The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Riny

Citaat van: Lin op 22 maart 2006, 13:32:34
Hey kleine tinco,

alweer een jaar! Ik weet het nog als de dag van gisteren. Opeens vond ik je alleen helemaal koud en slap. Je hoofd kon je niet optillen en je deed niks meer. Ik had snel een doekje opgewarmd en je erin gelegd en bij mij gehouden. Snel naar Spoed en gelukkig werd ik goed geholpen. Elke 2 uur voeren totdat je weer goed bijkwam. Ook 's nachts liep ik naar je toe om te controleren. Nadat de tijd vorderde sterkte je aan. Je bleef de kleinste dat wel. Op een gegeven moment at je niks meer en moest ik je dwangvoeren je bleef hangen op de 60 gram en ik zag het wederom niet meer zitten. Langzaam begon je steeds meer op een valjkje te lijken. Je vloog, je maakte geluid en na 10 weken kon je naar rianne.

Ik heb nog nooit een valkje gehouden uit mijn nest. maar jij bent wel heel speciaal ik kon je niet houden maar gelukkig kwam je bij Rianne. Ik ben echt heel blij dat je groot bent geworden. Ik heb veel over handopfok geleerd doordat je zo zwak was en niet altijd wilde eten.

Tinco ik hou van je ;D

Ook ik weet het nog als de dag van gisteren.
En wat ik ook weet is dat kleine Tinco alle geluk van de wereld had ,dat hij juist bij Lin geboren werd.
Liefs Riny :-*

jolandaW

Tinco gefeliciteerd met je verjaardag en ik moet zeggen dat je heel mooi kan fluiten en ook heel knap dat je het voor de camera doet.
Coco van mij weigert zijn bekje open te doen om te praten of te fluiten als de camera er bij is dus vind het knap dat jij het wel doet.
nog veel plezier op je verjaardag en dat je maar veel lekkers mag krijgen vandaag.

groetjes Jolanda scooby coco brinte cobus enz.

Rianne

Hoi Jolanda,

Ik weet niet waarom, maar Tinco kickt op wasknijpers. Zo gauw ik er 1 voor z'n snavel houdt, begint ie macho te doen. Zelfs voor de camera! Wat een apart valkje is het toch he? ;D

Rianne

Ik heb zojuist even voor Paparazzi fotograaf gespeeld en een kroelsessie van Tiaro en Ayko op de gevoelige plaat vast weten te leggen.

jolandaW

Ik vind dat alle valken wel iets aparts hebben
Bij mij hebben ze toch echt allemaal een ander karakter en dat vind ik ook zo leuk aan die valkjes
De een die praat en fluit als hij me een tijdje niet gezien heeft de ander is verlegen de volgende brutaal enz.
het is gewoon leuk om dat allemaal te zien in die beestjes

groeten Jolanda

groetjes Jolanda

Rianne

Christine

Weer zo een prachtige foto's Rianne!!  :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Jaaa lief he? Ik hoop nu toch echt dat dit een koppeltje is. :)

Ankie

Hoi Rianne

GEFELICITEERD met de eerste verjaardag van Tinco !!!
Wat gaat de tijd toch vreselijk snel !!
Mooie foto's en de website ziet er goed uit hoor !!!

Groet van Ankie

Mariska

Citaat van: Rianne op 22 maart 2006, 14:42:59
Hoi Jolanda,

Ik weet niet waarom, maar Tinco kickt op wasknijpers. Zo gauw ik er 1 voor z'n snavel houdt, begint ie macho te doen. Zelfs voor de camera! Wat een apart valkje is het toch he? ;D

He dat komt mij bekend voor ;D
Je brengt me op een geweldig idee, want ik heb hetzelfde probleem als Jolanda, maar Binky kickt op voeten en mijn roze sloffen ;D
Zo ga ik het dus vastleggen als jullie mijn roze sloffen nog kunnen verdragen tenminste ;D ;)
Bedankt voor de tip!!!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

De sloffen hoeven niet in beeld hoor, de valkjes zijn veel interessanter! ;D

Tinco's verjaardag zit er weer bijna op. Ze hebben zich lekker volgevreten met van alles en nog wat. En gelukkig maar, want morgen moet ik weer vroeg weg en krijgen ze alleen zaadvoer.

Vandaag 2 minder leuke berichten te horen gekregen. Eerst belt mijn vader om te zeggen dat zijn vader is overleden. Hij lag al een tijdje slecht. Ik heb al ruim 10 jaar geen contact meer met mijn opa, maar ik vind het evengoed wel rot voor mijn vader.

Vlak daarna belde een vriendin om te vertellen dat haar vader op de IC ligt. Hij was aan z'n knie geopereerd maar werd daarna niet lekker. Toen heeft hij overgegeven en is er braaksel in zijn longen gekomen. Hij word slapende gehouden, zijn toestand was kritiek, maar is nu stabiel.
Ik schrok er wel van, hij moet nog 50 worden en mijn vriendin gaat over 3 maanden trouwen.

Rianne

Vandaag even gebelt om te vragen hoe het nu gaat met haar vader, en het gaat weer de goede kant op! :)

Ik heb wat vitaminedruppels door het water van de valkjes gedaan, zodat ze in topconditie zijn als ze naar buiten gaan. En voor Tinco en Nayana kan het ook geen kwaad. :)

Gerda

Jeetje wat een toestand met de vader van je vriendin. Ja een aspiratiepneumonie kan best heftig zijn, maar op zijn leeftijd moet hij daar toch makkelijk bovenop kunnen komen.
Toch heftig een verblijf op de ICU. Dat zijn erg traumatische ervaringen. Ik hoop maar dat hij snel opknapt.

Vervelend nieuws van je opa, ook al had je geen contact met hem. Maar er zijn altijd mensen voor wie het overlijden dan toch erg verdrietig is, in dit geval je vader.

Groetjes, Gerda

Lin

nou wat een nare berichten. Ik ben blij dat het met (andrea's??) vader beter gaat.

Gecondoleerd met je opa.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Ja klopt Lin. Ik zal vanmiddag nog even bellen om te vragen hoe het gaat. :)

Verder niks bijzonders hier, de website doet het goed en Lin zal nog even wat leuke dingen in elkaar zetten voor de layout. Ik ben benieuwd! :)
Iedereen bedankt voor de leuke reacties in ons gastenboek! :D