19 maart 2024, 10:00:42

Geen onderwerp

Gestart door Trudie, 5 september 2002, 11:38:26

« vorige - volgende »

Trudie

Jeetje, wat triest allemaal.
Ik kijk net ff voor de gein op marktplaats voor evt. jonge valkparkiet.
En wat zie ik, dat er gewoon valkparkieten weer weg moeten door wat dan ook voor omstandigheden, zielig hoor.
Als je dat dan leest en ook de foto ziet, (bij sommige staat er een foto bij) dan zou ik ze allemaal wel willen, gelukkig is het te ver weg van mij.
Maar misschien als iemand hier nog een leuke valkparkiet zoekt, ik heb er een aantal zien staan daar, met kooi en zonder kooi. Tamme en minder tamme.
Misschien niet erg juist van mij om zo iemand aan een valkparkiet te helpen, maar misschien krijgen die beestjes het dan toch nog goed bij echte valkparkieten liefhebbers.

Groetjes,
Trudie

Tara!

Hoi, was dat op een site? Welke? Groetjes Tara

Peter

Hoi Trudie,

Wij kijken om die reden al niet eens op marktplaats naar dieren.
We kunnen ons helemaal vinden in je verhaal verder.

------------------

Hoi Tara,

De website is:
http://www.marktplaats.nl

Groetjes,
Peter

Roderick!

Ja ik was daar ook een keer en om de stomste redenen doen ze hem gewoon weg. op vakantie enzo.Dat hadden ze zig vantevoren moeten bedenken. mijn coco doe ik nooit weg behalve als het echt niet anders kan met hele erge alergie ofzo.

Peter

Hoi allemaal,

Toch erg dat het allemaal gebeurt...  :-[

Peter

sannecoenders@hotm

6 september 2002, 22:34:01 #5 Last Edit: 6 september 2002, 22:35:36 by sannecoenders@hotm
ik vind het echt diep triest dat mensen zo hun beest weg doen, :-[ ik zou nooit een beest via internet weg doen, er komen de meest vreemde personen op af! >:(
en je weet nooit bij wat voorn mensen hij/zij terecht komt want veel mensen verkopen hem/haar meteen weer door omdat het toch niet precies was wat ze zochten. :o
ik kijk ook vaak op marktplaats en merk ook op dat er gewoon beesten weg gedaan worden om de domste redenen! :-/
laatst stond er een rat op die weg gedaan werd omdat het meisje van wie die was geen zin meer had om hem te verzorgen. :o

ik vind het echt zielig, ik vind dat je je van te voren moet bedenken of je wel voor het beestje kan blijven zorgen! ;)

ik heb zelf errig veel beesten en zou ze nog niet voor een miljoen weg doen! ::)

groetjes sanne en de beesten! vooral diddel, de valkparkiet! ::)