Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

carco

Hoe is 't met het pootje??
Is je gips er al af??

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

*Yvon

Hoi hoi

Het zal vast vreemd en koud aanvoelen,ineens zo zonder gipsie.
En tjirpt mussie Timmy nog?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

He he ;D ik dacht al dat er niemand meer in mijn dagboekje wilde schrijven... :P leuk om een berichtje van jullie te lezen. :D

Het gips is er gisteren afgegaan. Het is nog wel enorm wennen want ik kom maar moeizaam vooruit.  ::) De wond is ook nog niet helemaal genezen.  :-\ Dus ik sleep mezelf door het huis. ;D Valt wel mee, het gaat langzaam, maar het is beter dan gips.
Vanmiddag moet ik voor het eerst naar de fysiotherapeut. Het zal nog wel even duren eer dat ik weer 'up and running' ben.

Yvon, mijn schattige musje Timmy tsjirpt nog steeds. Het is heeeeeeeeeeeeel lief. Hij tsjirpt naar mij en naar Fuzzy.  ::) Tegelijkertijd vliegt hij al tsjirpend Fuzzy achterna. Hihi...

Sunny heeft trouwens sinds gisteren zijn oog weer op Daisy laten vallen.  ::) ??? Ik volg hem niet meer hoor. ;D Volgens mij vindt hij het lastig kiezen...

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Wat fijn, eindelijk het gips eraf.  :D

Doe maar lekker rustig aan, niks overhaasten hoor!!

DOei doei!!  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Caroline,

Bedankt voor je reactie! :D Ik zal (en moet wel) inderdaad heel rustig aan gaan doen. Het is nu eerst zaak om een schoen te vinden waar ik zonder moeite in kan.  ??? ::) ;D

Groetjes,
Manja

jolandaW

Hoi Manja.

Blij te horen dat je gips er af is.
Zal een hele opluchting zijn zonder dat gewicht (Blok) aan je been.

groetjes Jolanda

ManjaV

Hoi Jolanda,

Het is zeker een opluchting. :D Het lopen gaat moeizaam, maar ik kan weer zonder krukken lopen en dat is al veel beter dan met krukken.

Groetjes,
Manja

Romy

Hoi Manja

Wat goed dat dat blok aan je been weg is! Alweer een stapje verder in het genezingsproces!
Hoeveel keer per week moet je naar de fysio?

Wat lief dat Timmy sjierpt! In het begin heeft Flupke dat heel soms ook eens gedaan, maar nu nooit meer. Vind ik best jammer want het is een leuk geluidje. Geniet er maar van!

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Manja,

Fijn dat je gips er af is.
Hoe ging het vanmiddag bij de fysio?
Heb je nog pijn?

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Is een clowns-schoen geen idee ??  :P ;D
Zonder krukken,maar net zo vermoeiend,denk ik.
Hopelijk kan je snel weer normaal lopen en in je auto stappen.   ;) ;D

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hoi Romy,

Momenteel moet ik 1x in de week naar de fysio. Ze geeft mij dan oefeningen mee die ik thuis verder moet doen. Ze was erg blij te horen dat ik een hometrainer heb. ;D Zo kan ik veel oefenen.

Ja, het is zo lief Timmy te horen tsjirpen. Hij doet het vooral 's avonds of als ik hem aan het kroelen ben. Het geeft wel aan dat hij nog heel klein is. :D
Wat lief dat Flupke dit ook deed. Zo weet je precies hoe het klinkt.

Hoi Anja,

Het ging goed bij de fysio. Ik heb niet zoveel pijn, maar meer spierpijn. En ik ben al twee keer door mijn voet gegaan.  ::)
Ik moet dus heel voorzichtig doen.

Hoi Yvon,

Nee, geen goed plan.  ::) ;D
Maar mijn moeder gaat wat makkelijke, ruimzittende sportschoenen voor mij kopen. Momenteel heb ik een slipper om de voet heen. Ik kan dus in ieder geval (op mijn elfendertigst) naar buiten.
Volgens de fysio mag ik wel autorijden, maar ja, dat gaat een beetje moeilijk zonder schoen.  ::) En met een slipper doe ik dat niet, veel te gevaarlijk.

Timmy is duidelijk 'verliefd' op Fuzzy want hij vliegt altijd achter haar aan en hij kwettert naar haar. Dat is zo lief. Fuzzy moet er niet al te veel van hebben, geloof ik, maar ze doet wel normaal tegen hem. Fuzzy is altijd heel chagerijnig naar de andere popjes toe, maar met de mannetjes kan ze allemaal overweg. ;D
Verder heb ik momenteel niet veel nieuws. Ik heb een paar speeltjes opgehangen aan het kamerscherm, zodat ze wat te doen hebben als ze los zijn. Maar ja, ook al hangen die er niet, vermaken zij zich nog wel. ;)

Groetjes,
Manja

Lin

Hey Manja,

fijn dat nu eindelijk het gips eraf is. Kan je weer normaal krabben  :-X en geen nieuws over je vogels is toch goed nieuws, alles gaat goed toch? Heb je een foto van je speeltjes aan het kamerscherm? Leuk dat je weer een nieuwe handtekening hebt. Wat een rij tamme valkjes heb je toch alweer.

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Karin

Het is 28 jaar geleden dat ik in het gips zat en kan me nog goed herinneren hoe dat jeukte  ;D Fijn dat het eraf is.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

ManjaV

Vandaag vliegt Sunny weer als vanouds Daisy achterna ;D ;D al kwetterend en roepend. Ik vraag me af wanneer en met wie hij een keer zal gaan paren? Want zowel Fuzzy als Daisy hebben al een paar keer kippetje gezeten voor Sunny, maar tot nu toe gaat hij er niet op in en springt alleen maar met zijn vleugeltjes wijd om hen heen. ;)

Timmy's veertjes zijn vrijwel alle teruggegroeid. Ook aan zijn kuifje zitten weer veel meer veertjes. Hij ziet er erg lief uit.

Mikki is de hele dag op zoek naar zijn spiegeltje.  ::) Maar Dreamy mag er altijd bij zitten. ;D

Yariki is in de rui en ziet er nogal verfomfaaid uit. Ik hoop dat het kale plekje op haar borstje nu ook veertjes krijgt...

Momenteel trippelen ze allemaal op de grond. ;D

Hoi Lin,

Ja, geen nieuws is zeker goed nieuws! :D Het verloopt allemaal naar wens hier.
Ik had eigenlijk nauwelijks jeuk toen ik in het gips zat. ;) Ligt aan het nieuwe soort gips dat ze tegenwoordig hebben. Maar ik ben wel blij dat mijn voet/been weer wat lucht krijgt. ;D
Ik heb geen foto nog van het kamerscherm, maar hoop er spoedig een te maken als ik weer de beschikking heb over een camera. :D

Hoi Karin,

28 jaar! Dat is zeker een tijd geleden...en dat je het je dan nog zo goed herinnert zeg!
Tegenwoordig met het kunststofgips is het allemaal wat beter te verdragen.
Het lopen gaat echter nog heel moeizaam, but...all in due time..;)

Groetjes,
Manja

*Yvon

Hoi hoi

Vervelende he? als een mannetje geen keus kan maken.  ;D
Lijkt onze Tino wel.  ;)
Die kroelt nog steeds met de 2 vrouwtjes.  :-\
Timmy z'n borstveertjes zullen nu denk ik ook wel komen hoor,anders heb je een valkje zonder borst(haar)veer.  ;D
Hier bij ons zijn er ook weer een aantal in de rui.

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >