van wat ik kan zien, de meeste bevrucht. Ga zo nog even met het lampje kijken. ;D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Larissa

Hey Manja

Tjeeetje 8 eitjes, en dan ook nog waarschijnlijk allemaal bevrucht, laat je ze allemaal bij 1 koppel liggen of ga je  eitjes over leggen ?

groetjes Larissa

ManjaV

Hoi Larissa,

Ja, ik weet niet, het zijn wel hele goede ouders, ze moet er niet meer gaan leggen want dan kan ik niet anders dan wat eitjes weghalen. Het wordt anders echt te veel!

Groetjes,
Manja

Larissa

Hey hey

Wanneer verwacht je dat de eitjes gaan uit komen dan ?
Vlieg van de week nog wel ff binnen

:-*

*~Romilda~*

Jeetje zoveel eitjes en dan klaagde ik over coco die vijf loze eitjes had  gelegd:S..daarna een keer drie en toen weer 2..:P
Maar je heb het er maar druk mee,wel leuk lijkt me;)
Ben benieuwd hoor;)
Groetjes romilda

ManjaV

Hoihoi,

Vandaag vrij omdat ik aan het studeren ben, tentamens, dossiers, etc. Noem maar op.

Even een update tussendoor!
Met de vier kleintjes van Quinny en Moony gaat het erg goed, de oudste twee hebben de oogjes open, zo schattig en zijn aan de oogjes te zien cinnamon. Eerste inschatting! De oudste twee zijn ook geringd nu.

Timmy en Yariki hebben zes eitjes, de laatste twee heb ik weggehaald, zagen er sowieso niet bevrucht uit. Acht is ook wel een beetje veel eigenlijk.
Larissa, eigenlijk was gisteren de 18e dag voor het eerste eitje, dus ik ben benieuwd wanneer alles uit gaat komen. Ik denk iets later, want ze zijn ook later begonnen met broeden.

Ik houd jullie op de hoogte!

Romilda, ach, de drukte ligt 'm voornamelijk in het feit dat je veel, veel eten moet klaarzetten voordat je naar je werk gaat ;D ;D en natuurlijk wat extra rommel! Maar daar is de stofzuiger weer handig voor.

Foto's binnenkort!

Groetjes,
Manja

Larissa

Hey Manja

Spannend......ik duim mee dat er mooie donsjes uit komen en ja meestal komen ze later als de ouders later zijn begonnen met broeden

S6 met je studie

groetjes

*~Romilda~*

Hee!!
Leuk dat je een update heb gedaan!!
Ik ben nu zo benieuwd!!!Echt schattig als de oogjes open zijn lijkt me!!Ben blij dat het zo goed gaat!!
Ik wacht gewoon (geduldig):P(a) op de foto's!!!
Groetjesss

*Manon*

Hoi Manja,

Wat gaat het goed hier zeg!!
Fijn dat je zelf niet hebt hoeven in grijpen met de twee onbevruchte eitjes  :D
Het is een beetje veel, maar ze weghalen is ook al wat, helemaal als de ouders het zo goed doen.... in zo'n geval zou ik er ook extra op letten dat het goed ging en evt zelf iets bijvoeren... maar gelukkig hoefde dat allemaal niet bij jou!

Wanneer krijgen we fotootjes te zien  8) 8)

Succes met studeren  :D

Liefs Manon

ManjaV

Hey Larissa, Romilda en Manon,

Bedankt voor jullie leuke berichtjes :D

Nummertje drie is vandaag ook geringd...en bij Timmy en Yariki hoor/zie ik nog niets...afwachten dus, vind het erg spannend...

Romilda, dit weekend hoop ik de eerste foto's te gaan maken. Ben heel benieuwd wat je van ze vindt, ik denk wel dat je ze lief vindt :D

Larissa, bedankt voor het duimen alvast :D

En Manon, het is inderdaad fijn dat de laatste twee eitjes niet bevrucht leken zodat ik ze met een gerust hart kon weghalen. :D
Fotootjes volgen snel  8)

Groetjes,
Manja

ManjaV

Hierbij de foto's die ik vandaag heb gemaakt :D

Quinny bij het blok

Moony aan het eten

Quinny en Moony met de kleintjes in het blok (net voordat ik het blok schoonmaakte)

De vier donsjes in het mandje

Donsje nr. 1, geboren op 1 januari 2011, in ieder geval een cinnamonnetje, maar wat voor cinnamonnetje weet ik nog niet, een popje

NR002, ik denk ook een cinnamonnetje, in dat geval een popje

NR003, een bontje, geel kuifje, nog niet te zien of er cinnamon of pareltjes bij zitten...

NR004, nog te klein om iets te zien

Deze kleintjes zijn erg beweeglijk...kijk maar...ze lopen bijna uit je hand ;D, dit is de oudste...

Dan nog de vier kleintjes bijelkaar in het blok tussen het schone zaagsel :D

Groetjes,
Manja

carco

Wat een lieverds  :-*
Nummer 1 vind ik vrij donker op de foto's: dus is ie wel cinnamon? Parels heeft die in ieder geval niet, die had je al kunnen zien.
De 2e zou wel eens parels kunnen krijgen, die is nog vrij licht op de schoudertjes.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

ManjaV

Hihi lief he :D :D

Ja, aan het kuifje te zien echt cinnamon en de oogjes, of ik moet ernaast zitten?
Nummertje twee is idd erg licht! En het bontje ook he.
Het blijft echt heel spannend zo :D

Groetjes,
Manja

smiley

Hallo Manja

Wat een schatjes zijn het zeg !! nu krijg ik echt de kriebels .
Hoop dat mijn ringen snel binnen komen ..

Heb jij een nieuw foto toestel ??  ik vind je foto's erg mooi  ;)

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

ManjaV

Hoi Conny,

Bedankt voor je berichtje :D

Ik heb inderdaad een nieuw fototoestel, het is een mooi dingetje, maar zoals je ziet zijn sommige foto's ietsjes bewogen, maar ik heb er pas vandaag voor het eerst mee gefotografeert ;D ;D Ik merk wel dat ik er hele scherpe foto's mee kan krijgen en dat is een groot voordeel. :D

Liefjes zijn het he? Ik heb trouwens nog eens geluisterd bij het derde kleintje, maar het gekraak leek weg? Morgen maar weer luisteren....

Hoop dat je ringen er snel zijn, dat kan soms even duren, ik heb er nu nog zes (de rest komt later) en dat komt goed uit, omdat er bij T en Y zes eitjes liggen. :D

Groetjes,
Manja