Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

febvisje

Hallo Manja
Wat heb jij ook een schatjes zeg. En heb ik het juist gelezen dat ze jonkies krijgen? Wat tof voor je.
Ik zelf ben nog maar aan het begin, maar ik ga zeker regelmatig eens in jouw dagboek snuffelen.

Groetjes jane


ManjaV

Hey Caroline,

Inderdaad lijken die Y-stokken mij leuk, ik heb ze nog niet eerder gezien in een dierenzaak. Als jij ze wilt halen, dan graag ;D alleen ff een vraagje: kunnen ze het hout er vanaf knabbelen? Volgens mij niet he? Nou, doe er maar twee, dan emailen we nog even over de kosten ;) Tof dat je ze voor me wilt halen!




Hoi Jane,

Dank je voor het compliment :D het zijn idd schatjes!
Nee, ze krijgen geen jonkies, maar...binnenkort krijgen ze wel alletwee hun eigen vrouwtje :D :D :D En dan misschien over een jaar kleintjes ofzo!!!
Leuk dat je in mijn dagboekje komt kijken!!!




Zo en hieronder dan voor de liefhebbers ;D een foto van de nieuw ingerichte kooi :D :D Hij is een klein beetje wazig maar dat komt door de lichtinval!!!



Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Hoi Manja,

Is erg leuk geworden joh, je kooi. Zo zie je maar dat je met een helehoop dingen zitplaatsen kunt maken. Dat je daar helemaal geen stokken voor nodig hebt. Bij mij zitten ze zelden op de stokken.

Hun lievelingsplaatsjes zijn toch de pedi-perchstokjes.


Net als deze, waar Noa op zit.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hey Caroline,

Dank je :D Ja, ik heb ook 1 Pediperchstokje, waar ze ook af en toe op zitten. Het enige nadeel vind ik dat die stokken zo zwaar zijn, het is een hele klus om ze te bevestigen aan de tralies, vooral omdat mijn tralies niet zo dicht op elkaar staan. Als ze eenmaal hangen, is het prima. Alleen moet die heel goed vastgemaakt worden, want stel je voor, zo een zwaar ding valt naar beneden  :o
Wel zijn het hele handige stokjes. Lieve foto trouwens van Noa :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

valkchico

Hallo MAnja,

Je hebt de kooi leuk ingericht hoor daar hebben de valkje shet vast wel naar hun zin in.
Morgen weer verse foto's was erg laat thuis dus dat ging niet meer lukken. heb ze wel even leukker gekroelt nog net maar vandaag voor het eerst niet zo lang :(.Maar dat maken we morgen dubbel en dwars goed.

gr Esther

marga

hoi manja
je kooi ziet er gezellig uit
leuk hoor
groetjes marga

ManjaV

Hoi Esther en Marga,

Ben blij dat jullie de kooi leuk vinden :D De valkjes hebben het idd naar hun zin, ze klimmen tegenwoordig de hele kooi door :D :D :D
Ja Esther, je moet er af en toe ook eens een dagje uit ;) de valkjes kunnen vandaag weer lekker met je kroelen :D Geef ze maar een extra kusje van mij!!!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Petra*

Hoi Manja,

Wat een grote kooi!! Is dat geen kamervolliere dan??
Omdat je laatst zei misschien wel interesse te hebben in een kamervolliere. Dit lijkter veel op  ;D

Gr. Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

ManjaV

Hey Petra,

Nou, ik vind het idd ook een megakooi :D :D :D En inderdaad zouden er best vier in kunnen, maar dan moeten ze het wel goed met elkaar kunnen vinden ;) Dus ik wacht het eerst eventjes af en als ik een kamervoliere wel nodig vind, koop ik die gewoon. Die zal er sowieso wel komen denk ik ;) maar de kooi die ik nu heb is reuze handig hoor, die kan ik aanbevelen :D :D :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

valkchico


the one and only LADY     :-[

ManjaV

Hihi...ze is prachtig hoor :D :D :D En ik wil haar graag hebben :D :D
Ik moet nu een naam gaan verzinnen...........
Ik kan niet wachten tot ik haar hier heb...
En Seven vindt hopelijk een lief baasje of blijft misschien wel bij jou? ;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

ZO, het duurde niet echt lang...ik heb een naam voor mijn nieuwe valkje! Het kleintje gaat Dreamy heten!! Het kijkt op de foto zo dromerig door het raam :D en bovendien vind ik het grappig klinken.
(Wie van jullie kijkt Grey's Anatomy wel eens ;D ;D ;D )
Mijn andere valkje dat komt gaat sowieso al Daisy heten. En ik vind het leuk klinken: Dreamy en Daisy!! :D :D :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Klinkt leuk hoor, Mikki, Sunny, Dreamy en Daisy!!

Het is inderdaad wel een scheetje om te zien.

Gefeliciteerd met je nieuwe meid!!

Liefs Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi

We vinden het een beetje onzin om veren te trekken nu Kirsten is komen kijken en er van overtuigd was dat de rest wildkleur is. Ze heeft ons ook precies laten zien waarom al tonen ze inderdaad erg licht.
Dus de wildkleur moeten mannen zijn of je moet een cross-over hebben, maar om daar nu al gelijk van uit te gaan.
Mocht de wildkleur van Bonnie een man zijn heeft zij evt. nog wel een cinnamon popje zitten, maar dan zit je dus wel met 2 precies dezelfde mutaties.

Leuke namen voor mooie valkjes ;)

GRoetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




febvisje

Hallo Manja
Ik heb je dagboek nu helemaal gelezen.
Ja hoor Dreamy vind ik ook, een toffe naam. Van al die mutaties snap ik toch niet zo veel, maar dat is ook niet belangrijk.
Wel tof dat je er twee popjes bij neemt denk dat het dan niet lang zal duren tot ze eitjes zouden leggen, als je het gedrag van die twee ventjes van jouw nu al bekijkt. ;D
Ik heb ook gelezen dat je naar Duitsland gaat verhuizen? Nou ja, ieder heeft zo zijn voorkeuren, maar ik kom van Duitsland en ik wil nooit meer terug. De mensen kunnen er wel vriendelijk en onvriendelijk zijn. Ik denk dat dat nogal afhangt van waar je naartoe gaat. Waar ik geboren ben is de mentaliteit heel anders dan waar we het laatst gewoond hebben. Daar was het zo een beetje rijkenpolitiek. Iedereen die rijk was 'was' iemand en al de rest was maar uitschot. Dat kom je hier niet zo veel tegen. Maar ok, als jij een mooi stadje gevonden hebt waar je graag zou wonen waarom ook niet. Eens iets anders  ;)
Ik zie wel uit jouw dagboek dat je je diertjes enorm graag ziet. Dat kan ik goed begrijpen. Ik ben ook veel te rap bang dat er iets zou schelen met de mijne. Meestal zijn het geen erge dingen, maar ik ben liever te bezorgd dan helemaal niet.

Groetjes jane