Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Anja

:censuur  :censuur  :censuur

Nog steeds geen uitslag.

Ik wens je toch heel veel sterkte en ook ik blijf voor je duimen.

Groetjes Anja

Karin

Jee, dat is balen zeg, en ze had de uitslag binnen 1 dag beloofd toch  ???
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Romy

Hoi Manja

Ik vind het eigenlijk ook helemaal niet netjes dat je nog steeds niks hebt gehoord over de uitslag... Het is toch wel héél belangrijk voor Timmy en de andere valkjes!

Ik blijf voor je duimen dat je de uitslag zo snel mogelijk hebt hoor!

Groetjes
Romy

ManjaV

Hoi Ann,

Dat hoop ik ook!

Hey Caroline,

Helaas is het nu weer wachten tot maandag.  :-\ :-\
Het lijkt wel iets beter te gaan met Timmy. Ik heb hem nog niet horen fluiten, maar toen ik hem kroelde, kirde hij wel zachtjes en hij zit nu alweer een tijdje op 1 pootje te dommelen. :D

Hoi Debby,

Dat is zeker wel vreemd vind ik ook. Nu vraag ik me ook af of Calimero wel is aangekomen, maar ja, dat kan haast niet anders.
Het is nu even afwachten tot maandag.

Hoi Anja,

Dank je wel  :-*

Hoi Karin,

Inderdaad! Iig de voorlopige uitslag.  ::)

Hoi Romy,

Gelukkig lijkt het met Timmy wel beter te gaan. Maar ik ben toch wel erg benieuwd en hoop dat het niet iets besmettelijks is. Dat denk ik eigenlijk niet, want de andere valkjes zijn kerngezond, of ogen in ieder geval zo.

Bedankt voor het meeleven allemaal!  :-* :-*

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Dierenfreackske

Hoi Yvon ...gelukkig is Timmy toch wat beter !
Houden zo hoor ! Het moet inderdaad heel
vervelend zijn voor je dat je nog niets weet
over de uitslag test he ! Ik duim verder dat alles goed komt hoor !Grtjs Ann

Peggy

Hoi Manja,  hè hè wat moet je toch enorm lang wachten op de uitslag.Sterkte meid!
Hoop echt dat Timmy er wel bovenop komt.Zet m op Timmy!
Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

ManjaV

Hoi Peggy,

Thanks ;) Ik hoop ook dat Timmy er bovenop komt. Hij is vandaag weer wat afgevallen (in een paar dagen van 96 naar 86 gram) dus als ik hem vandaag niet genoeg zie eten, begin met de pap.
Hij deed net een poging tot fluiten maar zit er verder stilletjes bij, zijn veren zijn wat plakkerig  ??? en hij drinkt erg veel.
Morgen gelijk weer bellen naar v/d Horst.

Groetjes,
Manja

Anja

Hoi Manja,

Ik schrik ervan dat Timmy al 10 gram is afgevallen zeg. Maar ondanks dat is 86 gram niet te weinig.
Ik hoop echt voor je dat je morgen de uitslag krijgt want dit is zo ook niet meer leuk.

Niet voot Timmy maar zeker ook niet voor jou.

Meid we denken aan je en we duimen.

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Anja,

Dit is zeker niet meer leuk  :-\ ik had niet verwacht dat het zo lang zou duren!

Ik heb Timmy net 3 ml pap gegeven, het was nog een heel gedoe, hij vond het niet leuk namelijk. Maar toch heeft hij wel wat binnengekregen en vanmiddag ga ik hem weer wat pap geven. Zodat hij iig niet verder afvalt!

Bedankt voor het meeleven.  :-*

Groetjes,
Manja

*Manon*

Hoi Manja,

Jee meis, dat je nog niets gehoord hebt over Calimero :-\
Ik hoop dat Timmy toch zijn best gaat doen met de pap, zodat hij weer wat bovenjan komt!
Wat een zenuwslopende kwestie moet dit voor jullie zijn.... ik hoop echt dat je morgen meer hoort.

Sterkte in ieder geval

Groetjes Manon

Caroline

Jemig meis, Timmy weer 10 gram afgevallen .... dit is echt niet goed, zelfs mijn jongen die nog niet zelf kunnen eten vallen niet zoveel af.  :-\

Kun je niet Dr. Feld bellen voor advies, die schijnt wel te bereiken te zijn in het weekend voor spoedgevallen.

Lastig hè, Dr. van der Horst .... op zich is ze wel goed maar in het weekend, dagen dat ze niet kan of als ze op vakantie is, is ze gewoon niet te bereiken en heeft zelfs geen vervanger .... ik ervaarde dat ook als megavervelend toen met J'adore en dat was nog niet eens levensbedreigend.  :-\

Heel veel sterkte met je lieverd, ik duim  voor jullie.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Ik zal zoals ik je gisteren al smste ook niet het weekend afwachten hoor als je het niet vertrouwd.
Zeker dan iemand bellen en de situatie uitleggen hoe ie nu is.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

ManjaV

Hoi Manon,

Dat hoop ik ook! :D

Hoi Caroline en Caroline (carco),

Het lijkt mij in niet echt handig om Feld te bellen, omdat ik dat vorig weekend ook heb gedaan, en dus niets heb gehoord, daar komt bij dat ik dan moet vertellen dat Calimero al opgestuurd is voor sectie, en dan zegt hij wsl toch, wacht dat af, en daar komt bij dat hij van een afstand toch niet kan zien wat Timmy heeft?
Ik denk dat Timmy het nog wel een nachtje red, zeker als ik hem gewoon met pap bijvoer. Een gunstig nieuwtje is dat ik hem nu weer in de etensbak zie zitten, en hij net als gisteren, weer wat meer fluit en dus blijkbaar zijn stemgeluid aan het terugkrijgen is. Mocht het een vergiftiging zijn, dan moet dat uiteraard behandeld worden dus ik bel morgen net zo lang totdat ik haar aan de telefoon heb en dan hoor ik het hopelijk wel, en desnoods ga ik met Timmy langs. ;)

In ieder geval bedankt voor jullie tips! :D

Groetjes,
Manja

Kimm

hoi manja,

wat vervelend allemaal zeg. ik hoop dat timmy gauw weer beter wordt! ik wens je beterschap met timmy ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Rianne

Weet je wel zeker dat ze het lijfje van Calimero ontvangen hebben?
Ik heb toen 2 lichaampjes opgestuurd voor sectie en had zelfs na 2 dagen al reactie (had toen zelf gebelt). Er werd gezegd wat het vermoeden was (ppgz) en of ik vrijdag terug wilde bellen want dan hadden ze uitslag van de kweekjes.
Dit duurt al veel te lang, al zouden ze nu nog sectie moeten doen ben ik bang dat ze niks meer vinden.