Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Manja

Joepie wat een fijn nieuws om te lezen! Ik hoop echt dat je valkje helemaal van het plukken af geraakt. Maar het gaat blijkbaar de goede kant op, goed zo!

Leuk dat de andere valkjes het ook nog steeds goed maken. Hoe gaat het met Perly? Werd zij niet achterna gezeten door één of ander valkje? Of is dit al voorbij?

Groetjes
Romy

ManjaV

Hoi Romy,

Het gaat idd ietsje beter :D nu maar hopen dat het zich doorzet.

Met Perly gaat het goed! Wel is ze niet zo tam als dat ze voorheen was. Maar ik heb haar vanochtend apart genomen en toen heeft zij een hele tijd op mijn vinger gezeten.
Wat grappig dat je je herinnert dat ze werd achterna gezeten. Timmy achtervolgde haar idd boos, als hij naar Dreamy wilde. Maar nu doet hij het niet meer. Misschien was het omdat ze nieuw in de groep was!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Carin

Romy

Hoi Manja

Ik hoop ook dat het doorzet.
Welja, ik had het onthouden dat Perly achterna werd gezeten omdat ik het toch een beetje zielig vond... Het moet erg veel stress geven dacht ik toen. Maar gelukkig is dit nu voorbij en kan ze terug gewoon op haar gemakje ergens naartoe  :)

Groetjes
Romy

gonnie

Hoi Manja

Èn hoe was de terug reis , goed verlopen ?
Ik vond het ook erg gezellig.
En hoop je nog eens te zien .

Veel plezier met Kuifje

Groetjes Gonnie

Anja

Hoi Manja,

Ik heb begrepen dat Kuifje nu bij je is? Hoe reageert hij op de andere valkjes?

Groetjes Anja

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

ManjaV

Hoi Carin,

Gezellig! :D

Hoi Romy,

Ja, het is wel fijn dat ze nu kan gaan en staan waar ze wil, zonder te worden achtervolgd door Timmy. ;D Ze was er overigens niet echt van onder de indruk. ;D Timmy achtervolgt wel eens meer andere valkjes hier. ;)

Hoi Gonnie,

Ook ik vond het erg gezellig! Ik heb genoten van de koffie, je vogels (prachtig zijn ze!), Diesel en natuurlijk de wandeling! Zeker voor herhaling vatbaar en ik hoop je ook nog eens te zien!
Kuifje heeft de reis goed doorstaan. Hij zit nu bij te komen in de kooi.

Hoi Anja,

Kuifje begon al te fluiten in de hal, en de anderen reageerden daarop. Ik heb hem in de Ferplast Beta gestopt en Mikki, Dreamy en Perly tijdelijk in de voliere bij de anderen. Ik liet Calimero even kennismaken en Kuifje wilde haar gelijk kroelen. ;D Maar dat wilde hij ook met Timmy. ;D

Hey Caroline,

Ik heb je net een smsje gestuurd! :D Het gaat goed met Kuifje, hij zit nu stil bij te komen van zijn avontuur. Nu klimt hij een beetje door de kooi, telkens naar het hoekje waar Calimero zit (in de andere kooi!). Ik heb bij Gonnie gehoord dat hij prachtig kan fluiten, en hij maakt ook die klak-geluiden die Harry maakt. ;D ;D
Lief joh.
Ik moet hem wel tammer maken, maar dat geeft niet. Eerst even bijkomen.

Groetjes,
Manja

gonnie

Hoi Manja

Fijn te lezen dat je weer goed thuis bent aangekomen, het is toch een heel eindje rijden, ik ben nu toch aan het overwegen om Luna buiten te zetten , het is daar toch erg gezellig, ik weet het nog niet ,maar ik neig er toch sterk naar.
Wat leuk dat Kuifje meteen wilde kroelen , wie weet heb je dit jaar nog jonkies van hem.
En je hebt de mooie geparelde die bij mij binnen zit wel gezien ,zo mooi kunnen ze worden.
Maar dat is nog even afwachten ik loop wel erg hard van stapel.

Groetjes Gonnie

ManjaV

Hoi Gonnie,

Het was zeker een eind rijden maar gelukkig reed het allemaal goed door. ;)
Kuifje probeert op dit moment Calimero in de andere kooi te versieren, hij hangt met zijn vleugeltjes wijd aan de tralies. ;D ;D

Het pareltje bij jou is zeker prachtig om te zien! Ik vind Nicky ook heel erg lief.  :-* :-* :-* :-* En Diesel is ook een schatje. Hij krijgt een likje van Ira. ;)

Trouwens, misschien idd gewoon even aankijken hoe het met Luna in de voliere gaat. Misschien wel harstikke goed en ruimte hebben ze zat!

Groetjes,
Manja

Romy

Hoi Manja

Wat fijn om te horen dat Kuifje goed bij jullie aangekomen is. Hij probeert zelfs al Calimero te versieren, dus moet hij zich al erg op zijn gemakkie voelen :) Hoe reageert Calimero hier eigenlijk op?

Groetjes
Romy

ManjaV

Hoi Romy,

Ja, ik denk ook dat Kuifje zich op zijn gemak voelt. Hij is nu al een tijdje aan het kwebbelen. :D
Calimero vindt het nog een beetje eng als hij te dicht in de buurt komt. De kooien staan naast elkaar, dus ze kunnen aan elkaar wennen. :D

Groetjes,
Manja

gonnie

Hoi Manja

Hoe gaat het met Kuifje , weet ie zich een beetje netjes te houden ?
En hoe reageren de anderen op hem ?
Groetjes Gonnie

ManjaV

Hoi Gonnie,

Met Kuifje gaat het uitstekend! Wist je dat hij een autoalarm kan nadoen? ;D ;D Of tenminste iets wat er op lijkt. Hij zit sinds gisteren achter Daisy aan (cinnamon geparelde pop) en probeert haar te versieren met zijn autoalarmgeluid, echter zij schrikt daar zo van, dat ze haar kuifje van schrik overeind zet. ;D
Verder fluit hij prachtig, en ik heb hem nog niet horen roepen of schreeuwen, hij is wat dat betreft hier net zo rustig als de andere valkjes, maar dat zal wel komen omdat hij zich aanpast aan de groep!
Ik heb gisteren Daisy ook bij hem in de kooi gezet, hij zit haar overal achterna en probeerde zelfs op te stappen om te paren ;D

Tam is hij niet helemaal, maar misschien moet hij nog wennen, hij kwam iig op mijn arm zitten toen ik hem in de kooi wilde brengen, gelukkig ging dat goed. :D

Het is echt een schatje. :D

Groetjes,
Manja

Romy

Hoi Manja

Haha, Kuifje wil Daisy versieren met een autoalarm, haha ;D ;D ;D ;D ;D Daisy zou voor minder hard schrikken! Ik zou het toch ook niet zo romantisch vinden  ;D ;D ;D
Kuifje lijkt mij een echt gek beessie  :P

Groetjes
Romy