Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Manja,

Je hebt prachtige en heel lieve valkjes. Ik vind de kuif van Calimero zo mooi.
Ik wacht vol smart op de volgende foto sessie.

Groetjes Anja

•=Bonnie=•


ManjaV

Hoi Anja en Bonnie,

Bedankt voor jullie complimenten. :D
En Anja, Calimero heeft idd een prachtige kuif. Dat viel mij ook meteen op.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

jolandaW

Hoi Manja,

Heb weer ff foto's gekeken bij je en moet zeggen dat ik Calimero een heel mooie vogel vind hoor.
De rest ook hoor  ;D

groetjes Jolanda

Caroline

Mooie foto's!!  :D

Wanneer verwacht je eigenlijk je donsje??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Je hebt zeker leuke foto's geplaatst.  ;D
Caroline,haar geduld wordt nog een hele week op de proef gesteld.  ;) ;D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Romy

Hoi Manja

Ons maltezertje heette Filoe en ze was zo'n gekke meid! We hadden toen een erg grote tuin met eenden in. Als we niet goed opletten, zat ze de eenden achterna om ze dood te bijten  :o Ook kon ze uren naast een molshoop zitten tot die bovenkwam om hem de nek om te bijten. Of ze graafde veldmuisjes uit, dan was ze niet meer wit, maar zwart  :P
Maltezers allemaal schoothondjes? Ik denk het niet  ;D

Je hebt erg mooie foto's geplaats. Yariki poseert wel héél fier bij haar eitjes vind ik! De andere foto's vond ik ook heel leuk om te zien.

groetjes
Romy

*Esther*

Heeej, wat een leuke foto's hier. :)
Je hebt er een chinees valkje bij ;)
groetjes Esther

Rianne

Ik weet hoe dat is als je geduld op de proef wordt gesteld! Veel succes er mee! ;D

Monky



Sunnnnyyyy..........

Geef hem maar een flinke knuffel van Whooshy en mij  :D

Je hebt leuke foto's gemaakt.
Ik ben benieuwd naar de rest.

Hoe gaat het met de eitjes  :D

Groetjes,
Monky

ManjaV

Hoi Caroline,

Bedankt! :D
En inderdaad, Yvon zei het al, ik moet zeker nog tot 6 mei wachten.
Het leuke is, dat ik nu al het valkje in het ei kan zien zitten! :D




Hey Yvon,

Leuk zijn ze? :D Binnenkort nog meer foto's. ;)
En mijn geduld wordt zeker op de proef gesteld...nog even een weekje wachten...




Dank je Romy. :D Yariki staat inderdaad heel lief naast haar eitjes.
Wat grappig dat jullie Filoe juist geen schoothondje was. Dat heb ik eigenlijk nog nooit gehoord van een Maltezertje. Echt heel bijzonder!




Hoi Esther,

Thanks! :D Ja hahaha Timmy lijkt net op een chinees valkje, dat was ook het eerste wat mij te binnen schoot. ;D Heel apart hoe die foto is geworden!!




Hey Rianne,

Ja, je weet er idd alles van ;D ;D Het gaat dan tergend langzaam he. Maar nu is het nog maar een weekje, dat is te overzien...




Hoi Monky,

Ja, wat is Sunny toch mooi he. Zo een groot en sterk valkje.
Ik zal hem zeker een knuffeltje van jou en Whooshy geven. En natuurlijk moet je ook Whooshy een knufje van mij en Sunny doen! :D

Met de eitjes gaat het goed. Ze zijn nog allemaal heel. ;D
(Behalve 2 die voortijdig, eerste dag, kapot zijn gegaan).
Maar in ieder geval gaat het met het ene bevruchte eitje tot nu toe goed en dat is het belangrijkst! :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

Zo weer even een update hier.

Er was weer wat fout gegaan met Photobucket dus ik moet een aantal foto's van Calimero opnieuw uploaden. Zodra ik dat heb gedaan, post ik de fotosessie van haar.

Met het nestje van Mikki en Dreamy gaat het nog steeds goed. Tenminste, ze broeden ook nog steeds. Vandaag heb ik zowaar voor het eerst gezien dat Mikki echt op de eitjes ging broeden! :D Voorheen stond hij naast de eitjes ;D Dus hij begint het nu ook door te krijgen.
Gisteren lag wel een van de onbevruchte eitjes kapot in het blok. Ik vermoed dat ze dit zelf gedaan hebben. Wellicht wisten ze instinctief dat dit eitje al uit had moeten komen (gisteren en eergisteren konden al eitjes uitkomen) en hebben ze het kapot gemaakt omdat ze wisten dat het niets was.
Nu maar hopen dat ze het bevruchte eitje gewoon uitbroeden. ;D
Het kan (als ik goed gerekend heb) vanaf 6 mei uitkomen.
Dus dat is al snel.

Yariki was gisteren een hele tijd van haar eitjes af, maar zit nu toch ook weer te broeden. Ze wilde gisteren de hele tijd met Timmy kroelen! Lief hoor.
Maar Timmy heeft nog steeds zijn keuze niet gemaakt en probeert vooralsnog elk popje hier te versieren.

Daisy laat zich weer plukken door Sunny terwijl Fuzzy (zijn popje) daar niets van moet hebben. Zo zie je maar weer dat ze goed bijelkaar passen. Ze haalt fel uit als hij haar in de nek wil plukken.

Met Calimero gaat het redelijk. Ze is wel vrij kaal onder haar vleugels en op haar rug, maar op haar rug groeien inmiddels nieuwe veertjes. Nu maar hopen dat ze er vanaf blijft.
Vannacht heeft ze bij de anderen in de voliere geslapen.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Hi Manja,

Fijn dat alles nog zo goed gaat  :D
Dat zijn altijd de leukste berichten  ;D

Het wordt ook voor jou weer tijd om de handtekening aan te passen  ;D ;D ;D Vind je ook niet?  ;D

Nog een paar dagen wachten dan maar.... voor de eitjes uitkomen   :-\ ;D

Groetjes,
Monky

ManjaV

Hoi Monky,

Ja, het is nog een paar daagjes afwachten. Het kan mij niet snel genoeg gaan. Ik hoop echt dat het allemaal goed zal gaan met het eitje! De andere eitjes zijn allemaal onbevrucht trouwens. ;)

Ik moet mijn handtekening zeker eens aan gaan passen. ;D De camera's worden overigens steeds goedkoper. Zo zie je maar dat lang wachten op iets wel nuttig is. ;D Ik ben dan ook vast van plan op korte termijn een camera aan te schaffen!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

jolandaW

spannend hoor dat wachten tot ze uitkomen.
En het eitje dat stuk was dat had ik vorig jaar ook bij de grasjes en ik weet dat ik een kleintje heb gezien toen maar na een paar uur was dat kleintje toen niet meer te vinden alleen dat kappotte ei.
Waarschijnlijk is het de natuur dat ze een jong dat niet levensvatbaar is verwijderen of er heeft idd bij jou niets in het ei gezeten.
Ik heb ook eieren gehad die maar bleven liggen zonder dat er iets uit kwam maar die heb ik weg gehaald nadat ze al een week hadden moeten zijn uit gekomen.
De natuur doet wat ze zelf het beste vind.

Ik wacht met spanning met je mee op de uitkomst van het bevruchte eitje.

groetjes Jolanda