5 augustus 2025, 08:47:23

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

Nog even gauw de foto's bewerken!
Tinco zag gister voor het eerst sinds Nayana's overlijden weer eens een ei. Hij blies ernaar, hij tikte ertegen, maar hij ging er niet op zitten! De foto (helaas maar 1 gelukt) spreekt boekdelen!
Dulce en Denzel waren vandaag los! De meer-wild-als-tamme-popjes durfden helemaal bij vrouwtje te zitten! Straks dus foto's van een geel en rood wangetje op mijn arm!
Nog even geduld! :D

Rianne

Tinco en het ei!

Ik zeg het nog 1 keer, broeden is voor vrouwtjes!

Dulce gezellig bij Misty op de vensterbank:

Hey kat, deze vensterbank is te klein voor ons beiden!

Op de printer...

Niet flitsen!

Denzel op m'n hand!

Ik lach wel maar ik ben niet blij...

Dulce erbij!

Dulce: Wat is er met je wang gebeurd?!? Hij is helemaal rood!!!

Je hebt toch niet gevochten??

Denzel: Bemoei je met je eigen zaken!!

Denzel nog even alleen:

Rob S

Hey Rianne,

Leuke foto's weer :D! Ik hoop voor je dat Tinco en zijn vrouwtje, wie was dat ook alweer ???, het ei toch gaan accepteren en er toch op gaan broeden.

Groetjes Rob

Rianne

Hoi Rob,

Tinco zit samen met Denzel in een kooi. Denzel is gekocht als man maar is toch een pop. Het ei is van Dulce en Diego, maar is niet bevrucht. Ik had Tinco los en hield het ei in mijn hand. Ik ga van het voorjaar een blok bij Tinco en Denzel ophangen. Tinco en z'n toenmalige popje Nayana hebben al eens een blok gehad, Tinco toonde geen interesse in het blok, maar ook niet in Nayana ::)
Dulce en Diego (voornamelijk Diego) broeden op eitjes bij Lin vandaan. ;)

Riny

Hoy Rianne
Wat een leuke foto's heb je geplaatst.
En Dulce wordt met de dag mooier en tammer.
Leuk haar zo te zien bij de kat op de vensterbank.
Groetjes Riny

kimmie

Heey Rianne,

Tinco is mooi zeg!!
Je hebt hele leuke foto's gemaakt...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Caroline

WOw!!  :o Gave foto's, zeker als je bedenkt dat het wilde valkjes zijn of eigenlijk waren.  ;D ;)

En Tinco ...... och broertje Eros gaat ook niet op een ei zitten maar voert zijn zoon wel goed.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Hey wat een gedoe met de eitjes bij je.. We komen zo wel over als een ruilhandel  :-X Maar goed we kunnen beter de eitjes verdelen dan allemaal onder Ayla of dood laten gaan. Ik hoop dat ze wel gaan broeden want hier nog een ei wordt moeilijk.. ik zie namelijk met de dag meer adertjes in eieren.

Gave fotos zeg! Ik wist helemaal niet dat dulce en diego zo tam waren zeg. wat mooi om ze zo op je hand te zien. En tinccooooooooooootje!!!! :-*

en ja Kim wat een plaatje he?  ;D

Misschien is het wel handig om voor de lezers weer een overzicht te hebben wie nou "gekoppeld" is met wie. want zelfs ik haal de nieuwelingen wel eens door elkaar :D

Groeten, Lin

ps ik kreeg geen notificatie meer want ik had de vorige notificatie niet gezien en dan krijg je geen nieuwe meer pas als je weer hier komt.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

*Yvon

Hoi hoi

Wat een mooie foto's.
Kan tuurlijk ook haast niet anders met zulke mooitjes.  ;D
Met de eitjes en wie nou bij wie hoort,
kan ik ook niet helemaal meer volgen.  ;D
Zolang jullie het maar wel kunnen,toch ?  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rianne

Hey Lin,

zeg maar Denzel tegen Diego ;D Diego zit nu weer op de eitjes, wat een supervalk zeg! :D Hopen dat het allemaal goed gaat. :)

Dulce en Denzel zijn normaal gezien erg bang voor mijn handen, Denzel blaast en piept naar me en Dulce kruipt in de hoek. Maar buiten de kooi, na een verkeerde landing bijv, kan ik ze zo pakken en dan blijven ze zitten. Hopelijk mag ik ze later ook gaan aaien ;)
Ik zal volgende week even een overzichtje plaatsen wie met wie is en wie eieren van wie bij wie heeft ;)

♪ Marlies

Hoi Ranne, ;D

Mooie valkjes. :o
Met de kat op de vensterbank vind ik heel leuk om te zien, maar ook een beetje eng. :-\

Dulce zal waarschijnlijk 's nachts wel zitten broeden. Bij valkparkieten broed de man overdag en de pop 's nachts.
Nou heb ik hier ook koppels die gewoon lekker met z'n tweeen zitten broeden.

Groetjes Marlies ;)

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Hey Marlies,

al sinds ik valkjes heb kijken de katten er niet naar om. De kat op de vensterbank was gauw weg toen Dulce begon te vliegen ;)
Ik zie Dulce 's avonds niet broeden, of ze 's nachts broed weet ik niet. Diego zit er nu al weer op en die blijft er tot 's avonds haast onafgebroken op zitten :o

Lin: ;D

Inge88

Toch gek eigenlijk dat katten/poezen niet omkijken naar de vogels. Je zou denken van wel. Maar je hoort hier heel veel dat ze heel vriendelijk omgaan met de vogels.

Zouden ze gewoon vrede hebben gesloten?  ;D

Onze poes deed ook geen drol als mijn valkje voorbij kwam, of zelfs ff lekker aan z'n vacht wilde pikken.  ::)

Toch altijd opletten denk?

ManjaV

Hoi Rianne,

Wat een lieve foto's! :D Vooral die eerste foto met dat ei vind ik zo schattig. Als het ei op je hand ligt, en je hebt een valkje op je hand, proberen ze het eitje ook onder zich te schuiven. Zo lief!
Ik vind foto nr. 6 ook schitterend. Ze zitten daar heel lief met z'n tweetjes. Het zijn echt beauties! :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki