Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

ManjaV

ZO, daar ben ik weer eventjes ;D
Vanochtend werd ik zowaar gewekt door mijn eigen interne klok en niet door Sunny! ;D Toen ik op de wekker keek, was het echter half 7, dus nog vroeg zat. Vlak daarop begon Sunny met zijn fluitconcert ;)

Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan als eenmaal de twee nieuwe popjes er zijn. Of Mikki en Sunny ze zullen accepteren, daar ben ik natuurlijk vooral benieuwd naar. Ik denk natuurlijk van wel ;)

Bonnie heeft echt hele lieve wildkleurtjes in haar dagboek staan. En ook Marlies heeft me een aantal foto's van haar wildkleurtjes toegestuurd. Ergens tussen al deze wildkleurtjes zit vast mijn popje ;) Ik ben heel erg benieuwd!!!!!!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Hoi hoi!!

Leuk dat dat het zo gezellig was bij Esther, Caroline en natuurlijk Seven.  ;)

Ook leuke foto's.

Nu nog op zoek naar een wildkleurtje. Ben benieuwd.

Wanneer ga je weer kroelen met je schatje, of is dat tevens je eerste tammaakdag??

Fijn dat je weer afgestudeerd bent.  Was dit je laatste studie of ga je weer een nieuwe beginnen??

Nou ik ga weer eens een dagboekje verder.  ;)

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hey Caroline,

Ja, dat was inderdaad gezellig :D

Ik weet niet precies wanneer ik weer ga kroelen met het kleintje, maar ik denk dat dit op zeer korte termijn zal zijn ;) althans, dat hoop ik :D
Altijd zo schattig als ze nog zo mini zijn...:D

Nou, misschien ga ik nog wel aan een nieuwe studie beginnen, maar dan moet ik eerst even kijken qua werk en geld en zo. Ik ben nu op zoek naar een nieuwe baan, dat is vooralsnog het belangrijkste. Ik hoop dat ik er snel een vind.
Daarna lijkt het me best leuk weer verder te studeren!

Trouwens, Sunny heeft vandaag een wat dunne ontlasting  ::) zou dit erg zijn? Af en toe hebben ze een afwisselende ontlasting, maar ze zijn verder druk en levendig dus ik zou zeggen, er is niks aan de hand. Maar misschien is het niet altijd erg  :-\

Ik maak me altijd snel zorgen ;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

marga

hoi manja
dan zou ik me er niet druk om maken als er verder niks aan de hand is
groetjes marga

ManjaV

Hoi Marga,

Ok, bedankt :D Er is verder niks met Sunny want hij eet gewoon en fluit vrolijk :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Hoi hoi!!

Hier hebben ze ook met name als ze lekker aan het vliegen zijn wel eens natte dunne ontlasting hoor, verder niks aan de hand. Zal door de beweging zijn, een snellere stofwisseling.  :-\ Of zoiets.  ;D

Heb je nu even geen baan, begrijp ik dat goed??

De update staat er hoor, in mijn dagboekje.  ;)

Groetjes!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hey Caroline,

Oh, gelukkig, dan zal er vast niks aan de hand zijn :D Het is inderdaad ook vaak als ze aan het vliegen zijn, ik denk dat je gelijk hebt en dat het de stofwisseling is!!!

Ik heb nu wel een baan, ik werk in het onderwijs maar wil uit het onderwijs, ;D vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe baan. Maar dat is nog lang niet zo eenvoudig  ::)

Ik ga even in je dagboekje kijken ;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

valkchico

Hallo Manja,

ben ik weer  ;D

SEVEN

Ik groei als kool en krijg steeds meer "stoppels"zegt het vrouwtje hier ;)

gr Seven

ManjaV

Dag kleine Seven ;D

Je groeit idd hard, ik sta versteld :D
Ik kom snel weer kijken ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

15 mei 2006, 15:28:13 #399 Last Edit: 15 mei 2006, 15:32:06 by ManjaV
Even een kleine update hier :D

Op dit moment heb ik zoveel vogels om te bekijken vanuit mijn flatje! Op mijn balkonnetje komen namelijk heel veel soorten vogels: een koppeltje stadsduiven (wachten op eten), vier koolmeesjes, twee pimpelmeesjes, een houtduif, een ekster en zelfs een Vlaamse Gaai!
En dat in de stad (weliswaar op Zuid, maar toch...), geweldig!!!

Ondertussen vliegen Mikki, Sunny, Bobby en Georgie al uren in de woonkamer rond. Mikki en Sunny dommelen op het kamerscherm en Bobby en Georgie vliegen hyper heen en weer ;D

Net ontdekt dat Mikki (mijn wildkleurtje) wsl split bont, lutino of cinnamon is. Het heeft namelijk allemaal witte vlekjes in de nek!
Het was me natuurlijk al veel eerder opgevallen, maar toen ik op foto's van andere wildkleurtjes keek, zag ik dat die geen witte vlekjes hadden. Dus dit zette mij aan het denken!
Leuk hoor.

Verder eigenlijk weinig nieuws, Mikki kwam zowaar net een tijdje rustig op mijn schouder zitten terwijl ik de krant las. Dat doet hij niet zo vaak meer, sinds hij goed kan vliegen en zijn macho-gedrag vertoont ;D
Als ik Mikki ergens mee naartoe neem, suist Sunny er achteraan, dat is ook erg grappig altijd.

Ik vertelde mijn ouders over de nieuwe valkjes en die waren best enthousiast :D Mijn vader vond het erg leuk en opperde dat ik ergens een broedblok vandaan zou moeten halen, natuurlijk op een zeer lange termijn!!! Ik denk dat ze ook wel benieuwd zouden zijn om zulke kleintjes te kunnen zien.

Well, that's it for now - ik ben druk op zoek naar een wildkleurtje, de eerste die ik laat testen is er eentje bij Bonnie, dus ik ben benieuwd :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Kleine Update ???  ;D

Heerlijk hè? Al die vogels om je heen. Ik kan er ook altijd zo van genieten en uren naar kijken. Ik kan bijna niet wachten tot ik alles gesettled heb in het nieuwe huis....  :P

Ik las je stukje bij Mutaties. Leuke verrassing. Ik had wel begrepen dat ze iets minder tam worden als ze jongen krijgen. In hoeverre dat waar is weet ik niet. Ik zou nom maar even zo van je vogels genieten.

Ik ga voor je duimen dat het wildkleurtje bij Bonnie een popje is. Ik zag wel dat ze nog een heleboel wildkleurtjes over heeft  :-\ Hoe weet je welke je moet laten testen, of doe je gewoon willekeurig eentje ???

Duim, duim, duim, duim, duim.....

Groetjes,
MOnky

Duim, duim, duim, duim, duim.....
Duim, duim, duim, duim, duim.....
Duim, duim, duim, duim, duim.....  ;D

carco

Hoi

Zal ik er één voor je laten testen: weet je zeker dat het een pop is. Ik heb er nu bij 4 (meen ik) een DNA laten doen en allemaal poppen. Kunnen gegarandeerd geen mannen uitkomen geloof ik als ik iets opstuur :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hoi Caroline,

Nou, als je dat zou willen doen? ;D Het blijft natuurlijk een gok he.
Hopen maar op een portie geluk :D




Hey Monky,

Jaja, als ik het over een kleine update heb, worden die toch altijd lang ;D Onverhoopt toch veel te vertellen, haha ;D

Zeker, ik geniet gewoon echt van mijn vogeltjes. En jongen is op lange termijn. Eerst maar even zo genieten van alles en van de kleintjes die er aan komen :D
Bonnie heeft een wildkleurtje waarvan ze denkt dat het misschien een popje is. Dus die laat ik eerst testen. En daarna zie ik wel weer...

Bedankt voor het duimen ;D ;D ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

Dit heeft niks met valkjes te maken, maar ik moet het gewoon ff kwijt: wil ik voor de verandering eens sportief gaan doen en banen zwemmen, is er vandaag geen banenzwemmen  :'(
Ik had me er al helemaal op ingesteld  ::)
Niks aan te doen, dan maar tv kijken ;D



MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki