Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

ManjaV

Hey Caroline!

Wat grappig dat je uit Rotterdam komt, welk gedeelte?
Ik woon zelf sinds een jaar of 8 op Zuid. Met veel plezier! :D

Ja, je staat af en toe verbaasd waar ze allemaal van kunnen schrikken. Soms heb je dit zelf niet eens in de gaten.
Maar inderdaad, ze zijn het zo weer vergeten :D en dan zijn ze weer vrolijk aan het fluiten :D

Nou, fijne dag alvast, het is alleen wel koud zeg, ik heb de kachel maar weer aangedaan... ::)

byebye
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

valkchico

Hallo Manja,

Even zonder je meisje ;). Daar gaat heel erg goed mee ze is echt een haantje (O NEE KIPPETJE) de voorste!
Ze staat nog steeds vooraan bij het eten en ik dacht gister wat hoor ik nou toch zaten ze allemaal eenbeetje door en over elkaar heen.Maakte ze Kippetjes geluiden ik mag aannemen dat ze het wel gezellig vind zo ;D.

Pff het is hier net een zoekplaatje bij elke fladder even zoeken wie er fladdert en waar ::).

Word gezellig morgen he en extra spannend ;).
Ga jij nog even lekker voor de kachel zitten dan ga ik ook weer wat doen in huis

Denk dat Dreamy zo nog wel even komt kijken.

gr Esther

ManjaV

Hey Esther,

Wat grappig dat ze kippetjesgeluiden maakte ;D Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dat klinkt, maar het is wel het ultieme bewijs dat ze een popje is he ;D ;D Ik heb zo een zin om het kleintje weer te zien.
Goed om te horen dat ze kippetje de voorste is ;D zo zal ze zich niet laten ondersneeuwen door Mikki en Sunny ;)
Ik begrijp dat er al meer valkjes door de kamer fladderen?
Zeker gezellig morgen, heel spannend en ik heb er helemaal zin in.
Moet ook nog het nodige doen in huis, begin zo eerst maar met de kooien ;) en ja, de kachel staat alweer op vier ::)
Nou, Dreamy is altijd welkom hier hoor ;D ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

Ff afreageren.... :( ik erger me echt af en toe aan sommige advertenties van mensen die hun dieren kwijt willen. Om de meest onzinnige redenen! Ik begrijp dat je soms door omstandigheden gedwongen bent om je beestje weg te doen, maar de dingen die ik lees...ongelooflijk. In 99 % van de gevallen is het zo: als je een dier neemt, maak je die keus weloverwogen. En heb je er voor de rest van je leven de verantwoordelijkheid voor.
Marktplaats is een aardige uitvinding, maar als medium om dieren kwijt te raken, vind ik het een irritant iets.
En van een hele andere orde - diverse winkeleigenaars plaatsen hun kooien op Marktplaats, de ene advertentie na de andere...ik dacht dat zoiets vooral voor particulieren was? Pfff als ik een gloednieuwe kooi wil, ga ik naar de winkel...

Anyways moet ik ffies kwijt!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga maar weer van mijn eigen vogeltjes genieten. :)

Grtz
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

valkchico

hallo Manja,


Ik ben het helemaal met je eens dat bedrijven niet op marktplaats thuis horen.
En ja dat iedereen zijn dier "dumpt"op marktplaats is gewoon vervelend en zo weet je ook nooit of het echt zo is als mensen vertellen.
Ik vind het ook altijd raar dat mensen zeggen het belangerijkste is een goed huisje maar geen bod willen onder de........ ja lekker belangerijk dus een goed huis. dat het niet ratis is snap ik wel maar sommige denken dat ze er goud aan kunnen verdienen. gggrrrr

