4 augustus 2025, 23:18:16

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Rianne

Groet van Ankie en de rest !

Christine

hoi,

Groetjes Christine, Peter en de valkenbende!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkchico

hippysuus

Hoi Rianne

Ik wens je een gezond en gelukkig nieuwjaar toe, wat fijn dat ik je heb leren kennen dit jaar!

~Natas~

Hai,

Ook namens mij een heel gezond en gelukkig 2006 toegewenst.
Maak er een top jaar van.
Met heel veel gezonde vogels en een goed kweekjaar.

Groetjes,

Natasja, Joepie & Jesse

Rianne

Ik wens iedereen ook het allerbeste voor 2006, maak er iets leuks van! :)

De valkjes hebben hier oud en nieuw goed doorstaan, toen we 's nachts (of 's morgens ;) ) thuiskwamen, zaten ze er rustig bij en lagen er geen veertjes op de grond. De radio en het licht gingen uit en wij gingen slapen.
Om 7 uur schrokken de vogels en ik dus ook. Ik heen, Tinco weer eens bloed aan zijn vleugel. Dus m'n vriend heeft 'm even gedouched en gefohnd, terwijl ik weer op pad was om verder feest te vieren ;)

Eenmaal weer thuis aangekomen, bleek dat ik de verkeerde sleutel had meegenomen. Ik aanbellen... de batterijen van m'n telefoon waren leeg dus kon niet bellen. Even bij de achterdeur kijken, misschien is ie los... niet dus.
Een kennis van me woont schuin achter ons, daar langs gelopen en er brandde licht. Aangebelt, hij verrast natuurlijk. Verhaal uitgelegd en telefoon aan de lader en bellen. M'n vriend lag in coma of had z'n telefoon beneden liggen. Dus toen m'n vader gebelt want die was ook weggeweest naar de kroeg. Hij was nog wakker. Dus toen ben ik daar heen gegaan en heb ik daar op de bank 'geslapen'.
Echt weer iets voor mij natuurlijk! ;D

Caroline

;D ;D ;D

Heb jij weer!!

Ben je nu wel thuis??  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hahaha ja gelukkig wel! M'n vriend miste iemand naast hem vanmorgen dus ging ie op zoek naar z'n telefoon. Toen las hij het smsje wat ik gestuurd had, dat ik bij m'n vader was. ;)

Rianne

Ik zal de valkjes nog even eten geven (voor ik het vergeet!) en dan bij Linda om een bakkie! :)

trienke

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hermelien1989

hey
ik ben ook al zo goed in sleutels vergeten hoor.
Laatst was het ijskoud en toen moest ik naar de amege. Een paar uur later fietste ik dus tertug naar huis. Stond ik bihj de achterdeur kwam ik erachter dat iedereen thuis wegwas en dat mijn sleutels op de verwarming naast de deur lagen
Toen ben ik maar weer terug naar de manege gefietst.
Toen ik die middag rond 3 uur wer naar uis wou fietsten reden mijn ouders opeens langs.Toen ben ik maar met hun meegegaan

groetjes sanne
\
p.s. gelukkig zijn je valkjes de roetsj goed doorgekomen

~Natas~

Hoi Rianne,

Hahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahha
Hoe krijg je het voor mekaar om de verkeerde sleutel mee te nemen.
Gelukkig kon je bij je vader slapen want anders moest je ergens op straat op een bankje liggen  ;D

Groetjes,

Natas

Rianne

Hoi Sanne,

dat doe je natuurlijk geen tweede keer, en ik ook niet! ;D

Heeey Natas, hoe ik het voor elkaar krijg? Nou, de sleutel van de voordeur is vierkant en die van de achterdeur is rond. De sleutels van het huis van mijn moeder zijn ook rond en vierkant. Ik had dus de verkeerde vierkante sleutel gepakt in alle haast ::)
Nu gaan we een plekje verzinnen in de achtertuin om een sleutel op te hangen. ;)

Met de valkjes gaat alles goed, ik heb alleen nog niet echt 3 koppels maar ze gedogen elkaar ;) Alleen Nayana heeft steeds last van vuil in haar snavel. :-\ Ik wil er wel mee naar de dierenarts maar ik denk dat die er weinig aan kan doen. Ik hoop dat het over is als ze eenmaal met Tinco weer in de grote kooi boven zit. Omdat ze nu in een vrij lage kooi zit, zit ze veel op de bodem tussen de poepjes te scharrelen. En anders moeten we het maar blijven schoonmaken.
Ayko is nog steeds een erg lief valkje. Ze heeft het alleen niet erg op Maarten, als hij haar wil pakken rent ze weg. Maar ik kan nog alles met haar doen. :)
Tiaro is superdruk! Heen en weer door de kooi rennen, fluiten, schreeuwen... Komt vast door 't weer ;)
Ik vind Diego af en toe erg gemeen naar Nevada, dan blaast en hapt hij naar haar :-\ Terwijl Nevada echt niks doet, die zit alleen maar.
Tja en Tincotje, nog steeds een rustig valkje. Vind alles best, zolang je hem maar niet wilt aaien ;D Hij word erg macho als ik een knijper voor z'n snavel houdt. Dan gaat ie fluiten ;D Erg grappig!

Ik zal vanmiddag wat filmpjes uploaden vanaf m'n GSM, staan er nog wat op van Tinco en Tiaro.