Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Manja

Ik hoop dat dit dan helpt. En wat fijn dat ze het toelaten zeg.

Mara

Romy

Hoi Manja

Ik vind het ook een beetje verbazingwekkend dat ze het zo goed toelaten! Zoveel te beter voor jou natuurlijk!
Natuurlijk hoop ik dat het spul aanslaat zodat de vervelende schimmel uiteindelijk weg is

Groetjes
Romy

ManjaV

Hoi Anke, Mara en Romy,

Het is zeker fijn dat ze de behandeling zo goed toelaten. Nu inderdaad maar hopen dat het aanslaat!

Gisterenavond wilden ze ineens met z'n drietjes toch naar de voliere toe. Het ziet er zo gezellig uit he, met z'n allen in de voliere. Maar Timmy, Yariki en Calimero moesten toch in de kooi blijven.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

jolandaW

Hoi Manja,

Het is idd lekker als ze de behandeling over zich heen laten komen want willen ze niet zoals ik wel eens gehad heb dan kom je zelf onder de wondjes te zitten want ze kunnen heel goed bijten.
Maar dat is het voordeel als ze echt tam zijn dan accepteren ze meer dan dat ze toch wat angstig zijn om vastgepakt te worden.
succes met smeren en de vogels

groetjes Jolanda

ManjaV

Hoi Jolanda,

Inderdaad kunnen ze heel hard bijten als ze dat willen.  ::) Dan is het ook beter om handschoenen aan te trekken.
Maar ik ben blij dat het zo goed gaat en dat Timmy en Calimero het maar zo een beetje over zich heen laten komen. ;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Hoi Manja

Hoe lang moet je de behandeling volhouden? Worden ze daarna ook opnieuw getest op de schimmel of is dat niet meer nodig?

Groetjes
Romy

ManjaV

Hoi Romy,

Ik moet de behandeling nu nog drie keer doen met elke keer vier dagen als tussentijd.
Ik zal ze daarna zeker weer laten testen op de schimmel. Want ik ben toch wel erg benieuwd vooral bij Calimero.




Kleine update:

Zometeen ga ik wat ontlasting van Jerry opsturen naar Hedwig v/d Horst want eergisteren was het geel (wel met wit erin) en vandaag tegen het zeer lichtbruine/gele aan. Ik heb maar gebeld want ik dacht eerst dat het aan een speeltje lag maar ik heb dat speeltje al zeker twee dagen eruit.  :-\
Nu maar weer hopen dat het goed is, want het zou een virus kunnen zijn.  ::) De kooi maak ik elke dag maar schoon voor de zekerheid.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Hoi Manja

Ik hoop maar dat er niks ernstigs is, en al zeker niet iets besmettelijk! Je hebt je deel van de koek toch al gehad vind ik...

Wanneer ongeveer ga je de uitslag dan krijgen van de ontlastingstest?

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Manja,

Het zit je ook niet mee de laatste tijd zeg. Nou ik hoop dat het niets ernstig is. Wanneer weet je het dan/

Groetjhes Anja

ManjaV

Hoi Romy en Anja,

Ja, het is wel irritant. Maar goed, niets aan te doen. Gelukkig lijkt Jerry verder goed in 'zijn vel' te zitten. Hij is vrolijk, en speelt. En slaapt op 1 pootje. Ook niet onbelangrijk. ;D
Ik heb de ontlasting vanmiddag op de bus gedaan en aangezien Hedwig v/d Horst altijd wel snel is met de uitslagen, verwacht ik die uiterlijk woensdag. Hoop ik tenminste.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja


ManjaV

Hoi Anja,

Bedankt voor het mee hopen op goed nieuws. :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anke

Hoi Manja,
Spannend he wachten op een uitslag. Ook ik duim voor je!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hey ....hoe is het met Jerry verder nog ?
is zijn ontlasting nu goed al ?  Grtjs.



ManjaV

Hoi Anke,

Inderdaad spannend. Bedankt voor het mee hopen. ;D




Hoi Ann,

Nee, de ontlasting heb ik vandaag pas op de bus gedaan. ;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki