Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Rianne

Haha, wedstrijdje doen wie het eerst een donsje heeft? ;D Ik wens je succes met wachten... ik leef met je mee! :D

Romy

Joepie het donsje is op komst! Wat leuk zeg! En spannend...  :P

Ik hoop voor jou dat het donsje wacht tot je terug thuis bent  :) Rond welk uur zou dat ongeveer moeten zijn? Gaat het snel als een eitje begint te tikken? Of kan het nog lang duren?

Oh wat ben ik benieuwd!  ;D

Groetjes
Romy

ManjaV

Hey Saar,

Zeker spannend! :D :D :D

Hey Rianne,

Dat wedstrijdje ga ik graag met je aan. ;D ;D ;D
Ik hoor nu al: tik..tik..tik..tik..
Volgens mij gaat het heel snel?  :o :o

Hey Romy,

Gaaf he? :D :D :D Het is zo lief om dat getik te horen! :D :D :D
Dreamy zit er nu echt continue in, net at ze heel snel wat maar ze sprong gelijk weer in het blok. Mikki heb ik een beetje met trosgierst afgeleid, hij springt namelijk ook de hele tijd in het blok om Dreamy te voeren. ;D Wel lief.
Ik weet zelf niet hoe lang dit kan duren, volgens Carcoline binnen 24 uur...dan ben ik zeker al terug want ik ben denk ik rond 9 uur weer thuis (moet zo weg).
Ik hou je op de hoogte! :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Yvon

Hoi hoi

En nou vanaf 9 uur vanavond met je neus int blok ??  ;D ;D
Spannend hoor !!  ;)

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Nou, ik ben gelukkig nu al thuis...:D

Dreamy zit nog steeds op de eitjes...maar nu is mijn vraag: hoe kan het eitje uitkomen als ze er op zit?  ::) ??? ;D

Groetjes,
Manja

Rianne

ManjaV

Oh gelukkig :D :D
Weet je hoe lang ze er over doen om door het ei heen te tikken?
Ik hoor ook niet, zoals jij, van 1 meter afstand gepiep. Maar het zal bij elk donsje wel anders zijn?

Groetjes,
Manja

Rianne

Ik hoorde net ook niks, maar zo'n kuiken zal af en toe wel rusten. Het kan wel een dag duren dus ik hoop dat je vannacht goed kunt slapen ;D

ManjaV

Ja, dat is waar :D het kleintje moet natuurlijk af en toe uitrusten van het harde werk! Het is nogal wat!
Ik denk dat ik wel goed slaap, maar het is wel te spannend eigenlijk..
Jammer dat ik morgenochtend alweer zo vroeg naar mijn werk moet (6 uur weg) ik ga morgen wel eind van de ochtend naar huis.
Ach ja, ik kan verder toch niks doen, kan het niet gaan helpen. ;)

Groetjes,
Manja

Anke

Spannend Manja!!!
Zet een webcam in je blok ;D Dan kan je het overal volgen ;D
Balen he als je moet werken, terwijl je liever bij je beestjes wil zijn....
Succes ermee en ik kom morgen gauw kijken of je al gezinsuitbreiding hebt :)

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Romy

Hoi Manja

Ik denk dat ik al even hard de kriebels heb als jij zelf!!!
Nadat ik het laatste berichtje geschreven heb, moest ik ook weg, ik ben toen naar leuven vertrokken.
Ondertussen ben ik aangekomen en ben ik natuurlijk meteen komen piepen in je boekje.

Spannend, spannend zeg. Ik hoop maar dat je kan slapen deze nacht  :P

Maar het is zoals je zegt : zelf kan je niks doen, het donsje doet alle werk en wij moeten maar wachten  ;D

Blijkbaar begrijpen de ouders wel erg goed wat er nu aan het gebeuren is, het lijkt alsof ze beide ook een beetje zenuwachtig zijn :) Het lijkt wel alsof Mikki niet kan wachten met het kleintje te voeren en daarom maar z'n vrouwtje voert! ;D

Spannende groetjes  :P
Romy

•=Bonnie=•

:D spannend! het is net dat gevoel van vroeger, als je naar beneden sloop om te kijken of er al wat in je schoen zat en of het paard je wortel en het hooi gevonden had  :) :)

ManjaV

Hoi Anke,

Grappig, dat zei mijn zusje ook al! :D Idd zou het handig zijn, een mini-webcam in het blok te kunnen plaatsen! Stel je voor, dan kan je het overal volgen.
Ja, helaas moet ik toch op het werk verschijnen. Het liefst had ik gewacht totdat het donsje uitgekomen was.

Hoi Romy,

Misschien kan Mikki idd niet wachten totdat hij het kleintje kan gaan voeren! :D :D
Ik heb nog wel redelijk kunnen slapen vannacht, nu heb ik wel weinig geslapen want ik stond om vijf uur alweer naast mijn bed. ;D
Eerst maar aangekleed enzovoort, anders wist ik van mezelf dat ik niet meer bij het blok vandaan te slaan ben!
Daarna gelijk naar het blok en ik zag niets eigenlijk, want Dreamy zat er op, maar:

HET DONSJE IN HET EI WAS HEEL LUID AAN HET PIEPEN!!!!!

Nu hoorde ik, net als Rianne, het donsje al heel goed vanaf een klein afstandje piepen! Is dat niet lief! :D :D :D

Nu hoop ik maar dat alles goed gaat, maar dat verwacht ik...
Het is wel zo spannend he! :D

Hoi Bonnie,

Dat is inderdaad zo een gevoel! Vanochtend had ik echt zo die spanning van...zou er al een donsje liggen...of...?
Toch eerst maar, zoals ik aan Romy schreef, aangekleed etc...anders zou ik niet meer bij het blok weg te slaan zijn geweest en dan had ik te laat op het werk verschenen....

Nou, zoals jullie lezen - het is nog steeds spannend!
Ik hoorde wel luid gepiep vanochtend, maar ik denk niet dat het donsje al uit het ei was, Dreamy zat er namelijk nog steeds bovenop en was af en toe heel zenuwachtig met de eitjes aan het schuiven.
Verder trok ze er zich niet al te veel van aan dat ik in het blok keek, op gegeven moment viel ze alweer half in slaap...zal wel moe zijn...;) :-*

Ga eind van de ochtend naar huis...hoop dan wat meer te weten...

Groetjes,
Manja

jolandaW

goeie morgen manja,

Ik denk ik ga even bij je kijken of er al wat is geboren maar nog niet lees ik.
spannend hoor
volgens mij rees jij straks naar huis toe ;D

groetjes Jolanda