Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

ManjaV

Hoi Ivana,

Zo te horen heb jij je stel compleet! :D :D
Ik zou het idd leuk vinden om voor allemaal een mannetje te hebben, echter, dan wil ik eerst wachten totdat ik ga verhuizen naar een wat groter huis.
Je hebt inderdaad schitterende mutaties.
En je kan Dizzy natuurlijk altijd laten nakijken.
Ik ben begonnen met Calimero wat Yakult te geven, dat schijnt goed te zijn, las ik. :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Hi Manja,

Gefeliciteerd met Calimero  :)

Je snapt natuurlijk dat we nu wel heel veel foto's verwachten van haar  ;D ;D ;D Dus ik zou zeggen kaap ergens een fototoestel vandaan hahahaha.

Citaat van: ManjaV op 21 april 2007, 18:35:43
Mikki springt wel regelmatig in het blok, maar dan speelt hij meer en schuift de eitjes onder het zaagsel.  ::) ;D ;D
Waarop Dreamy ze vervolgens weer uit mag graven. ;D
Hij houdt wel heel trouw de wacht voor het blok.  :-* :-* :-*


Ik kan het helemaal voorstellen hahahah  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

ManjaV

Hoi Monky,

Dank je :D :D

Ik heb foto's :D Caroline heeft ze mij een paar dagen geleden gemaild, ik heb dus ook foto's van Calimero. Ik zal proberen ze zo snel mogelijk te plaatsen!

Ja, lief he van Mikki en Dreamy. En ook vooral heel grappig. Soms als Mikki in het blok springt, denkt Dreamy dat hij de aflossing van de wacht is. ;D Zij spurt dan uit het blok om te gaan eten, en intussen schuift hij de eitjes onder het zaagsel. Misschien een alternatieve manier van warm houden? :D
Andere keren als hij in het blok springt, fluit hij melodietjes voor haar en ligt hij plat op de grond, terwijl zij gestaag verder broedt.




Calimero zit echt heel vaak kippetje voor mij.  ::) Ik stimuleer het absoluut niet. Als ze begint, laat ik haar gewoon op mijn schouder zitten en kroel ik haar hooguit eventjes over haar kopje. Maar zeker niet over haar ruggetje. Het grappige is, dat het geluid wat ze daarbij maakt, nu wordt nagebootst door Timmy. ;D ;D ;D
Dus soms denk ik: zit ze nu alweer kippetje? Nee hoor, dan is het Timmy die dat geluid maakt. ;D

Timmy kan ik volgens mij heel veel leren qua geluiden. Hij heeft ook al het bouwvakkersfluitje van mij overgenomen en een andersoort fluitje. Ook kan hij de eksters nadoen. Ik ga hem nog meer leren. :D

Yariki broedt bijna onafgebroken door, 's avonds spurt ze nog steeds naar haar stokje. :D

En oh ja - Calimero heeft vannacht bij de anderen geslapen. Ze bleef maar roepen in haar kooi 's avonds, toen liet ik haar er uit en ze stoof naar de voliere om daar naar binnen te gaan en op 1 pootje te gaan knarsen. Ze wil er dus echt bijhoren!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

•=Bonnie=•

Leuk dat je Calimero erbij hebt, nu is het inderdaad wachten op foto's natuurlijk :)

ManjaV

Hoi Bonnie,

Inderdaad :D Ik zal proberen vandaag wat te plaatsen, ik werk vandaag thuis, dus moet lukken. ;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Hoi Manja

Wat lief dat Calimero er zo graag wil bijhoren  :-*
Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's

Groetjes
Romy

Anja


*Yvon

Hoi hoi

En nog geen foto's.  ::) ;D
Niet gelukt vandaag dus.
Jammer......  :)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Nee, niet gelukt nog ;)
Maar ik heb wel een update geplaatst ;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

jolandaW

hoi manja,

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Calimero.
Had het van de week al gelezen maar denk zal nu even snel nog reageren voor ik te werk ga.

Dus toch nr.8
en wie weet wat er nog uit de eitjes komt maar dat lees ik morgen wel even goed door bij je.
groetjes Jolanda

Rianne

Ik ben ook benieuwd naar de foto's. :) Nog maar even afwachten dan ;)

ManjaV

Hey Jolanda,

Nou, ik ben ook reuze benieuwd naar de eitjes ;D maar denk dat ze alle onbevrucht zijn. ;)

Calimero is echt een schatje en ze vindt mij duidelijk ook lief, want ze zit de hele tijd kippetje voor mij.  ::) Dat vind ik wel zielig, eigenlijk.  :-\
Gelukkig trekt ze ook naar de andere valkjes toe want ze wil altijd naar de voliere.




Hoi Rianne,

Ik zal proberen haast te maken met de foto's. Vandaag is het weer niet gelukt omdat ik de hele dag aan het werk ben geweest, tot vanavond aan toe.  8)
Hopelijk morgen ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

Je zou het haast niet geloven maar het is echt zo:

YARIKI'S VIERDE EITJE IS BEVRUCHT!! !! !! !! :D :D :D :D :D

Ik schouwde net de twee eitjes die ik bij haar had laten liggen, een daarvan was het derde eitje, volgens mij echt onbevrucht...maar...het vierde eitje is duidelijk bevrucht, want wat zie ik: een kloppend hartje en rode adertjes! :D :D :D
Ik ben echt zo superblij, zo geweldig is dit om mee te maken!

Natuurlijk heb ik het eitje direct naar Dreamy overgelegd en een nepei bij Yariki geplaatst, want hoe graag ik haar ook de kleine zou willen zien grootbrengen, ik denk dat het toch beter is als Mikki en Dreamy dit doen,
a) ze hebben een blok;
b) Dreamy broedt de hele nacht door;
c) Yariki is nog maar 8 maanden en staat er alleen voor, want Timmy is nog maar vier maanden en snapt er niks van!

Dit is echt geweldig, nu maar hopen dat alles goed zal gaan! :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Als dit gaat lukken is Timmy volgens mij de jongste vader van het forum :D
En dan wordt Harry opa ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




•=Bonnie=•

wattuh?? 4 maanden en vader??  :D ;D Haha, sjonge jonge, da's wat :)