The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Lin

Oh ja er is geen home knop, hebben we die niet nodig?

voor de rest begint het echt wat te worden!

ik zal mijn baas even vragen wat het kost om de .nl door te verwijzen naar quicknet

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Ik heb al wat aangevraagd bij Lycos, is eenmalig iets van 26 euro en dan 6 euro per maand.
Ik heb als test 'huisvesting' links uitgelijnd. Vind het dan weer zo dicht tegen het menu aan.
Een home knop is er inderdaad niet, je kunt alleen weer op de beginpagina te komen door in de adresbalk op enter te drukken. Met een menu vond ik het niet nodig om daar steeds naar terug te gaan.

Lin

Oke dat is duidelijk dan!

Maak je nog een foto als je nieuwe kooi er is?

Rianne

Heb het hier nog niet eens verteld haha. Ik heb via marktplaats een grote Ferplast kooi gekocht. Daar gaan Tinco en Nayana in, dan kunnen Ayko en Tiaro in Tinco's kooi. Die is wat kleiner, want er zit een mand onder.
Dan krijgt Lin haar kooi weer terug, dan kunnen daar de kleine valkjes straks in als ze gaan eten.
Morgenochtend kan ik m ophalen. Hij is nog uit elkaar en dat is wel handig, dan kan ik m nog ff met Eucalyptus reinigen. :) Foto's komen dan ook wel!

Caroline

Citaat van: Lin op  4 maart 2006, 14:59:24
Caroline,

Ze is 100% bont wanta nders had ze geen witte kuif!

mooie jongen komen eruit he?

Hoi Lin, ik had inmiddels al foto's gevonden in je dagboek waar je de witte kuif op ziet, op de foto op jullie site is het wat moeilijk te zien maar inderdaad een echte bonte en een hele mooie ook.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

De kooi was iets groter dan ik had verwacht, het past allemaal maar net! :) De valkjes zijn erg blij, vooral Tiaro en Ayko. Ayko is helemaal gelukkig want ze kan me nu de hele tijd in de gaten houden, de bodem van de kooi is gelijk aan mijn bureaublad ;D

Tara

Jeetje het is wel een grote hoor Rianne,
ze zullen weer lekker kunnen genieten :D

Caroline

Mooie kooi hoor Rianne!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Kun je nagaan hoe graag die vrouw ervan af wou, hij kostte me 10 euro goedkoper als de kleine kooi ernaast. En ze zijn allebei van Ferplast. :) Er passen wel 4 valkjes in maar voorlopig blijven Tinco en Nayana er lekker met z'n tweetjes in. En een beetje ruimte is niet verkeerd als ze er de rest van hun leven blijven wonen. :)
Tiaro en Ayko hebben nu ook wat meer fladder ruimte. En die kooi kan ik voor de toekomstige jongen gaan gebruiken, en de witte kooi van Diego en Nevada misschien wel voor de kwartel kuikens. :)

Lin

Jeetje die is echt groot ja. Dat is denk ik bijna dezelfde als die van Yasuo en Naira.

Kirsten

Hoi Rianne,

Prachtige kooi :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

Nog een voor mij gezien?  ;D

bobbie

Hoi Rianne,

zit Nevada nog steeds in het blok? Nou ja, ik bedoel dus: gaat ze er nog steeds in? ;D

Gaaf joh, jonkies zijn altijd leuk. Hopelijk gaat ze haar mannetje kroelen.

Groetjes, nel :)

Rianne

De kooi is echt mega groot ja, alleen heeft ie wel verticale spijlen. Maar ze redden het evengoed om omhoog te klimmen hoor.

Ik voel me vandaag niet zo superbest, gisteren op verjaardagsvisite geweest bij een vriend van Maarten. En die is kok geweest dus we werden flink volgepropt met worst en kaas, gehaktballetjes, haring met uitjes, kippesoep, en 2 keer gebak haha.
Alleen thuis kon ik niet slapen. Ik ben eruit geweest om wat te gaan drinken en toen ik weer op bed lag, voelde ik het al aankomen. Weer naar beneden en overgeven. Ik ben eigenlijk nooit ziek, sinds we hier wonen heb ik de wc nog nooit op deze manier gebruikt haha ;D
Ik heb nu een Liga Evergreen naar binnen gewerkt maar het smaakt nog niet zo. Misschien dat m'n bakkie groene thee helpt. :)

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.