Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Gos ik loop hier en daar echt achter, het is ook niet te doen alle boekjes te volgen natuurlijk .

Veel sterkte met het afscheid nemen. Lijkt me helemaal niets als je je valkjes als tamme huisdieren houdt om ze dan weg te moeten doen.

Dierenfreackske

Hoi Manja ...ik hoop dat je valkjes een goede plek kunt geven waar ze het heel erg naar hun zin hebben ! Hihi, maar dat zal wel he ! Leuk dat je al een paar adresjes hebt ! Grtjs Ann



ManjaV

Voordat ik jullie berichtjes ga beantwoorden, eerst nog even een kleine mededeling. Ik heb besloten om Shai toch zelf te houden. Daar kan ik geen afstand van doen.  ::) ;D
Misschien dat ik t.z.t. een popje voor hem erbij neem en dan blijft het bij zes, vier of zes maakt dan ook niks uit. Maar voorlopig houd ik het groepje van vijf. :D

Verder gaat hier alles goed met de valkjes. Liron en Fuzzy gaan in april naar Saar verhuizen, als het wat mooier weer wordt. Kuifje, Daisy, Jerry en Perly verhuizen zaterdag a.s. naar mijn collega, naar de voliere. Hij zet ze eerst in quarantaine, en dat is een verwarmd binnenhok, dus dat komt mooi uit, i.v.m. het weer.

Zoals jullie in het boekje van Caroline (carco) hebben kunnen lezen, ben ik gisteren bij haar geweest om een eitje van Timmy & Yariki of Kuifje & Yariki  ::) ::) bij haar te brengen. Dit eitje ligt nu bij de eitjes van Derrick en Damali. Ben erg benieuwd of het bevrucht is en uit gaat komen.
Ik kreeg net een smsje van Caroline dat je dus pas na drie of vier dagen broeden kan zien of het bevrucht is. En ik maar turen naar dat eitje gisteren of ik al wat zag, terwijl er nog niet eens op gebroed was. ;D Goed, weer wat geleerd. :D




Hoi Mara,

Bedankt voor je berichtje. Het gaat verder wel goed hier.
Ira is verhuisd naar een vriendin van mij. Ook in verband met de drukte van het werk en dat ik binnenkort meer moet gaan werken. De betreffende vriendin neemt hem mee naar haar werk en dat kan omdat haar vriend een eigen zaak heeft.




Hoi Romy,

Dat vond ik ook idd. :D Ik ben blij dat ze dan toch gezelschap aan elkaar hebben. Ik vind het wel heel moeilijk hoor zaterdag a.s., maar weet dat ze in goede handen zijn bij mijn collega. En de valkjes krijgen meer vliegvrijheid en dat vind ik ook heel wat waard.




Hoi Caroline,

Nou, Ira is dus verhuisd.  :P En dat gebeurde voordat ik de Betadinezalf kon uitproberen.




Hoi Bonnie,

Bedankt voor je berichtje. :D Het is ook bijna onmogelijk om alle boekjes te volgen, dat lukt mij ook niet.
Thanks voor het sterkte wensen. Het is inderdaad moeilijk en even een moeilijk vooruitzicht. Maar mijn collega zal mij gelukkig wel op de hoogte blijven houden van het wel en wee van de valkjes. :D




Hoi Ann,

Gelukkig hebben alle valkjes nu een goed adresje gevonden. :D
Ben ik heel blij mee. :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Lin

Citaat van: ManjaV op 10 maart 2008, 17:01:05

Hoi Caroline,

Ja, ik ben zeker aan het uitdelen. ;D
Sunny & Dreamy, Timmy & Yariki blijven hier wonen.


pfoe.. gelukkig  :-X :) Ook al komen de andere valkjes goed terecht (schrok erg van je titel had het nog niet gezien!) Toch wel blij dat Yariki bij je blijft. Bah vooral omdat ze tam zijn lijkt het mij moeilijk om ze weg te doen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Anke

Hoi Manja,
Fijn dat je voor de valkjes een goed plekje hebt gevonden!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

Hoi Manja,

wat een veranderingen allemaal ineens.. wel heel fijn dat je goede huisjes gevonden hebt voor al je valkjes!

Succes met afscheid nemen..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi Manja ...hihi , ik moest echt lachen dat je je zo zat te gluren naar de eitjes of ze er al iets te zien was hoor !, haha !!
Ik zou dat ook denen , maar gelukkig heb ik hier ook al het een en ander bijgeleerd ! Wat lief dat je Shai houd ! En dat Lyron en Fuzzy bij Saar gaan , zo zien we de twee valkjes ook nog terug zeg ! Gelukkig heb je de anderen naar goede collega's kunnen doen die ook een voilere hebben . Ze zullen daar vast ook gelukkig zijn he . En dat een eitje naar Caroline gaat. Veel succes alvast ook met het afscheid nemen van je valkjes die weggaan ..grtjs Ann.



*Yvon

Hoi hoi

Als eerst wil ik je voor morgen alvast heel veel succes en sterkte wensen.  ;)
Nou zat ik zo jouw laatste stukje te lezen en nou wil je Shai gaan houden.
Nou vroeg ik me af waarom je dan niet 1 eigen popje zelf hebt gehouden voor Shai  ???
Of ga je nu keihard hopen dat je eitje die bij Carcoline ligt dat daar een popje uitkomt ?

Groetjes Yvon




Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hoi Yvon,

Bedankt voor het succes en sterkte wensen! Zometeen ga ik naar mijn collega. Zie er wel tegenop om ze weg te brengen.
Maar ja.
Ik zat er eerst aan te denken om Perly voor Shai te houden. Maar Perly is eigenlijk niet heel tam...en bovendien zit ik dan met het probleem dat ik de valkjes niet in koppeltjes kan wegdoen. Ik hoop nu gewoon dat het tussen Jerry en Perly gaat klikken, omdat Kuifje en Daisy al een koppeltje zijn.
En inderdaad ga ik hopen dat er uit het eitje dat bij Carcoline ligt, een popje komt. ;D Zo niet, dan kijk ik wel verder.
Ik heb trouwens Jerry Perly wel eens zien versieren, dus ik denk wel dat dit goed kan gaan komen. :D

Hoi Ann,

Thanks! :D En ja, dat was grappig he van het eitje.
Ik denk ook zeker dat de valkjes gelukkig gaan worden bij de nieuwe eigenaren. Dat hoop ik tenminste. In ieder geval hebben ze elkaar. :D

Hoi Debby,

Dank je wel! :D

Hoi Anke,

Daar ben ik ook blij mee....ik ben erg benieuwd zometeen.

Hoi Lin,

Het is zeker lastig om ze weg te doen. En inderdaad, Yariki blijft hier, samen met Timmy. :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

•=Bonnie=•


Saar


Dierenfreackske

Hoi Manja ...dat is ook al goed dat ze elkaar hebben en niet gescheiden worden ! Want de koppeltjes blijven gelukkig bij elkaar , ook leuk dat er een koppeltje naar Saar gaat he ! Zo kan je ook nog meegenieten en volgen wat er gebeurd daar he ! Maar in ieder geval vind ik het tof dat je Shai ook houd !
Grtjs Ann



Anke

Hoi Manja,
Veel sterke met afscheidnemen vandaag!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Gisteren heb ik dus Kuifje, Daisy, Jerry en Perly naar mijn collega gebracht. Kuifje en Jerry vonden het niet leuk om ingevangen te worden, en vonden het dus nodig om even heel hard in mijn vingers te bijten.  ::)
Eenmaal in het vervoersbakje, dacht Kuifje dat het een soort blok was en begon tegen het bakje te tikken en Daisy te versieren. ;D
De reis verliep verder rustig en de valkjes waren lekker op hun gemak.
Mijn collega heeft een grote voliere waar ze het zeker naar hun zin gaan krijgen. Hij heeft ze eerst even apart gezet, maar je zag meteen dat de valkjes op hun gemak waren. Dat vond ik heel erg leuk om te zien. :D
Kortom, het was een goede zet en een goede keuze!

Hoi Bonnie, Saar en Anke,

Nog bedankt voor het sterkte wensen! :D :D

Hoi Ann,

Het is zeker leuk dat ze in koppeltjes bijelkaar kunnen blijven. En ja, Shai blijft gezellig hier. :D


Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Dierenfreackske

Hey Manja ....het is zeker leuk dat je weet dat ze goed terecht zijn he en wat een goed gevoel moet je gehad hebben als je zag dat ze het bij je collega erg naar hun zin hadden
en  ze zo op hun gemakje waren , echt super van je collega dat ze de valkjes wou overnemen he ! Ik ben zeker dat ze het heel goed naar hun zin zullen hebben daar ook in de voilere he !

Hoe is het met je vinger ? Hopelijk valt het mee he !
Grtjs Ann