Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

ManjaV

Hoi Ttanja,

Zo, late reactie he? ;D Ben zo druk met werken.
Maar ja, intussen hebben we alweer contact gehad via de mail. Ben heel blij dat het zo goed gaat met Tinky :D

Zo, weer eventjes een kleine update.
De kleintjes van Sunny en Dreamy zijn allemaal verhuisd. Ze heten Pluk, Lynn en Tinky en hebben allemaal een supergoed adresje gekregen. :D

Tommy, het oudste kleintje van Timmy en Yariki, is uiteindelijk hiergebleven. Na een afzegging heb ik opnieuw advertenties geplaatst, maar omdat hij niet helemaal tam is, kreeg ik geen reacties. Dat geeft niet, nu blijft hij hier. Hij komt al op mijn vinger zitten en is heel erg lief, ook doet hij Tio in alles na. :D

De rust is wedergekeerd, de blokken staan in de berging en de valkjes gaan lekker even rustig aan doen. Alhoewel Timmy en Yariki alweer zoeken naar hoekjes en naar de blokken (ze weten dat de blokken in de berging staan)  ::) maar goed, voorlopig even niet. ;D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

smiley

Hallo Manja

Bij jouw dus ook alles in rust !! hier ook hoor ben het nu wel en beetje zat aan het worden .
De blokken zijn hier ook opgeborgen en komen voorlopig niet meer te voorschijn .
We gaan met z'n allen lekker van de rust genieten !!!
Fijn te horen dat bij jou ook bijna alle kleintjes een goed huisje hebben gevonden .
Bij mij nog twee mannetjes te gaan en dan hebben ze bij mij ook allemaal een huisje gevonden .
Het aantal is hier het afgelopen jaar wel weer aardig gegroeid  ::) :P
Sinn is gebleven en Shiva is erbij gekomen en dan mijn trots Fay .
Het aantal staat nu op 12 valkjes .... ::) :P

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

*Manon*

Geniet van je rust Manja  ;D

De blokken tevoorschijn halen is leuk, maar ze opbergen ook wel weer hé!

Groetjes Manon

ManjaV

Hoi Conny,

Bedankt voor je berichtje :D
Het kan af en toe hard gaan het met de valkjesaantallen ;D

Caroline, idd 15 ;D
Als niemand Tommy wil, houd ik m lekker zelf  :P
Het is een lieverdje :D

Hey Manon,
Het is idd lekker af en toe weer wat rust te hebben :D
Alhoewel vooral Timmy en Yariki alweer op zoek zijn naar de blokken. Ze weten dat ze in de gang in de berging staan, dus vliegen daar altijd naartoe ;D

Groetjes,
Manja

Creatura

Hey Manja,

Je hebt weer mooie kindjes gekregen zie ik ;)
En wat grappig dat je nu ook een Tommy hebt. Nog wel een broertje van mijn Tommy ook ;)

Weet niet of je het nog had gelezen in mijn dagboekje, maar Tommy kroelt tegenwoordig met Lotje ;D Het gaat nog wat houterig, maar ik hoor Lotje al steeds minder schreeuwen, dus ik denk dat Tommy wel begint door te krijgen dat hij niet zo hard moet trekken ;) Verder uh, vindt Tommy het ook erg leuk om op het bakje bepaalde dingen te doen ::) :P. Hihi. Hij is wel toe aan een vrouwtje denk ik zo. Maar hij is nog niet op Lotje gesprongen helaas ;)

Nou ja, en omdat ik dus te vaak ruzie met hem had ben ik maar gestopt met hem kroelen en kusjes geven. Ik werd te vaak gebeten, en nu ik dat niet meer doe is meneertje ook veel handelbaarder. Nou, iedereen blij denk ik dan maar ;)

Geniet van je rust zou ik zeggen ;)

xx Renske

ManjaV

Hoi Renske,

Hier ben ik dan ook weer ;D

Jaja, Tommy is echt een leukerdje hoor, net als jouw Tommy, heel lief maar kan soms ook lekker fel zijn. ;D Maar goed, dat zit in de familie he  :P

Ik vind het heel leuk te horen dat Tommy met Lotje kroelt! Soms kan dat echt even duren en leuk om te lezen dat het eindelijk zover is. :D

Geef ze allemaal maar een knuffeltje van mij

Hier even een kleine update. Het gaat allemaal zo zijn gangetje. Ik ben een kleine twee weken terug met Nikky naar Bastiaanse geweest voor een plek onder haar vleugel. Ze bleek een huidonsteking te hebben. Ik heb toen medicijnen meegekregen, een soort spray en ik moet zeggen, het ziet er weer een stuk beter uit. Dinsdag a.s. ga ik met haar terug voor een controle.

