The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

Wil iedereen even kijken of alles klopt op deze site? www.kubbido.tk
Deze heb ik zojuist ge-restyled ;) misschien zien jullie nog fouten?
De pagina aan het begin krijg ik niet weg, dan moet er een betaalde naam van gemaakt worden. Dat moet ik nog even overleggen met degene voor wie de site is.

Rianne

Zojuist weer met Nayana naar de dierenarts geweest. Ze piepte wat na inspanning en dat bleek dus een luchtzakontsteking te zijn. :-\ Arm valkje... Nu moet ik 15 dagen lang 1 ml enrofloxoral in het snaveltje geven, 2 keer daags.

Riny

Hoy Rianna
Wat zielig voor jullie allebei.
Waar krijgen ze zoiets van?
Goed dat je er zo snel bij was.
Groetjes Riny :D

Rianne

Ik heb het 2 weken aangekeken Riny, maar vond het vreemd dat haar neusje droog was. Misschien komt het van het douchen? Maar dat doe ik alleen als hier de kachel brand. :-\ Voorlopig maar niet meer douchen...
Wat is het toch een zorgenvalkje... Eerst voorhoofdholte ontsteking, toen vies snaveltje aldoor, en nu dit. Weer antibiotica. :-\

Riny

Nayana kan van geluk spreken dat ze zo'n oplettend vrouwtje heeft.
Ik mag er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als ze ergens in een buitenvoliere terecht was gekomen.
Dan kun je nog zo goed opletten,je hebt er toch minder zicht op.
Groetjes Riny :D

Rianne

Dan was het niet opgevallen. Lang leve de 'quarantaine'. Ben blij dat ik zo lang op mooi weer moet wachten. Maar ze was sowieso binnen gebleven hoor, samen met Tinco. :) Nu maar hopen dat ze opknapt.

~Natas~

Hai Rianne,

Ow wat heeft  Nayana weer een pech zeg.
Maar tis net wat Riny zegt, met zo'n baasje als jij komt Nayana er zeker snel boven op.
Sterkte ermee, en verwen der maar lekker  :P

Groetjes,

Natas

Caroline

Hoi hoi!!

Eventjes over de site, ik mis op dit moment 1 foto (vierkantje, rood kruisje), volgens mij de tweede bij boogschutten, verder ziet de site er verzorgt uit hoor.

Sneu joh, Nayana weer. Ze blijft gevoelig voor ontstekingen, fijn dat je er zo "boven op zit".  ;)

Je mag wel opletten met al die AB als ze straks eitjes gaat leggen, dat al die rommel volledig uit haar lichaampje is.

Weer een gelukje bij een ongelukje dat Tiara nu Tiaro is geworden en Nayana nu lekker binnen mag blijven bij Tinco.  ;) Wie weet wat ze buiten allemaal niet had opgelopen.  :-\

Beterschap voor het kleintje  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi Rianne

Nayana mag inderdaad heel erg blij zijn met jou !!!
Ik hoop dat ze snel opknapt .
Is het trouwens lastig om die druppels in haar snaveltje
te krijgen of vindt ze het geen probleem ?

Groet van Ankie

Ankie

Ik heb ook nog even op de site gekeken en mis dezelfde foto als Caroline !
Verder ziet het er inderdaad prima uit !

Nogmaals de groetjes !

Rianne

Ik weet het niet, ik heb nog nooit eerder in de snavel medicijnen gegeven. Dus ik hoop dat het lukt.

Bedankt voor de feedback dames! :)

Lin

Jeetje wat balen weer!

Wat gaf de dierenarts voor verklaring? Is het besmettelijk?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Dat weet ik nou weer net niet. Ik weet nu wel hoe je het kunt horen.
Hij hield het valkje bij zijn oor en luisterde naar het ademen. Dan hoor je het geluid alsof je met een krant ritseld, alleen veel zachter.
Maar hoe het komt, zal het wel eens op Google zoeken.
Volgens mij is het niet besmettelijk, want het is een gewone ontsteking en geen virus. Ik hoefde haar niet apart te zetten iig.

Ankie

Hoi Rianne

Succes ermee !!!

Groetjes van Ankie (weer)

Rianne

Dank je wel Ankie, gelukkig heb ik morgen eerst een assistent. :)