Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Caroline

Leuk dat je nu al bijna Daisy kunt gaan halen.

Ben heel erg benieuwd wat je twee "koppeltjes" gaan doen.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Gisteren dan eindelijk Daisy opgehaald bij Kirsten!! Het was ten eerste heel gezellig, Kirsten heeft mij al haar valkjes laten zien en natuurlijk ook al de andere dieren.
Daisy zat met haar zusje en twee wildkleurtjes in de 'babykooi' binnen. Zo lief! Ik had die anderen ook wel mee willen nemen. Kirsten vertelde mij dat Daisy en haar zusje zelfs al aan het kroelen waren en dan vind ik het sneu om ze te moeten scheiden. Maar ja, het is niet anders en volgens Kirsten moest ik mij daarover geen zorgen maken ;)
Toen ik wegging kreeg ik een doosje mee met allerlei lekkers er in voor Daisy en een leuk verzorgd mapje waarin alle gegevens stonden en tips om je valkje op te voeden :D Dat vond ik erg leuk en je kon zien dat het met zorg was gedaan. Nogmaals bedankt, Kirsten en Jan!!!! :D

Toen ik thuis kwam, heb ik Daisy gelijk in haar kooi gedaan waar ze vervolgens roerloos bleef zitten op een en hetzelfde stokje tot de volgende morgen ;D Ze lijkt wat dat betreft erg op Sunny die zelfs een paar dagen roerloos op een stokje zat ;D ;D
De andere valkjes waren natuurlijk gelijk nieuwsgierig aan het kijken. Sunny ging zelfs meteen proberen Daisy het hof te maken door vanuit zijn kooi melodietjes te fluiten en met zijn vleugeltjes van elkaar te gaan zitten. Heel lief!
Ik heb ook min of meer besloten dat die twee op den duur een koppeltje moeten worden. Dreamy hangt erg aan Mikki dus de keuze is logisch!
Momenteel heeft Daisy al geprobeerd wat te eten, mondjesmaat, dat wel, maar dat zal vast nog beter worden. Ook heeft ze al wat gedronken! En af en toe kwettert ze zachtjes :D
Ik hou jullie op de hoogte uiteraard!!!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Hi Manja,
Wat ontzettend leuk dat je Daisy opgehaald heb!!! Gefeliciteerd!!! Het is een ontzettende lieverd. Ik kan het weten, want ik heb haar gezien  ;D ;D ;D

Ik herken je verhaal meteen. Ik moet eerlijk bekennen dat de tijd bij Kirsten altijd te kort lijkt  :-[ We hebben elkaar pas 2 keer ontmoet, maar het is alsof we elkaar jaren kennen en we raken niet uitgepraat...Erwin kan dan nog wel eens ongeduldig worden  ;D ;D ;D En je ziet Jan en Erwin elkaar dan aankijken hahahaha.

In elk geval leuk dat Daisy al een klein beetje los komt.

Ik ben wel benieuwd naar je foto's. Die ga je toch wel maken, hè?

Groetjes,
Monky

Caroline

Gefeliciteerd!!

Fijn dat je lieffie nu eingelijk thuis is.  :D

Lekker van genieten hoor.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Caroline,

In geweldig dat ze er is! Ik had er zo naar uitgekeken en het wachten was echt de moeite waard, zo schattig is ze  :-*




Hoi Monky,

Ja, Kirsten vertelde gisteren idd dat jullie ook gezellig hebben gekletst! :D Mannen praten sowieso nooit veel he (uitzonderingen daargelaten). Het is zo leuk om al die verschillende dieren bij Kirsten te zien, dan raak je ook niet uitgepraat.
Ja, Daisy is echt een schatje! Ik ga zo naar mijn buurman en vraag dan of ik zijn camera even mag lenen. Dan kan ik hier foto's plaatsen!!!
Dus, tot later!!!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

 :D Ik kijk uit naar je foto's!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


valkchico

Hallo Manja,

Gefeliciteerd met je nieuwste lieverd (en dat is ze zeker!)
Leuk hoor dat je haar eindelijk hebt opgehaald dat gaat helemaal goed komen lees ik al! Zodra mijn schoonouders terug zijn van vakantie (geen idee wanneer) kom ik bij je kijken (dump ik de kids bij oma en kom ff gluren) Ik bel je tuurlijk wel eerst even

Ze is mooi he daisy vond ik tenminste en zo lekker rustig :D.gewoon erg lief  :-*.Ik val meer op wild en weerbarstig geloof ik hahhaahha nee hoor niet waar :P.

ik lees je snel weer en houd vol he deze vakantie o ja heb je nog leuke sollicitaties lopen?

gr Esther

ManjaV

Hey Esther,

Gezellig, altijd welkom! :D :D Lijkt me leuk als je Daisy komt bekijken. Net trouwens weer eventjes heerlijk gekroeld met Dreamy. Ze bedelt er echt om! Beetje krijsen zoals die kleintjes doen. Echt schattig!
Daisy zat gisteren roerloos op haar stokje tot vanochtend  ::) maar vanmiddag was ze nogal levendig. Ze wou naar de andere valkjes  :-X maar dat mocht nog niet van mij. Haar kooitje staat er wel vlakbij, maar ik wil haar eerst tam hebben! In ieder geval eet ze al uit mijn hand, dus dat is een begin :D

Wild en weerbarstig? Sunny is ook een echte kletskous! :D
Volgens Kirsten zou het geklets minder worden als ze eenmaal koppeltjes hebben gevormd. Ik ben benieuwd ;D Vooralsnog vind ik het geklets van Sunny erg gezellig. En Mikki kan er ook wat van trouwens...

Ja, ik heb momenteel een sollicitatie lopen bij een uitgeverij voor redacteur. Volgende week moet ik op het tweede gesprek, spannend he? :D :D Ik ben benieuwd.

Tot schrijfs en tot horens,

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

Geweldig nieuws!!! Sunny en Daisy kroelen!!! :D :D :D
Het begon ermee toen ik Daisy in mijn hand had. Ik zat op de bank en Sunny kwam heel nieuwsgierig aangevlogen. Toen ging hij heel voorzichtig en heel lief Daisy kroelen, hij pakte haar snaveltje heel zachtjes beet, heel lief. Intussen piepte Daisy heel zachtjes.
Dit ging zo een paar keer door. Later zaten in de kooi en toen zat Sunny naast Daisy. Op gegeven moment zag ik Sunny met zijn kopje omlaag zitten en Daisy zat hem heel lief te kroelen. Daarna ging Sunny Daisy weer kroelen. Het was niet echt superlang, maar wel een tijdje! :D :D Ik denk dat het een goede match wordt!
Zo grappig, ik zei dan: 'kroelen'? En Sunny kent dat woord en elke keer als ik dat zei, duwde hij zijn kopje tegen Daisy aan! Echt heel lief...

Verder gaat alles goed. Daisy is nog wel wat schuw, maar ze komt in ieder geval al op mijn vinger zitten en ze eet uit mijn hand. Ook heb ik haar gekroeld, maar toen had ze niet door dat ik 't was ;D ;D ;D

Mikki en Dreamy zitten ook veel bijelkaar, kroelen doen ze nog niet.
Morgen komt de grote kamervoliere!!!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Hoi hoi,

wat lieffff!!  :-*

Hopelijk heb je straks twee koppeltjes, zou wel zo leuk zijn.

Veel plezier als morgen de nieuwe kamervolière komt.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Caroline,

Inderdaad superlief! :D :D
Ik ben benieuwd hoe ze de voliere gaan vinden...

Ik hoop dat Mikki en Dreamy ook gaan kroelen, dat zou leuk zijn :D :D Geduld is een schone zaak.
Op dit moment is Mikki lekker aan het kletsen en roept de hele tijd: 'doei'! ;D ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

febvisje

Hoi
Proficiat met je nieuwe aanwinst. Zo te lezen gaat ze wel goed overeen komen met Sunny. En zo rap van één valkje naar twee koppels, wie kan er ook niet verslaafd worden op zulke schatjes.

Grt jane


ManjaV

Zo, weer even een paar foto's! :D :D

Allereerst: Daisy :D






Vervolgens: Dreamy, nog helemaal nat van het douchen  :)






Dreamy en Daisy samen op het kamerscherm!






Mikki en Dreamy naast elkaar ('s nachts, was vergeten de flitser aan te zetten  ::) )






Deze vind ik helemaal geweldig, met z'n 3-en op een rijtje ;D Mikki, Sunny en Dreamy






En is deze niet fantastisch! Sunny op de kop ;D doet hij de laatste tijd vaker...imponeergedrag ;D






Dat was 'm weer voor nu.
De kamervoliere is er trouwens, binnenkort ook een foto daarvan, op dit moment zitten Mikki en Dreamy er alvast in :D :D :D
Sunny en Daisy volgen later, als Daisy tam is  ;)

Groetjes,
Manja



MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

valkchico

Hallo Manja,

wat een leuke foto's en ha een Dreamy met kuif je hebt een mooi stel hoor

kom snel weer lezen nu weer gauw verder.

gr Esther