Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Rianne

Hoi Manja,

wat zal dit onwijs moeilijk voor je zijn geweest... :-\
Ik wens je er veel sterkte mee, je weet dat het het beste is maar toch doet het pijn... :(

Saar


Monky

Hi Manja,

Wat ontzettend jammer dat je zoveel valkjes nu weg moet doen.
Het is bij mij ook een van de redenen dat ik ze in een grote voliere heb gezet. Ik wilde zeker zijn dat ze genoeg vliegruimte hadden als ik een keer geen tijd had.
Maar ik begrijp heel goed dat dat niet bij iedereen kan  :P En levensomstandigheden kunnen veranderen...

Het is een ontzettende moeilijke beslissing voor je geweest, volgens mij.

Ik hoop dat ze allemaal een lief baasje en een goed huisje krijgen.

Ik vind het wel leuk dat je Sunny nog wil houden  :) Geef hem maar een dikke kroel van mij  :-*

Heel veel sterkte de komende tijd als er mensen zijn die ze van je overnemen. Het zal niet makkelijk zijn afscheid te nemen, denk ik.

Liefs,
Monique

ManjaV

Hoi Romy,

Bedankt! :D Ik had ze ook zeker weten bij je gebracht als het zo had kunnen zijn! :D

Het is zeker lastig, ik zal ze allemaal missen, maar ik weet nu al dat ze een goed huisje krijgen...daarover straks meer ;D




Hoi Rianne,

De beslissing was inderdaad zeer moeilijk om te nemen.  :'( Maar uiteindelijk heb ik toch de knoop doorgehakt. Het zal vooral moeilijk zijn als ik ze weg ga brengen, denk ik. Maar het vergoedt een hoop dat ik weet dat ze goed terecht komen. :D




Hoi Saar,

Heb je een IM teruggestuurd ;D




Hoi Monique,

Ja, het is zeker jammer. Ik dacht erop voorbereid door een grotere kamervoliere te nemen, maar toch blijkt deze te klein als ik ze niet altijd kan laten vliegen. En ik heb het echt druk, dat er doordeweeks van vliegen voor de valkjes weinig terechtkomt.

Ik geef Sunny zeker een kroeltje van je :D

Bedankt voor het sterkte wensen.  :-*




Dan nu het nieuws...de meeste valkjes heb ik nu al weten te herplaatsen! :D
Jerry, Perly, Kuifje en Daisy gaan naar de conciërge van de school waar ik werk. Hij heeft een hele grote voliere met grasparkieten en rosella's en wil er ook graag valkjes bij. Hij is op een professionele manier met de vogeltjes bezig en heeft er echt hart voor, dus ik ben zeker dat ze daar goed terecht komen. Zaterdag a.s. ga ik ze brengen.
Liron en Fuzzy gaan misschien naar Saar, zij informeerde naar deze twee, zo niet, dan kunnen ze ook bij de conciërge terecht.
En Shai, die dan als mannetje overblijft, gaat naar een kennis van Caroline (carco), die heeft twee mannetjesvalkjes, dus daar zal Shai ook goed terecht komen. Het liefst had ik Shai zelf gehouden, maar omdat hij achter Dreamy aanzit, en Dreamy al een koppeltje met Sunny is, leek mij dit geen goed idee. Shai is namelijk behoorlijk fel, en Sunny is veel te goedig.
Nou, ik hou jullie op de hoogte. ;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Hoi Manja

Ik vind het echt supergoed dat je nu al zo'n goede plekjes op het oog hebt! Dat moet vast een pak van je hart zijn!  :D
En nu hopen dat alles kan doorgaan, ik ga alvast voor je duimen!

Groetjes
Romy

Rianne

Zo hey, dan gaan er 7 valkjes weg :o Toch niet allemaal in 1 keer?

Anja


Das snel gegaan zeg. Je zei nog zo mooi dat er geen haast bij was en nu zijn ze al herplaatst.

Groetjes Anja

Caroline

Zo  :o je bent flink aan het uitdelen.  ::)

Hoeveel blijven er dan nog bij je wonen??

STerkte met afstand doen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje,het gaat zeker ineens snel allemaal.  :o
Gelukkig maar eigenlijk,anders wordt de stap van herplaatsen toch ook steeds moeilijker.  :-\
Je weet nu iig dat ze goed terecht komen en je kan ook nog eens geregeld naar ze informeren.  :D

Sterkte alvast met het wegbrengen van de valkjes.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hoi Romy,

Thanks :D En het is zeker weten een pak van mijn hart :D :D
Vooral dat ik weet dat ze goed terecht komen.




Hoi Rianne,

Om en nabij in 1 x. Vier valkjes zaterdag naar mijn collega.




Hoi Anja,

Ja, zo zie je maar weer. Juist als je verwacht dat het niet snel zal gaan...gaat het toch razendsnel!




Hoi Caroline,

Ja, ik ben zeker aan het uitdelen. ;D
Sunny & Dreamy, Timmy & Yariki blijven hier wonen.




Hoi Yvon,

Ja, eigenlijk ben ik ook blij dat het nu wel snel gaat, want anders ga ik er steeds meer tegenop zien. Omdat ik elke dag weer wat leuks en nieuws aan elk valkje ontdek.
Bedankt voor het sterkte wensen. :D Ik ben heel blij dat ze goed terecht gaan komen.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Manja

Ik zie dat ze allemaal al herplaatst zijn, gelukkig maar. Het is inderdaad een moeilijke beslissing geweest, dat geloof ik echt heel erg graag.

Sterkte met het komende afscheid. Hoe is het verder met je?

Mara

Romy

Hoi Manja

Ik wil je erg veel sterkte wensen op het moment dat je je valkjes moet 'weggeven', dat zal vast erg moeilijk worden. Gelukkig weet je dat je bedoelingen goed zijn én dat ze bij heel goede adresjes geplaatst worden! Ik vind het ook erg goed dat je ze niet apart geplaatst hebt. Het zal voor hun ook een grote verandering zijn, maar omdat ze minstens nog 1 maatje hebben, kunnen ze steun vinden bij elkaar.

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Manja...wat goed dat de valkjes terecht kunnen bij de concerge van de school waar je werkt ! Ik hoop echt dat ze megagelukkig gaan zijn daar met de rosella's en grasjes ! Hopelijk komen de overige valkjes ook zo goed terecht he ! Grtjs Ann



Mara

Hoi Manja

Ik vraag het hier...hoe is het met Ira?

Groetjes

Mara

Caroline

Ben ik ook wel een beetje benieuwd naar.  ::)

Heeft de betadine nog geholpen voor zijn voorhuidontsteking??  :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.