Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Skye

Jaja ik duim! ;)
Ik heb Skye smorgens gehaald en ben savonds met mijn hand in de kooi geweest. Het is bij jou anders, jij hebt haar savonds gehaald. Was dat met een plan of kwam dat gewoon zo uit? Ik had me nl bedacht dat Skye dan nog lekker lang licht had om te wennen. Skye heeft die eerste dag niets gegeten, dat deed ze pas dag 2 en dan enkel een beetje gierst uit mijn hand! Dag 3 at ze als een bootwerker joh, niet te geloven! En dat weinig eten, volgens mij weet iedereen dat en dus stel je ook iedereen gerust, maar als het dan bij jou thuis, jou kleine valkje is, die ook nog zo klein is...ja dan is het ineens heel anders en veel enger! ;)
En ik heb haar nog maar heel kort, maar het voelt veel langer!

ManjaV

Nou, ik moet je zeggen, Sunny eet ineens veeeeeeeeeel  ::) !
Eerst trosgierst uit mijn hand, toen nog meer trosgierst zelf, toen voer uit zijn bakje en nu weer trosgierst ;D Zou hij honger hebben? ;) Gelukkig!!! Ben weer wat geruster.
Omdat jij Skye 's ochtends vroeg had gehaald, at zij een dag niet, het is ong. hetzelfde, want Sunny heeft dan aan het begin van de dag weinig gegeten en eet nu ineens heel goed.
Wel een goed plan van je dat je Skye gewoon 's ochtends had gehaald, aan de andere kant is 's avonds ook niet verkeerd omdat het meteen lekker donker was en hij gelijk kon gaan slapen. Maar het was geen plan hoor, het kwam Karin op dat moment gewoon goed uit. En mij maakte het niet uit verder.
Ja, eigenlijk heb ik Mikki langer dan jij Skye he? En soms lijkt het de dag van gisteren dat ik Mikki ging ophalen! Hij is ook zo veranderd! Sinds hij kan vliegen toont hij zijn willetje hoor. Maar ik blijf volhouden, pas als hij stil is mag hij uit het kooitje ;D
Leuk he, om zo met elkaar mee te leven. Morgen komen mijn ouders en zusjes kijken, die zullen vast ook versteld staan van hoe lief Sunny is en ook van die leuke doos die Karin heeft meegegeven!!!!
Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Skye

Ja dat van die doos die je hebt gekregen vind ik ook wel helemaal geweldig! En zo schattig van dat eitje!
Plaats je wel morgen gelijk de foto's?

Mariska

Hoi Manja,

Ik wist nog helemaal niet dat je Sunny al gehaald heb ::)
Maar ik ben heel blij voor en zo te hoeren gaat het hartstikke goed :D
Het is helemaal niet raar hoor als ze de eerste dag weinig eten of zelfs alleen maar op 1 plek blijven zitten.
Dat is gewoon wennen en komt vanzelf goed.
Maar dat heb je al gemerkt dus ;D
Misty zat bij mij 4 uur lang op het eivoerbakje zonder te bewegen ::) ;)

Is het XtraVital wat je heb gekocht?
Dat heb im tot voor kort gebruikt en beviel me erg goed ;)
Alleen niet te betalen als je uitgroeit tot 9 stuks ::) ;D

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ManjaV

Hey Mariska,

Ja, gisteren is Sunny opgehaald  ;D
Hahahaha jouw zin dat Misty vier uur lang op het eivoerbakje zat zonder te bewegen ;D. Vind ik wel knap, zo lang stilzitten ;) Sunny kan het ook hoor. Hij zit nu al een paar uur roerloos op een stok  ::) terwijl Mikki mij de oren van het hoofd kletst en de hele tijd 'Mikki'  roept  ::) Maar Sunny reageert niet, alhoewel hij wel dik op zijn stokje zit op 1 pootje. En dat is toch al heel wat ;D
Ik geloof dat het XTra Vital is idd...maar duuuuuur.....7,55 ofzo per pak...pfff........ik stap maar weer over op de zaadjes ;D
Nou en met negen valkjes lijkt het mij helemaal niet te doen!!!!!!!!!!
Ga je ook voor mij duimen dat Sunny Mikki ook lief gaat vinden? Mikki vindt Sunny geloof ik nu al lief, het kletst meer dan ooit tevoren en als hij Sunny ziet, gaat hij in die imponeerhouding zitten...schattig!!!!!! Normaal doet hij dat alleen bij mij, ik heb concurrentie geloof ik  ::)

