Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

carco

Wij hebben er 1 gekocht compleet met 4 oplaadbare batterijen erin zodat je altijd reserve hebt.
Kan je ook bij dixons halen oa. hoor :D
En bij de Hema.
En ja hoor ik heb een camera met een lithium batterij: daar doe je heel erg lang mee ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

ManjaV

Hey Caroline,

Dom van mij dat ik daar niet op heb gelet.  :-[ Ik wil ook een lithiumbatterij.  ::)
Anyways niks meer aan te doen nu. Dat wordt oplaadbare batterijen halen.  ::) :P :-X :'( ;D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

;D ;D ;D Heb jij weer.  ;)

Succes!!

Veel plezier morgen.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Hoi Manja,
Van harte gefeliciteerd met je 1e donsje!

groetjes,
Irene

ManjaV

Hey Caroline,

Thanks! :D :D :D

En ja, heb ik weer idd ;D ;D ;D Als ik iets wil kopen, doe ik dat meestal heel snel. ;D Zonder op te letten wat voor batterijen er in zitten.  ::)

Hey Irene,

Bedankt! :D :D :D

Groetjes,
Manja

Romy

Hoi Manja

Ik wil je een beetje geruststellen ivm je camer. Ik (eigenlijk is hij van mijn vriend  ::)) heb een camera van canon met zo'n lithiumbatterij. Toen ik vorig jaar naar New York ging, had ik uiteraard de camera mee. Op een dag zouden we eerst een stadswandeling maken, dan naar een beroemde brug (ben de naam ff kwijt) en dan een boottocht richting het vrijheidsbeeld en bezoek aan Ellis Island.
Toen ik op de brug stond, kwam er ineens op het schermpje : battery low...  :o :o :o :censuur :censuur :censuur
Nou dat was VERSCHRIKKELIJK balen! Want met zo'n camera als van jou, haal je gewoon ff wat batterijtjes bij in een winkel, maar met zo'n lithiumbatterij gaat dat niet! Als je zo'n batterij koopt, moet je dat éérst laden en dan pas werkt hij, dus dat was ook geen optie  >:(
Dus nu heb ik geen foto's (van mezelf) van het vrijheidsbeeld en Ellis Island. En zeg nu zelf, naar New York gaan en geen foto's hebben van het vrijheidsbeeld, dat is VERSCHRIKKELIJK balen  :'( Gelukkig heb ik wel de foto's gekregen van vriendinnen die mee waren  :-*

Dus mijn batterij gaat ook niet zo heel lang mee... Het heeft beide zijn voor en nadelen...

Ik ben erg blij dat het gedrag van Mikki beschermend bedoeld is! Eigenlijk is het wel een erg goede papa dan! Behalve dan dat ie niet echt heeft gebroed, maar daar denken we al niet meer aan  ;)

Groetjes
Romy

*Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hoi Romy,

Is dat even flink balen zeg  :o :o ben je in NY en heb je geen foto van het Vrijheidsbeeld....zucht... ::) ja, in dat geval hielp een lithiumbatterij je niet veel verder!
Ik hoop voor jou dat je nog eens gaat met een camera waarvan de batterijen goed werken!
Inmiddels heeft mijn vader vanmiddag een sneloplader voor mij gekocht en een aantal oplaadbare batterijen...dus dat is ook alweer geregeld. ;) Ik was zelf vandaag een dagje weg met mijn moeder.
We zijn naar Duitsland geweest en hebben zeker 15 km gewandeld. :D

Hihi, nee, Mikki heeft niet echt gebroed, maar wel altijd trouw de wacht gehouden! :D

Hey Yvon,

't Gaat goed met het donsje, het ligt nu heerlijk onder een van Dreamy's vleugeltjes te slapen. :D Ik heb 't donsje vanochtend maar heel even gezien, ik ben vanaf half 9 de hele dag weggeweest (was pas om 9 uur thuis!)
Tot nu toe gaat het dus gewoonweg zeer goed met het lieve donsje! :D

Groetjes,
Manja

Anke

Hoi Manja,
Wat een mooi en lief filmpje!!
Wat fijn dat het gedrag van mikki een goede reden heeft, en beschermend bedoeld is.
Ik kan me voorstellen dat je juist heel vaak zou willen kijken in het blok ;)
Is er bij de ander eitjes al enig teken van leven? want als je zo  in het blok kijkt liggen er nog wel een paar...
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Hoi Anke,

Thanks! :D Het is inderdaad een heel lief filmpje.
Inderdaad kijk ik het liefst vaak in het blok, maar nu doe ik dit toch maar niet meer zo vaak. ;)
De andere eitjes zijn overigens beide onbevrucht, maar dat wist ik al lang. Ik laat ze voorlopig nog even liggen omdat ze ondersteuning bieden aan het donsje!

Groetjes,
Manja

Romy

Hoi Manja

Ik hoop stiekem ook om nog eens terug te kunnen gaan naar NY, maar ik vrees dat het véél te veel geld kost. Vorig jaar was dat met school, als integratieproject. We hebben er enorm veel dingen bezocht zoals scholen, een gevangenis, ziekenhuizen,... En omdat het met school was, was de prijs erg laag.

Hoe gaat het nog met het donsje? Wanneer gaan de oogjes open?

Groetjes
Romy

ManjaV

Hoi Romy,

Volgens mij is het een reuze interessante trip voor je geweest! En nog wel met school erheen geweest, geweldig. Ik ben er nog nooit geweest, maar zou er zeker graag een keertje heengaan! :D

Met het donsje gaat het prima. De oogjes gaan meestal na ongeveer een week tot tien dagen open, geloof ik! :D

Zoals gezegd, gaat het prima met het donsje. Hij wordt goed gevoerd en Mikki helpt nu zelfs met het warmhouden van het donsje. Als Dreamy uit het blok is, zit hij er in om het donsje warm te houden. Het donsje mag dan lekker onder Mikki's vleugels! :D

Het valt mij ineens op hoe hard het donsje is gegroeid. Toen hij net een dag of twee dagen oud was, had hij nog maar hele kleine pootjes waaraan je verder niets kon zien. Nu zie je echt al kleine teentjes en nageltjes! :D
Verder zie je aan zijn kropje dat hij is gegroeid. Je ziet namelijk de zaadjes in het kropje zitten. ;D ;D Hij wordt zo te zien goed gevoerd.
Alleen heeft Mikki weer wat nieuws: als Dreamy het donsje voert, wil Mikki mee-eten. Dan hapt hij het voer zo een beetje uit Dreamy's snavel. Ik vraag me af of het donsje dan wel genoeg krijgt? En ik zag vanavond een klein beetje lucht in het kropje, maar het kan ook zijn dat het kropje gewoon maar voor driekwart gevuld was. Dat kan ik niet zo goed onderscheiden. Ik weet niet of dit uitmaakt? Vlak daarna werd het donsje weer gevoerd.

Verder zijn ze hier zowat allemaal in de rui. De veertjes vliegen in de rondte.  ::) ::) ;D

Groetjes,
Manja

jolandaW

Hoi Manja.

Ja lekker is dat hè al die veren in huis als ze in de rui zijn.
Hier zijn ze ook zo in de rui en ligt de vloer bij de kooien ook bedekt met een donstapijt ;D
Elke dag stofzuigen dus.

groetjes Jolanda

Romy

Hoi Manja

Ik had het niet verwacht, maar ik ben enorm gecharmeerd door NY. Daarom alleen al hoop ik van er ooit eens terug te kunnen gaan!

Fijn dat Mikki het donsje goed verzorgt. Ook heel goed dat het jonkie zo goed gevoerd wordt. Ik denk niet dat het een probleem is dat Mikki wat voer probeert af te snoepen :) Ik denk dat het donsje wel zal bedelen als het niet genoeg heeft, en dat Dreamy dan wel bijvoert. Ik ben wel erg benieuwd hoe het donsje er al uit ziet!

Groetjes
Romy

Rianne

Hoi Manja,

bij mij wordt er al volop gekrijst en geblazen als ik het blok opendoe, doet jouw jong dat nog niet? :)