The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

♥Debby♥

oh ja dat is waar.. nou voor jou goed nieuws dan!!

Ze is schitterend hoor Marie!!

balen voor lin...

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

mariejj

Rianne,  zijn de kwarteleitjes nog uitgekomen??  :)

Patries

heyy,,

gave foto's!! echt leuk al die valkjes! vooral zo in het zonnetje!
xx Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

Rianne

Kwarteleitjes had ik allemaal weggegooid, een hele tijd terug al. Waarschijnlijk toch te lang buiten gelegen of gewoon onbevrucht.

Het andere bontje is nog te reserveren, deze heeft kleinere vlekken op de schouders.

♥Debby♥

Hoi Rianne,

Ik zou graag, als het uitkomt natuurlijk zaterdagmiddag de valkjes komen halen. Het wordt dan zo'n uur of 3 denk ik.. eerst even de kinderen laten sporten e.d. ik hoop dan om 2 uur hier weg te rijden.

ik zal je nog even een PBtje sturen voor je adres.. is wel handig he.. hahaha  ::)

Dierenfreackske

Hoi Rianne , zo te horen gaat het goed he , en mogen de valkjes al weer naar hun nieuwe baasjes ! Heel veel succes met het afscheid nemen hoor ! Grtjs Ann

Rianne

16 oktober 2008, 13:26:09 #3906 Last Edit: 17 oktober 2008, 17:04:29 by Rianne
Hoi Ann,

zaterdag gaan er al 3 weg. Debby komt de cinnamon opaline geelwang en opaline lutino ophalen en iemand die een lutino man uit de vorige ronde had, komt het cinnamon opaline valkje ophalen :)

Dan heb ik nog over: 1 bijna getekende opaline bonte split witmasker pop met DNA test (geen certificaat), 1 bont valkje split witmasker, geslacht onbekend,  2 wildkleur mannetjes split cinnamon, opaline en bont, 1 opaline lutino pop en 1 wildkleur split lutino opaline. Nog 6 dus.

Rianne

Ik heb er inmiddels nog 1 te reserveren:

Ik heb haar nog eens goed bekeken en vind toch dat de oogjes te gewoon zijn voor een fallow. Deze dame mag dus ook gereserveerd worden. Split bont, kanssplit fallow, en een prachtige donkergele kleur op de rug. :)

Verder gaat het uitstekend met de jongen, ze eten als dijkwerkers maar laten zich ook nog door pa en ma voeren. Elke ochtend, of ik nu 's avonds gewerkt heb of niet, moet ik om 8 uur mijn bed uit om eten te geven anders houdt het gebedel niet op!
Morgen gaan er dus 3 weg, zondag ook nog 1, dus dat schiet lekker op :)

De witmasker (split) pale fallows hebben al weer enige tijd een blok en tonen beide interesse. Alleen als Noa kippetje gaat staan, heeft het mannetje opeens belangrijkere dingen te doen dus heb ik ze nog nooit zien paren ::) Naja, laat maar hangen dat blok en we zien wel weer ;)

Het achterstandsvalkje heb ik weer thuis, vandaag bij mijn moeder opgehaald. Ze merkte dat ze benauwder werd, ondanks de prednison die ze nu moest nemen vanwege de reuma. Het gaat goed met het kleintje, wel is inmiddels het ringetje door de DA verwijderd want haar voetjes/pootjes zijn er gewoon te klein voor en ze kreeg een vergroeiing, een bultje die over het ringetje heen zou groeien :-\
Ze begint zelf al goed te eten, ook van de pellets dus pap hoeft ze niet meer zo veel. Ik zoek alleen nog een leuke naam! ;D

Binky en Dani zijn 2 echte stoere vrijgezelle kerels. Fluiten de hele boel bij elkaar ;D
Binky is een albino'tje bij Lin vandaan, en word straks het maatje (hoop ik) van het achterblijvertje.
Voor Dani (cinnamon opaline geelwang bronze fallow) zoek ik nog een passend popje.

Dulce had nog een paar eitjes laten ploffen vanaf de zitstok maar is nu weer helemaal hersteld. Ze word alleen geplukt door Diego, en heeft een kale neus ;D

Verder weinig nieuws eigenlijk, we gaan het najaar in en dan is er weinig te beleven :)

Rianne

Dit weekend zijn Twingo, Safira, Chica, Malibu en het bont opaline popje verhuisd. :)

Het is nu een stuk rustiger in de voliere, het ziet er natuurlijk wel erg gezellig uit met al die jongen maar er blijft er geen 1 stil zitten als ik ga voeren :)
Hopelijk vind ik voor de anderen ook gauw een huisje, en anders volgend jaar maar weer.

♥Debby♥

zo, je bent behoorlijk leeg geplunderd Rianne.. hihi..

Met Twingo en Zafira gaat alles super! lekker aan het snoepen en zo te zien vermaken ze zich wel.. hun nekje is trouwens nog steeds wat nattig.. ik denk dat het een beetje vettig is??

ze zien er in ieder geval super uit.. ze hebben al heel wat bewonderaars gehad vandaag..  :D

Rianne

Rhody z'n nek was alweer aardig opgedroogd maar bij hem kon ik het echt op z'n huid aanbrengen. Bij jouw valkjes niet dus de veertjes zullen idd wat vettig zijn. Als de mijtjes maar wegblijven ;)

♥Debby♥

Na 3 luttele dagen kon ik het schreeuwen niet meer aanhoren.. schuifje open gezet en zie hier.. ik hoor weer fluiten..  :D

meer foto's in mijn boekje..  ::)

Rianne

Marian

Hoi Rianne,

Dat was een hele opruiming..hihi :D
Heeft je lieve bontje inmiddels een nieuw thuis gekregen?
(de foto had wel een beetje mijn hart gestolen ;)

Groetjes, Marian

Rianne

Ik heb nog 2 bontjes, 1 gewone en 1 geparelde met weinig zwart. :)