Liefs,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

Hoi Manja,

Ik vind dat voer echt supergoed en heb XtraVital nog een mail gestuurd of ik het niet ergens in een grootverpakking kon krijgen ;D
Maar nee dus!
Ik heb het gegeven tot nr  5 en 6 hier 2 weken woonden.
Nu geef ik Teurlings, net als Karin ;)

Misty zat daar echt 4 uur en ik vond het zo zielig want dat moet toch zeer gaan doen aan die pootjes, maar het hoort erbij denk ik ;)
Dat gaat gauw genoeg over en dan gaat Sunny echt wel terug roepen :D ;)

Ik heb er alle vertrouwen in dat Sunny Mikki lief gaat vinden.
De valkjes die er het eerst zijn, zijn vaak het probleem en dat gaat bij jou nu al super.
Komt helemaal goed!

Maar goed ook dat je concurrentie heb, want aan valkjescontact heeft hij natuurlijk meer.
Ze begrijpen elkaar en zijn straks altijd samen als jij weg bent ;)
Dat is juist heel goed ;D
Dus even op je tanden bijten en een eigen vent zoeken ;D ;D ;D ::) :P :-X

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ManjaV

hihi ik doe m'n best.... ;D alleen waar zijn de leuke gebleven?  ???
Tja, die Mikki, overloper... ::)  :o  :censuur
Nee hoor geintje, mocht alles goedgaan, ben ik superhappy!!!! Voel ik me tenminste ook niet schuldig als ik naar het werk ben, of naar vrienden ofzo....
Idd een zielig gezicht zo 4 uur op een eiervoerbakje  :'( maar gelukkig is het goedgekomen...voor jezelf is het zo raar he, je denkt gelijk, help! Maar het valt gelukkig mee...
Liefs,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Skye

Dat wennen is wel sneu, maar ja, dat kan niet anders! Ondanks dat we het weten, blijven we het moeilijk vinden he? ;)

Hoezo kan jij geen leuke vent vinden? Dan moet je in het weekend ook niet bij je kromsnaveltjes blijven! Lekker dr uit en op jacht! ;D

ManjaV

Ik heb geen geld om op jacht te gaan ;D en zit in het weekend idd liever bij mijn kromsnaveltjes dan in een discotheek o.i.d.......
En bovendien ontmoet ik altijd de verkeerde personen  :-X
Geeft nix hoor, de ware kruist nog wel eens mijn pad ;D
Over wennen gesproken: ik heb net heerlijk met Sunny gekroelt, hij vond het lekker! Zat heel rustig op mijn handig, heel cute!!!!!!!!!!!!!!


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

Echt waar....ongeloofelijk, maar: net heerlijk met Sunny geknuffelt...
Het sliep in mijn hand terwijl ik hem kroelde....lief..... :-*


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Skye

Ooooohhh! Geweldig! :D

Ach en een leuke vent kan je op de raarste manieren ontmoeten! ;) Heb nu al zoveel gekke verhalen gehoord en meegemaakt! :)

Karin

Fijn dat het goed gaat met Sunny, het is zo'n moppie  :-* Dat niet eten komt vaker voor hoor, maar honger wint toch altijd  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

ManjaV

Hey Karin,

Dat niet eten gaat nu stukken beter, hij eet erg veel en pelt ook al zaadjes uit het voerbakje :D
Zijn ontlasting is iets beter geworden (zie mijn mailtje aan jou ;) ) maar het is wel vreemd dat het zo een andere geur heeft he? Dit komt misschien omdat hij echt ander voedsel kreeg dan hier, denk je niet? Tenminste, zijn mest ruik je echt, die van de andere vogels helemaal niet. Daarom valt het mij op.
Ik blijf de kleine goed in de gaten houden. Het is zo een snoepie  :-*

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Karin

Misschien van de spanning zijn ontlasting wat langer opgehouden ? Dan kan het wat zuurderig gaan ruiken. Maar zoals ik alk vertelde in mijn mailtje, niet te snel zorgen maken hoor  ;D En de ontlasting is net getest door Feld en er waren geef afwijkingen. Maar het is natuurlijk ook de spanning van een nieuw baasje en ineens heel veel eten.... En de kleur groen is goed hoor, groen tot bruin is normaal, alleen gifgroen en gitzwart is niet goed.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

O ja, ik heb foto's van Alexje in mijn dagboek gezet  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves