Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Manja,

Hoe is Yariki de eerste nacht doorgekomen?

Groetjes Anja

helen

he die manja, lees even gauw je dagboek door en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
ben erg nieuwschierig naar joun valken.wat te gek dat je er 6 valken hebt, hoe doe je dat met vakantie ??? ??? ??? en als je en rust wilt hebben hoe doe je dat dan??
het zou voor mij niks zijn hoor ik vind het met 3 genoeg al heb ik er nu op dis moment 5 maar twee gaan weg als ze groot zijn.
nogmaals ben ik erg nieuwschierig. kom op met die foto's ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
ii hou je dagboek in de gaten.
groet helen, karel , monchou, pipo en de 2 kleintjes

ManjaV

Zo, daar ben ik dan weer...gisteren nauwelijks online geweest omdat ik bijna de hele dag weg was...en 's avonds was ik te moe om nog een update te plaatsen. ;)

Met Yariki gaat alles goed. Ik heb haar wel voor de zekerheid in quarantaine geplaatst. De plek was nu toch weer vrij. ;)
Ze kan de andere valkjes wel zien door het raam en dat is dan natuurlijk wel leuk. Verder kan ik echt lekker met haar kroelen en ze vindt het maar niets als ik de kamer weer uitga, want dan blijft ze roepen. Zodra ze stil is, ga ik dan altijd weer naar haar toe. Aandacht tekort komt zij zeker niet! :D

Met Fuzzy gaat het op zich ook aardig, alleen blijven zijn oogjes wat rood (je moet wel heel goed kijken omdat te zien, maar toch) en heel af en toe blijft zijn ontlasting aan zijn staart hangen. Heel vreemd. Dus niet aan de cloaka (toch?) zelf, maar aan zijn staartveren.  ::) Dus verwijder ik dat dan weer, maar het is niet leuk voor hem! Vanochtend zag zijn ontlasting er verder wel goed uit, dat is dan ook weer het rare. Ik heb er nog een item over geplaatst bij 'ziek', dus als iemand tips heeft, hoor ik dit graag.

Met Mikki, Sunny, Dreamy en Daisy gaat verder alles prima, alleen zijn ze volgens mij allemaal tegelijk in de rui  ::) De veertjes dwarrelen hier dan ook in de rondte en ik werk me een slag in de rondte om ze weer te verwijderen ;D ;D

Foto's van Yariki komen later, beloofd!

Hoi Irene,

Thnx! Ik ga echt proberen vandaag wat foto's te maken. ;D

Hoi Petra,

Jij ook bedankt! :D :D Ja, ze is een schatje hoor. Ik geniet echt van haar!

Hoi Anja,

Ik moet je bij deze al berichten over de tweede nacht ;D. Het gaat zo te zien goed met haar en ze heeft de hele nacht geen kik gegeven. En ik kan het weten, want ze staat bij mij op de kamer in quarantaine. ;D

Hoi Helen,

Thanks! Ik heb inderdaad zes valkjes en ga bijna nooit op vakantie ;D Ik ga wel eens met een paar vriendinnen een weekendje of een paar dagen op stap en dan heb ik altijd wel een welwillende buurman of buurvrouw die ze verzorgt. Maar ik ben op zich niet zo een fan van lange vakanties, dus dat komt goed uit!
Ik heb er wel aardig wat werk aan natuurlijk, maar dat geeft niet, het is echt een hobby van mij.
Ja, met drie valkjes en dan nog een aantal kleintjes zoals bij jou, kan het ook aardig druk zijn! ;)
Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen! :D :D
Kusje aan jouw valkjes!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Lin

Ach die yariki. Ja het is hier echt stil. Als ik naar boven kwam en ze hoorde me al dan riep ze al en bleef ze rennen onderin de kooi. En nu heb jij dat ook. :D Fijn dat yariki zo'n lieverd is en meteen gewend is. Ik zal even kijken bij ziek naar je vraag.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

Fijn dat Yariki eindelijk thuis is, wachten wordt beloond en ik geloof zeker dat Lin haar zal missen....ook al ben je voorbereid dat ze weg moet!

Ben benieuwd naar de foto's!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ManjaV

Wie wil even bij Ziek kijken en mijn vraag beantwoorden?
Fuzzy blijft dunne ontlasting houden en ik maak me nu echt zorgen.
Hij eet/drinkt wel goed en is actief.

Groetjes,
Manja

Rianne

Hoi Manja,

ik weet zo gauw geen antwoord op je vraag. Hopelijk komen er vandaag nog mensen online die het wel weten. :)

Fijn dat Yariki zich al zo thuis voelt. :D Ben benieuwd naar je foto's!

*Yvon

Hoi hoi

Helaas weet ik het ook niet.
Heeft tie al een ontwormingskuur gehad of xtra vitamientjes?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hoi Rianne,

In ieder geval bedankt voor je reactie. ;)
Ik hoop vanavond wat foto's te plaatsen (dat zei ik gisteren ook al ;D) Het gaat echt goed met Yariki. Het is een lieverdje.

Hoi Yvon,

Fuzzy krijgt Osteovit, dat doe ik elke dag door zijn drinkwater.
Hij heeft geen ontwormingskuur gehad, want volgens die test had hij geen last van parasieten. Maar wie weet toch? Dat het ineens er is?

Groetjes,
Manja

Monky

Hi Manja,

Gefeliciteerd met Yariki !!!!

Je gaat vast heel veel plezier met haar hebben  :-*

Ik hoop dat het niets ernstigs is met die dunnne ontlasting.
Sterkte ermee in elk geval.

Groetjes,
Monky

ManjaV

Hier twee foto's van Yariki.
Helaas was het al een beetje donker, dus de foto's zijn ook wat donker.  ::)

Yariki was bovendien erg nieuwsgierig naar mijn telefoon, het liefst had ze er in gekropen ;D

Hier kijkend in de camera:

Hier draait ze haar kopje helemaal om toch de telefoon maar goed te kunnen zien: ;D

Hoi Lin en Wilma,

Nog bedankt voor jullie berichtjes ;D
Lin, toen ik net thuis kwam, ging Yariki heel wild roepen naar me. Heel lief! :D
Wilma, ik heb nu twee fotootjes geplaatst!

Hoi Monky,

Ben je nog in de US of A? ;D Ik zat vandaag nog te bedenken wanneer je ook alweer thuis zou komen.
Bedankt voor je felicitaties ;) Ze is echt een snoepie.

Groetjes,
Manja

Wilma1

oh wat lief, jammer dat ze wat wazig zijn....maar ze ziet er op haar gemak uit!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Petra*

Hoi Manja,

Ze heeft zo'n lief koppie  ;D Echt een schatje  ;D ;D.

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Fijn dat het zo goed gaat met Yariki.

Als je zo twijfelt over Fuzzy waarom bel je dan morgen niet eventjes naar Dr. Feld, misschien kan hij je gerust stellen.

Beterschap met je lieverd!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Klik op het plaatje voor onze site!