4 augustus 2025, 21:38:53

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

Ik rook geeneens, laat staan blowen! ;D

Roosje

Citaat van: Rianne op 16 januari 2006, 14:07:48
Ik rook geeneens, laat staan blowen! ;D

Neee dat doen ze allemaal niet, maar wel verkopen he ;)

Sorry hoor. Kom uit Den Haag he :P

valkchico

Hallo Rianne,

Is de snavel helemaal over nu?
Zo he dat kroelen gaat hartsikke goed bij jou (lukt hier niet hoor)
en wat lees ik nu illegale plantjes kweken???
Ze gaan wel stinken hoor als ze in bloei komen. ;)

die diamantduifjes zijn ook leuk en kunnen ook erg tam worden. Waar ga je die plaatsen?
Word van het voorjaar wel een supermetamorfose in de tuin bij jullie.

gr Esther

Rianne

Citaat van: valkchico op 16 januari 2006, 16:13:41
Hallo Rianne,

Is de snavel helemaal over nu?
Zo he dat kroelen gaat hartsikke goed bij jou (lukt hier niet hoor)
en wat lees ik nu illegale plantjes kweken???
Ze gaan wel stinken hoor als ze in bloei komen. ;)

die diamantduifjes zijn ook leuk en kunnen ook erg tam worden. Waar ga je die plaatsen?
Word van het voorjaar wel een supermetamorfose in de tuin bij jullie.

gr Esther

Hoi,

er zit nog een klein beetje vuil in de snavel helaas. Vandaag en morgen heb ik helaas geen tijd om naar de DA te gaan dus dat wordt woensdag.
Niks illegaals hoor, die plantjes, je mag er 5 hebben ;D En alleen de vrouwtjes bloeien toch dus ik hoop dat ik die niet heb ;)

De duifjes gaan ook in de buiten voliere van het voorjaar. De voliere staat al even maar het is nog te koud. Ik hoop dat ik ergens aan tamme duifjes en kwartels kan komen. :)

Kirsten

Hoi Rianne,

Wat een prachtige kroelfoto's :D
Ik heb ook ooit een wietplantje gehad,. wist ik niet eens, hihi, ik had hem van een vriend meegenomen omdat ik hem zo leuk vond,. whaha die vriend had zich rot gelachen :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mariska

Nou ik lees het al weer hier!
Iedereen heeft wietplanten in zijn tuin ;D ;D ;D
Ik dus niet, maar vind ze wel erg mooi (en lekker soms :o ;D ergens in een ver verleden ;D)
Ik vind het wel grappig hoe jullie erover vertellen ;D
Vooral Kirsten ;D ;D ;D
Ben jij even lekker beetgenomen ;)

Ik hoop dat het gauw beter gaat met Nayana ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Ik vind t gewoon geinig, vroeger had iedereen er 1 toen ik 16 was, en ik niet. Nu heb ik er 1, en anderen van 22 niet ;D

aad

Citaat van: Rianne op 16 januari 2006, 12:37:49
Lieve foto's hoor, ondanks dat ze zo agressief zijn. Paren ze ook al of niet?

Nou Luuk heeft er dus 2 keer op gezeten .. nadat er al 4 eitjes waren.. en die 2 keer was het een paar tellen .. en donderde ze van hun stokje  ;D ;D
O en nu jullie het er over hebben ik heb ook nog wat zaadjes hier ...zat ooit eens bij de Nieuwe Revu  ;)
Dus ff poten  ;)

Groetjes Aad

bobbie

Hoi Rianne,

Wat een geweldige foto's heb je geplaatst. Net mijn Angel inderdaad. :D Om te zien dan he. ;)

En bij de foto van Tinco zette je:
hier kan ik alleen nog maar van dromen.

Zoiets.

Kan je niet meer zo kroelen dan met Tinco of begrijp ik het verkeerd ??? :-\

Groetjes, Nel :)

Rianne

Citaat van: bobbie op 16 januari 2006, 19:12:21
Hoi Rianne,

Wat een geweldige foto's heb je geplaatst. Net mijn Angel inderdaad. :D Om te zien dan he. ;)

En bij de foto van Tinco zette je:
hier kan ik alleen nog maar van dromen.

Zoiets.

Kan je niet meer zo kroelen dan met Tinco of begrijp ik het verkeerd ??? :-\

Groetjes, Nel :)

Dat klopt Nel, Tinco wil dat helemaal niet meer. Gaat steeds opzij als ik m wil aaien. Dus helaas. Maar Ayko maakt een hoop goed hoor, dat is zo'n kroelverslaafde! En Nayana ook, ik hoef maar bij de kooi te zitten en ze buigt r koppie al. :)

Rianne

Citaat van: aad op 16 januari 2006, 18:57:05
Citaat van: Rianne op 16 januari 2006, 12:37:49
Lieve foto's hoor, ondanks dat ze zo agressief zijn. Paren ze ook al of niet?

Nou Luuk heeft er dus 2 keer op gezeten .. nadat er al 4 eitjes waren.. en die 2 keer was het een paar tellen .. en donderde ze van hun stokje ;D ;D
O en nu jullie het er over hebben ik heb ook nog wat zaadjes hier ...zat ooit eens bij de Nieuwe Revu ;)
Dus ff poten ;)

Groetjes Aad

Ik heb ze gewoon bij de dierenwinkel vandaan Aad, kun je ze gewoon per kilo kopen als je wilt. Want je rookt niet de zaden maar de bladertoppen van de bloeiende vrouwtjes plant (als ik t goed heb)

Mariska

Dat heb je goed ;D

Ja volgens mij weet jij er meer van dan je toe wilt geven :o ;D ;)

Niet bij je voliere planten hoor, heb je straks allemaal valkjes die stoned zijn :o ;D ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Algemene kennis, sociale hygiene, ik zweer het op het leven van mijn valkjes, ik heb nog nooit drugs aangeraakt. :)

Maar een stoned valkje, zoiets als dit:

Agnes

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

aad

ja ja  beetje de valkjes drogeren  ;D ;D