Yonni volgt Sunny en Dreamy nu op de voet, blijkbaar omdat hij Dreamy toch wel erg ziet zitten. Ik hoop niet dat meneertje denkt dat hij een Shai 2 moet worden ;D
Ach, tot nu toe gaat het gelukkig goed.

Tommy heeft inmiddels bovenop Sweety gezeten en het ziet ernaar uit dat Yazzi en Perly een koppeltje gaan worden, ze kroelen soms met elkaar en hij fluit ook voor haar en dan buigt ze de hele tijd haar kopje voor hem om gekroeld te worden. :D

Verder zijn ze behoorlijk broeds hier allemaal, Quinny en Moony en Timmy en Yariki zitten vaak in allerlei hoekjes hier ;D

Groetjes,
Manja

smiley

Hallo Manja

Fijn dat het allemaal lekker zijn gangetje gaat bij jou .
Ik wil je vragen of je even je email wilt sturen ben alles kwijt zoals je hebt kunnen lezen ...

Groetjes Conny

ManjaV

Hoi Conny,

Natuurlijk :D ben het weer helemaal vergeten.  :-[

Een nieuwtje: Quinny en Moony hebben een blok. ;D Het is hun allereerste blok, bij Sunny en Dreamy en Liron en Fuzzy zijn al twee pleegkleintjes van hun geboren zoals sommigen misschien nog weten.

Moony had al een eitje gelegd, die heb ik maar in het blok gelegd. Ze zitten er nog niet in, maar staren wel in het blok. ;D

Groetjes,
Manja

*Manon*

Heej Manja,

leuk dat er bij jou ook een blok hangt... gaan we weer samen jongen groot brengen net als vorig jaar in januari   ;)

Fijn dat het plekje van Nikky opgeknapt is, succes morgen bij Bastiaanse  :)

Groetjes Manon

smiley

Hallo Manja

Hoe was het bij Bastiaanse vandaag ??? hoe is het met Nikky?
Ben benieuwd wat hij heeft gezegd .
En zitten ze al in het blok ???   

Groetjes Conny

*Manon*

Ben ik ook benieuwd naar Manja, hopelijk was alles goed met Nikky  :)

Groetjes!!

ManjaV

Hoi Manon en Conny,

Bedankt voor jullie leuke berichtjes :D

Leuk he Manon, inderdaad was het vorig jaar ook zo dat we in de winter tegelijkertijd blokken hadden. :D

Conny, Quinny is al een paar keer het blok in en uit geweest en Moony is er half ingeweest ;D ;D volgens mij hebben ze er wel belangstelling voor. Hun eerste eitje dat ze op de grond hadden gelegd, ligt er al.

Dan over Nikky. De huidonsteking leek eerst iets beter te gaan, maar was de afgelopen dagen toch weer ietsje minder goed geworden.  :-\ Dus gisteren teruggeweest en ik heb nu een zalf meegekregen die ik 1x per dag moet opsmeren, plus 2x per dag een twee druppeltjes Enrofloxoral (antibiotica). Het is alleen heel slecht te zien wanneer er een druppeltje uit dat pipetje komt  ::) Maar goed, dat is de komende tien dagen de bedoeling en de zalf ook. Arme Nikky. Ze krijste bij het leven in de behandelkamer en toen ging ze ook maar even een paar rondjes vliegen ;D ;D

Groetjes,
Manja

*Manon*

Och arme Nikky, maar liet dus tegelijkertijd ook even zien hoe goed ze kon vliegen  ;D ;D ;D

Ik hoop dat deze medicatie snel aanslaat en dat ze zich weer helemaal happy gaat voelen en jij uiteraard ook, want het is nooit leuk om je lieverdje zo te zien!

Beterschap voor Nikki  :-*

ManjaV

Hoi Manon,

Ja, ze vloog talloze rondjes door de spreekkamer van Dr. Bastiaanse ;D

Gelukkig voelt ze zich (zo op het oog) verder prima, ze eet en drinkt normaal en komt ook gewoon uit de kooi.

Stand van zaken bij Quinny en Moony: 2 eitjes! Alhoewel ik niet zeker ben van het eerste eitje, want die is vorige week zondag al gelegd. Daarna heb ik een blok opgehangen en daar moesten ze natuurlijk aan wennen. Vooral Moony: ze durfde er pas sinds gisteren in ;D Ze had zelfs haar tweede eitje in het voerbakje gelegd  ::) , maar nadat ik dat eitje in het blok had gelegd, ging ze er vrijwel meteen in.
Quinny vindt het heel leuk het blok, hij verdedigt het nu ook heel fel ;D

Groetjes,
Manja