Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

ManjaV

Hoi Jolanda,

Dank je voor complimentje! Ja, het zijn mooierdjes hoor :D en de oudste krijgt al praatjes ook. ;D

Hoi Conny,

Ja, vandaag ga ik Quinny ophalen! Ik heb er zin in hoor.
En lijkt me erg leuk als je komt kijken :D

Knufje terug aan Tika en de andere valkjes :D

Hoi Peggy,

Bedankt voor je berichtje :D Er kunnen er nog twee gereserveerd worden :D ze zijn echt supermooi, de jongste heeft een heel donker kopje, zo lief!

Verder gaat hier alles ok, en met jou? Ik heb nog steeds weinig tijd om te schrijven in het dagboekje, doordeweeks in ieder geval heeeel weinig tijd, omdat het nog zo druk is op het werk. Maar...binnenkort vakantie :D

Update:

Met de kleintjes van L en F gaat alles prima! Ze groeien als kool en de oudste is zelfs al een keer voor de ingang van het blok wezen kijken. ;D Heel lief!

Verder heb ik door een toeval ineens een albinootje erbij :D
Ze heet Kiki en ik heb haar geruild voor een van de donsjes uit het nestje van Liron en Fuzzy.
Ik zou het wel heel erg leuk vinden om haar aan Shai te koppelen, maar ja, dan is Faye weer alleen...zit daarover eventjes in dubio.

Binnenkort weer wat foto's.

Het tweede kleintje van L en F uit het vorige nestje is zojuist opgehaald, en het derde kleintje wordt ook vandaag opgehaald als het goed is.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Peggy

Fijn om te lezen Manja dat het goed met je gaat en ik snap het goed hoor dat je niet altijd de tijd hebt om te schrijven hier en daar..geeft helemaal niks. Gelukkig heb je bijna vakantie  ;)
Met mij gaat het verder ook goed..ik geniet volop vh heerlijke weer,mijn gezinneke en mijn vogelkes (  en ook v mijn hond hoor  ;D  )

Fijn,dat het met de kleintjes zo goed gaat.

Veel plezier straks ( of nu ) met het ophalen van Quinny  :D
enne gefeliciteerd met je albino'tje..Ben benieuwd aan wie je haar gaat koppelen..mss kiest ze zelf wel  ;)

Fijne dag  :D

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Heel veel plezier met Quinny.

Je vertelde het net al, bij toeval een albinootje.

Gaaf, gefeliciteerd!!!!

Groetjes en een knuffie voor Quinny.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Caroline,

Een beetje met een omweg naar huis gereden want er stond een file op de weg die ik normaal zou nemen. Maar heelhuids aangekomen. :D

Met Quinny gaat het goed! Ik heb hem direct met Sweety in een kooi gezet. Hij eet nu van het trosgierst en lijkt op zijn gemak te zijn! De enige die het allemaal maar een beetje vreemd vindt, is Sweety. :P
En Quinny kijkt de hele tijd heel nieuwsgierig naar Sweety die op de grond aan het scharrelen is.

Ik zal hem zo direct een knuffeltje van je geven. :D

Het is echt een schatje om te zien en ik ben erg blij dat hij hier terecht is gekomen.

Hoi Peggy,

Fijn te horen dat het met jou ook goed gaat! :D
Ja, als er tijd is, dan schrijf ik wel hoor, in het boekje, maar dan moet ik ook echt de rust ervoor hebben.

Groetjes,
Manja

*Manon*

Heej Manja,

je hebt je schatje opgehaald bij Caroline ;D ;D
Gaat het goed met hem?

Veel plezier van je mooie manneetje  :D :D

ManjaV

Hoi Manon,

Het gaat heel goed. Hij is alleen nog een beetje bang voor mijn hand, maar dat komt vast goed. :D Hij zingt de sterren van de hemel (jaja, nu al) en tussen hem en Sweety klikt het zo te zien wel...
Het is ook zo een mooi valkje om te zien, met hem heb ik mijn groep compleet.

Jullie hebben vast ook kunnen lezen van het jongste donsje van Liron en Fuzzy, dat bij Caroline is overgelegd en ook al die tijd een donsje is gebleven, terwijl het al veel groter had moeten zijn. Na drie weken hard vechten heeft hij dan toch het onderspit moeten delven.  :'(
Ik ben Caroline heel erg dankbaar voor haar goede zorgen en natuurlijk Hedwig&Hagrid en Derrick&Damali die toch zo goed voor het kleintje hebben gezorgd.  :-*
Kleintje, zoals we hem liefkozend noemden, is niet meer, maar dit kleintje vergeten we nooit.

Met Kiki gaat alles erg goed, ze wil altijd en altijd kroelen en begint nu ook te bedelen naar mij. ;D ;D Ik vind het wel heel erg grappig.

De twee oudste donsjes van Liron en Fuzzy zijn trouwens gisteren en vandaag uit het blok gekomen. Ze vliegen al als de beste en eten trosgierst uit mijn hand.  ???
Nog niet eerder meegemaakt.

Groetjes,
Manja

*Manon*

Ik wil jou ook sterkte wensen met het overlijden van het dappere kleine donsje  :'(

•=Bonnie=•

Het blijft waardeloos he als dat kleine grut ondanks het knokken gewoon niet verder kan. Sterkte hoor.  :-*

Peggy

Hoi Manja,

Sterkte met het overlijden vh jongste donsje v Liron&Fuzzy  :'(  ook sterkte voor Caroline hoor.

Gelukkig gaat het met de oudste wel goed en zijn ze zelfs uitgevlogen  :D
En met Kiki gaat het ook goed  :D

Dus je nieuwe mooie Quinny zingt nu al de sterren vd hemel; die is er vroeg bij  ;D Wel heel fijn dat het klikt tussen Quinny en Sweety en dat nu de groep compleet is .
Geniet ervan.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

smiley

Hallo Manja

Gefeliciteerd met je verjaardag   :-*
Maak er een leuke dag van met vrienden en familie. ;D ;D

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Koos

Goedemorgen :)
Even in jou boekje wat gelezen. eerst: Van harte gefeliciteerd :) Ik wens jou en fam. een hele fijne dag toe!

Even een knuffeltje geven van Lotje aan Quinny   :D

En heel veel sterkte met het overlijden van het donsje, getsie, ik vind het altijd zo sneu  :'( Ik begrijp dat het een behoorlijk knokkertje was?

Nogmaals sterkte !!!

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

Aad en Sonja vd Meer

hoi manja

van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een gezellige dag van  :D

en ook nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en veel plezier met die lieve schat.

gr aad en sonja

Caroline

Hey meis, gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag!!

Hoe is het met Quinny??

Geef je hem een knuffie van me??

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

Allemaal bedankt voor de felicitaties :D :D

Lief dat jullie er aan denken.

Caroline, met Quinny gaat het heel goed. Hij vindt mijn vinger nog steeds erg eng, maar als ik hem in mijn hand neem, kan ik hem gewoon kroelen.  :-* Hij is echt een lieverd en fluit al de sterretjes van de hemel. ;D
Ik zal hem zeker ook een knuffie van jou geven. :D

Vandaag een drukke dag, maar ik zal snel weer updaten. :D

Wilde jullie even bedanken voor de felicitaties.

Groetjes,
Manja

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010