Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Sorry hoor,ik zal niet meer naar jonge valkjes kijken van een ander.  ;)  :D

Verders alles goed met jou en de valkjes?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hoi Jolanda,

Bedankt voor je lieve berichtje.  :-* :-* Inderdaad weet je wat het is om zo een lieve vogel te moeten missen, dus we kunnen echt met elkaar meevoelen. Bedankt ook daarvoor.
Waar ik iig 'blij' om ben, is dat hij in mijn handen gestorven is en niet op de grond. Zijn laatste adem blies hij uit in mijn handen.
Daarna heb ik hem nog een hele tijd vastgehouden en hem geknuffeld, ook heb ik hem laten zien aan de andere valkjes zodat ze wisten dat hij niet meer leefde.
Ik denk ook dat het daarom is dat Dreamy in de dagen daarna hem niet heeft gezocht, of heeft geroepen waar hij bleef. Ze heeft hem namelijk, toen hij overleden was, nog gekroeld.  :-*
Ik ben erg blij dat ik twee jaar lang van hem heb mogen genieten, daar dank ik God voor. Helaas was het te kort, maar hij was mijn allesje en ik heb veel van hem gehouden.




Hoi Yvon,

Niet meer doen hoor. ;) Gelukkig bleek het loos alarm. ;D
Met mij en de valkjes gaat het wel ok. Alle mannetjes lijken het nu ook te hebben voorzien op Dreamy. ;D Leuk om te zien.




Hey Caroline,

Nu zie ik dat nog niet zo snel, maar ik kon op de foto geen parels ontdekken. Bij Perly zag het er nl. anders uit!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Romy

Hoi Manja

Je hebt heel mooi verteld hoe je met Mikki zijn dood omgegaan bent. Ik vind dat je dat heel goed aangepakt hebt, ook naar Dreamy toe! Zo heeft ook zij afscheid kunnen nemen van Mikki.

Hoe valt het mee op je werk? Hoe oud zijn de leerlingen aan wie je Duits geeft?

Groetjes
Romy

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je 2 mooie nieuwe aanwinsten !!  ;D
Nou kan je 2 namen gaan verzinnen. ::)

Poe poe..........dat wordt denken.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Manja,
Wat leuk twee nieuwe valkjes ;D
Hoelang moet je nog wachten voor de gebroeders komen?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

Lieve Peggy,

Bedankt voor je berichtje. Je weet precies wat ik nu doormaak omdat je dit nog maar pas geleden ook hebt doorgemaakt met jouw lieve Nikkie. Wat apart: Mikki en Nikkie.
We zullen onze lieverdjes nooit vergeten en altijd van ze blijven houden...

Groetjes,
Manja

lieve Manja,onze Mikki en Nikkie zullen wij nooit vergeten.Dat klopt helemaal.  en het is precies zoals je zegt ; als je er niet aan denkt,gaat het best goed. Ik merk wel al dat ik vaker kan glimlachen wanneer ik over nikkie praat en of aan hem denk. en ik ben heel dankbaar dat ik erbij was en dat hij in mijn handen is doodgegaan. missen,doe ik hem heel erg,want hij was een superrr-valk! Ik vind het ook zo erg voor jou lieve manja,  verschrikkelijk gewoon  :'( :'(
las net wel dat je twee nieuwe valkjes krijgt binnenkort ? hopelijk ga je daar veel plezier mee beleven.  Het duurde wel even hoor maar ik kan nu toch weer erg genieten van mijn viertal.  Dirkje lijkt eigenlijk best wel op Nikkie,in zijn doen en laten dus dat voelt wel heel speciaal. Hij wil niet echt gekroeld worden maar komt altijd naar je toe als je bij de kooi staat en hij wil echt leren.  soms roept hij me gewoon en dan ga ik allerlei deuntjes fluiten en hij doet zo zijn best om het na te doen. Echt heel leuk.
Manja, ik kom gauw nog eens lezen in je dagboek en ik wil je nogmaals sterkte toewensen.
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Manja,

2 nieuwe valkjes? Ik denk dat ik iets heb gemist. Wanneer komen ze?
Gefeliciteerd alvast.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Manja

Volgens mij heb ik ook wat gemist......Twee nieuwe valkjes? Wel leuk hoor.

mara

gonnie

OO Manja wat vreselijk om je eerste vriendje Mikki te moeten verliezen, veel sterkte , want je eerste valkparkiet die komt te overlijden is vreselijk erg.
hopelijk haal je troost uit je andere lieverds en 2 nieuwe als ik het goed heb.
Groetjes Gonnie




ManjaV

Kleine update:

Het is nu bijna een week geleden dat Mikki is komen te overlijden, en het gemis is er niet minder om. Soms kan ik het haast niet eens geloven en verwacht ik hem elk moment weer in de kooi te zien zitten. Natuurlijk weet ik wel dat hij er niet meer is, maar het is een raar idee.
Gelukkig kan ik wel genieten van mijn andere valkjes, en dat is ook heel wat waard. Ik heb vanavond wel gelachen, ik had Sunny en Dreamy losgelaten, en Sunny zat de hele tijd achter haar aan, en probeerde Dreamy te versieren d.m.v. de mooiste melodietjes. Dreamy vond het zo te zien wel best! Ze bleef zitten naast hem en floot af en toe terug. Even later waren ze op de kast aan het scharrelen achter het blok (dat op de kast staat).