gr Esther

ManjaV

nou idd...en het belangrijkste is toch zeker een goed thuis...als ik door omstandigheden niet voor mijn vogels meer zou kunnen zorgen, zou ik willen dat ze goed terecht komen en als ik dan een baasje zou vinden dat heel lief is, maar geen geld heeft, ga ik ze echt niet verkopen hoor.....
Op Markplaats kom je ook genoeg verkopers van kleine dieren tegen, en dat is natuurlijk heel wat anders, maar sommige mensen dumpen inderdaad letterlijk hun beestje daar, dat ze misschien al jaren hebben en dan ineens zat zijn?  ???
Ik snap het ook niet hoor...maar goed...in ieder geval kan ik gewoon voor mijn eigen beestjes zorgen en zorgen dat ze niets tekort komen ;)

grtz
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

Vandaag weer gezellig op bezoek geweest bij Esther, Caroline was er ook, en uiteraard de kleine valkjes bekeken! Op gegeven moment had ik ze allemaal op schoot ;D Dreamy kroop zelfs onder mijn jas :D :D :D

Hier een foto van Dreamy, wat is ze gegroeid he :D



Hier een paar foto's van Mikki en Sunny die op het nieuwe speelplankje voor het raam zitten :D







Tussendoor een foto van Bobby en Georgie die ineens met z'n 2-en op de schommel zitten ;D



En tot slot: 's avonds: Mikki en Sunny samen op het stokje waar ze altijd slapen :D



Dat was het voor nu :D :D :D

Groetjes,
Manja




MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Petra*

Dreamy wilde stiekem al met je meegaan  :D :D !
Is ze dat echt van de foto?
Bijna niet te geloven zeg ... ???
Ze groeit echt als kool  ;D ;D !!

Gr. Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

ManjaV

Hey Petra,

Ja :D ze is het echt :D :D :D
Alleen lijkt ze op de foto groter dan dat ze in het echt is hoor...;)
Ze is nog heel klein, maar wel al een echt klein valkje :D :D
Ze vliegt nog niet ;)
Op de foto lijkt ze al echt een valkje van een paar maandjes ;D ;D

Misschien wilde ze wel mee, vandaar dat ze in mijn jas kroop ;D ;D

Groetjes,
Manja :D


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Hi Manja,
Wat een leuke foto's weer  ;D

Groetjes,
Monky

ManjaV



MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Petra*

Dat is inderdaad zo. Al heel jong zien ze er uit als een volwassen valkje. Toen wij Twiedie gingen halen, was hij een week of zes. En toen ik hem zag, herkende ik hem helemaal niet van de foto op de marktplaats. Had zelfs twijfels of hij het wel was, en of het wel een jonkie was. Toen hij nog twee maal daags pap moest, dacht ik; het zal toch wel de goeie zijn  ;D .


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

ManjaV

Hoi Petra,

Ja, ik begrijp wat je bedoelt dat je Twiedie haast niet herkende ;D
Toen ik Sunny ging ophalen, was hij ook al een echt valkje ;D :D
Je denkt een mini-valkje aan te treffen maar dat valt wel mee...
Toch zag ik wel het verschil toen ik thuis was, tussen Mikki en Sunny, ik kon het aan het snaveltje zien ;) Nu is Mikki niet echt veel ouder dan Sunny, maar toch...
Ik denk dat je ook wel de goede Twiedie had ;D ;D twee x daags pap, dat kan niet missen :D

GRoetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

valkchico


Hallo het was zo lekker warm in je jas eigenlijk had ik zo met je mee gewild ;D maar dat mag nog niet van mijn andere vrouwtje >:(.En wat heb ik gehoord een beetje met een ander popje kroelen  :-X



Hallo Manja

deze foto zet ik bij jou neer omdat ze zo lief en klein waren.


gr Esther

ManjaV

Hey schattig valkje ;D Ja ja, het nieuwe vrouwtje zag je wel in de jas....maar vond toch dat je nog eventjes bij je andere vrouwtje en je broertjes moest blijven ;D ;D en natuurlijk bij je papa en mama die je nog lekker te eten geven :D :D :D




Hey Esther,

Lief :D :D Ze waren inderdaad zo lief en klein, wat een snoepies he....vandaag hebben we echt veel kleine valkjes gezien :D :D :D
Zoveel heb ik er nog nooit bij elkaar gezien ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki