Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Randy

heee manja

mooi dat het allemaal goed gaat met je valkjes,, en hopen dat calimero snel beter is ;D
k hoop ook dat daisy happy word met kuifje 8)
en heeft uw troiuwens vaak jonge valkjes of kweekt u niet echt ermee???

groetjes randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

ManjaV

Hoi Randy,

Ja, ik hoop ook dat Calimero snel beter is!

Ik heb tot nu toe een valkje gekweekt. ;D Alhoewel, ik heb er niet veel aan gedaan. ;D Een jong koppeltje zorgde voor een eitje, en dat eitje is uitgebroed door een ouder koppeltje. Resultaat: een prachtig gepareld valkje, felgeel, met pareltjes tot op de borst.
Ik ben trouwens wel van plan om vaker te gaan kweken, maar niet zo heel veel. ;)

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

jolandaW

Hoi Manja,

Heb weer even bij je bijgelezen ;D
Liep een paar weken achter zag ik want je bent ook jarig geweest in de tussentijd.
Beetje laat om je nu daar mee te feliciteren denk ik maar met je nieuwste valkje mag ik dat nog wel doen denk ik.
Dus bij deze gefeliciteerd met je laatste aanwinst.

Ben in iedergeval weer helemaal bij in je dagboekje.

groetjes Jolanda

gonnie

Hoi Manja
Hoe gaat het met al je valkjes , is Kuifje niet al te dominant ?
En heb je verder nog een fijne vakantie gehad ?

Groetjes Gonnie

*Yvon

Hoi hoi

En ben je er al uit hoe en met wie de valkjes bij elkaar komen te zitten ?
En gaat alles verders goed?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hoi Jolanda,

Bedankt voor je felicitaties! :D :D Ja, ik ben af en toe ook langzaam met reageren. De afgelopen dagen waren volgepland.  ::) ;D

Hoi Gonnie,

Met de valkjes gaat het prima! En met Kuifje ook. Het is een lieverdje hoor. Wel heel dominant, want hij is nu al de baas over de andere mannetjes. ;D Behalve als Mikki bij het blok zit, want dan verjaagt Mikki Kuifje. Eerst was Timmy (jongste mannetje) de baas, maar Kuifje heeft die rol overgenomen.
Hij zit nog steeds achter verschillende popjes aan. Gisteren stapte hij op Calimero, met de bedoeling natuurlijk te paren, maar zij vond dat helemaal niet leuk en begon te krijsen.  :P Nu zit hij weer achter Perly aan en ook vaak achter Daisy. Dus het is allemaal nog maar afwachten. Gelukkig zit hij achter de single popjes aan, zou hij het doorhebben? :D
Gisteren kwam Kuifje op mijn vinger zitten, toen ik Calimero beethad.

Hey Yvon,

Nou, het is een heel gepuzzel! ;D Sowieso ben ik aan het nadenken of ik een voliere op maat laat maken, maar dat ligt een beetje aan de prijs. Zal wel duur zijn, vrees ik.
In ieder geval blijft het nu eventjes zoals het is, want het gaat eigenlijk prima zo. Mikki, Dreamy en Perly gaan nog steeds 's nachts met z'n drietjes op het stokje zitten, en Dreamy en Perly kroelen ook nog steeds.  :-*
Verder gaat alles prima hier. Was vanochtend pas na negenen wakker! Echt een unicum hoor, maar Ira had 't gelukkig prima volgehouden.

Groetjes,
Manja

ManjaV

Een hele berg foto's! ;D Ik dacht, het wordt weer eens tijd...

Allereerst Yariki die bijna in mijn camera kruipt :D

Timmy met zijn bijna helemaal gele masker!

Sunny, Timmy en Kuifje! :D Jullie zullen zien dat Sunny en Kuifje erg op elkaar lijken en haast niet uit elkaar te houden zijn ;D

Sunny :D

Kuifje, hij heeft nog net wat meer parels op zijn rug ;)

Sunny :D

Een paar foto's van Perly. Ze is zo mooi! :D Ik geniet elke keer weer van haar felle gele kleur. Carcoline, vind je niet dat ze dezelfde uitdrukking als Harry en Timmy heeft? :D

Mikki en Dreamy, nog steeds met Perly in de Ferplast Beta

Kuifje in de voliere

Kuifje in de grote ring, even later zou hij kroelen met de ringetjes :D

Fuzzy :D

Fuzzy in de grote ring

Dreamy, haar veertjes zijn alweer aardig bijgegroeid na Mikki's gepluk. Tegenwoordig laat ze zich niet meer plukken, maar pikt naar Mikki zodra hij wil beginnen ;D

Daisy liet zich moeilijk fotograferen vandaag  ::)

Hier probeert ze zelfs weg te kruipen ;D

Calimero in haar kooi  :-*

Even strekken, terwijl ze het groene ringetje beethoudt :D

Dat was het voor nu. Binnenkort kroelfoto's van Dreamy en Perly! :D

Groetjes,
Manja

Romy

Hoi Manja

Wat een boel foto's zeg! Echt heel mooi om te zien! Ik vind dat Calimero heel bijzonder is qua kleur!
De andere valkjes zijn natuurlijk ook heel erg mooi. Perly is al veel veranders, ze is echt prachtig!
Ik hoef het waarschijnlijk niet meer letterlijk te zeggen dat ik enorm genoten heb van de foto's  ;D

groetjes
Romy

Mara

Anja

Hoi Manja,

Je hebt schatten van valkjes. Ik heb erg genoten van je foto's. Ik ben helemaal weg van Perly en Calimero. Die vind ik fantastisch.

Groetjes Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Manja,
Wat een mooie foto's, en zo lekker veel, dat zien we graag ;D
Je hebt erg mooie valkjes, ik heb weer genoten :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Mooie foto's weer.
Perly heeft inderdaad ook zo'n ontdeugend koppie :-*
Ik vind ze op deze foto heel erg op Calimero lijken terwijl dat in het echt toch eigenlijk niet zo was.
En het kon ook haast niet anders na vorige week hè dat je bontje wilde reserveren. Je was in staat om hem te kidnappen ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

*Yvon

Hoi hoi

Zoooo,jij hebt hard gewerkt vanavond.  ;) ;D
Leuke en mooie foto's heb je geplaatst.
Het is maar goed dat jij je valkjes goed kent.  ;D
Ik zou zo snel het verschil niet zien hoor.
Voor jou wordt het dalijk miss ook wat moeilijker als Kuifje geen pareltjes meer heeft.

Oja,je weet zeker nog geen naam voor je nieuwe,mooie,lieve, bontje ?  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hoi Romy, Mara, Anke, Anja, Carcoline en Yvon,

Bedankt voor jullie complimenten over de foto's. Perly is idd prachtig en af en toe lijkt ze zelfs goudkleurig. En Calimero is ook zo mooi, alleen dan anders qua kleur. Ik vind het helemaal leuk, omdat ze familie van elkaar zijn (Calimero is Perly's tante ;D )

Caroline, bedankt voor je felicitaties. ;D

Carcoline, Perly lijkt vooral qua gezichtsuitdrukking op Calimero en niet te vergeten de pareltjes op de borst natuurlijk. Ik vind ook dat Calimero, Perly, Harry en Timmy hetzelfde ondeugende koppie hebben. ;D Ze lijken echt op elkaar, en de gelijkenis zit 'm bij de oogjes, kijk maar goed.
Ik was zeker in staat Bontje ter plekke mee te nemen, maar besloot 'm toch maar eventjes bij zijn mama en papa te laten. En niet te vergeten zijn broertje en zusje. ;)

Yvon, dat was zeker hard werken. Vooral omdat mijn computer best sloom doet.  ::)
Ik ben de enige inderdaad die alle valkjes uit elkaar houdt, maar ja, dat is ook logisch. Ik zie ze elke dag.
En Kuifje en Sunny houd ik ook uit elkaar hoor. Kuifjes staart is iets lichter, hij fluit heel veel en anders en heeft andere oogjes. En niet te vergeten dat Sunny altijd bij Fuzzy te vinden is. ;D ;D
Ik ben nu druk aan het verzinnen voor een naam voor Bontje. Heb al iets in gedachten maar zoek nog even verder. ;D

Groetjes,
Manja

En nu nog een aantal foto's! :D :D :D

Het bewijs dat Mikki, Perly en Dreamy nog steeds naast elkaar slapen! ;D Gisterenavond laat gemaakt.

Calimero als klein donsje  :-* :-* :-*

Calimero in de handdoek

Fuzzy op het touw

Kuifje en Daisy bovenop het blok

En dan...de kroelfoto's van Perly en Dreamy  :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Groetjes,
Manja