Verder heb ik volgende week weer een afspraak gemaakt met Hedwig vd Horst, ik neem Calimero en Timmy dan mee. Bij Calimero wordt een kweek afgenomen en deze wordt dan naar het lab opgestuurd, om te kijken welke AB gegeven zou moeten worden. De straptokokkeninfectie is namelijk nog niet weg. Ze waarschuwde wel dat zoiets heftig kon zijn, dus ik moet het vrijdag goed bespreken.
Timmy gaat ook mee, want ik zag dat hij toch weer veertjes uit zijn pootjes had getrokken en een paar onder zijn vleugeltjes vandaan. Volgens VdHorst kan plukken erfelijk zijn, en Timmy en Calimero zijn broer en zus, dus geen vreemde redenatie. Nu maar hopen dat het bij Timmy alleen door de rui komt (die inmiddels wel al voorbij is, maar goed).

Met de andere valkjes gaat het allemaal prima. Timmy en Yariki kroelen volop, Daisy en Kuifje ook, en soms zie ik Sunny en Kuifje ook kroelen. Fuzzy en Sunny kroelen natuurlijk ook...
Calimero kroelt met mij. ;D ;D Jerry ook, en Dreamy en Perly kroelen met elkaar. Dit was een kroelupdate. ;)




Hoi Gonnie,

Ja, dat is zeker vreselijk, ik mis hem heel erg. Ik haal zeker wel troost uit mijn andere valkjes, en de twee nieuwe in het vooruitzicht is natuurlijk ook erg leuk.
Bedankt voor het sterkte wensen!




Hoi Mara,

De bedoeling was 1 nieuw valkje (een mannetje) maar nu Mikki is komen te overlijden, bood Caroline mij beide broertjes aan.  :-* Dat aanbod kon ik niet afslaan. ;)




Hoi Anja,

Dank je. Ik weet niet precies wanneer ze hier komen. Ze zijn nu nog wel klein. ;)




Hey lieve Peggy,

Dus Nikkie is ook in jouw handen overleden he? Mikki bij mij ook...ik ben er dankbaar voor dat hij zijn laatste momenten bij mij in de handen lag, en daar zul je bij Nikkie ook wel dankbaar voor zijn. Alhoewel ik niet zeker weet of Mikki dit nog bewust heeft meegemaakt. Ik denk het niet.
Wat leuk dat Dirkje toch wel een beetje op Nikkie lijkt, zo heb je toch nog iets van Nikkie bij je. Ik heb dat wel met Sunny en de andere mannetjes, ze fluiten allemaal de melodietjes van Mikki, en ze roepen ook nog steeds Mikki's naam, dus iets van Mikki heb ik nog. Dat is toch wel heel speciaal.
Wie weet komt Dirkje ook nog wel met je kroelen, dat kan best!
Ik kom ook zeker bij jou in je dagboekje lezen en wens jou ook heel veel sterkte toe.




Hoi Anke,

Hoe lang, dat weet ik niet precies. ;D Maar dat hoor ik nog wel van Carcoline. ;)




Hoi Yvon,

Dat vind ik best moeilijk, twee nieuwe namen. Ik dacht misschien twee namen waarin iets van Mikki terugkomt...maar dat is wel moeilijk. Dus moet ik daar nog heel hard over gaan nadenken. ;D




Hoi Romy,

Dank je voor je berichtje. Ja, ik denk dat het goed was dat de andere valkjes Mikki hebben gezien toen hij was overleden. In de natuur zien ze dit natuurlijk ook. Dreamy is heel rustig nu. Alleen de eerste dag na zijn overlijden was ze uit haar doen. (Ze keek heel verwilderd voor zich uit  ::) )

Op mijn werk is het tot nu toe erg leuk. De leerlingen zijn tussen de 12 en 16 jaar oud.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon

Hoi hoi

@Carcoline,leuke,lieve foto !  :-*
Wat leuk dat je naar een heleboel kroelsessies kan kijken.  ;D
Kijken naar kroelen en zelf kroelen met de valkjes is toch wel een heel ontspannend moment.  :)

Ik hoop voor je dat je volgende week vrijdag(?) een goed gesprek en middeltje krijgt voor Timmy en Calimero.
Het duurt voor Calimero zo wel heel erg lang.
Toch wel erg zielig voor haar.  :-\

Geef je Jerry nog een kusje van mij ?  :-*  ;)

groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hey Caroline,

Wat een lieve foto  :-* echt heel schattig om te zien.




Hey Yvon,

Toen ik gisteren jouw berichtje las, heb ik Jerry meteen een kusje van je gegeven. Hij wil 's avonds namelijk altijd graag kroelen. :D
Echt lief is dat.

Ik hoop volgende week vrijdag ook op een goed gesprek en een goed middeltje. Het is wel anderhalf uurtje rijden maar ja, ik heb het er wel voor over natuurlijk. Voor Calimero is het inderdaad zielig. Toch lijkt het alsof ze zich wat beter voelt, want ze vliegt mij overal achterna. :D




Nou, sinds Mikki er niet meer is, heeft Sunny het duidelijk voorzien op Dreamy. Toen Mikki er nog was, had hij dit ook al wel af en toe, maar werd hij natuurlijk altijd steevast door Mikki weggejaagd. ;D
Nu lijkt het ook alsof Dreamy interesse in Sunny toont, en dat was eerst natuurlijk niet zo omdat ze alleen maar oog had voor Mikki.
Zou het dan misschien een koppeltje worden? Wel zielig voor Fuzzy.  :-\ Maar ja, Sunny en Fuzzy zullen toch wel blijven kroelen denk ik, en er zijn twee mannetjes in aantocht. ;D
Het is wel een grappig gezicht: Sunny vliegt Dreamy achterna en Timmy vliegt er ook altijd achteraan.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki