4 augustus 2025, 23:18:01

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

*Esther*

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Tjerk

Kaatje

Ho Rianne,

Gefeliciteerd met je mooie cijfers, komt helemaal goed en jij wordt straks een kei van een dierenassistente !! Heb er in ieder geval een heel goed gevoel over  :D

Een heel goed begin van et nieuwe jaar gewenst !!

Groetjes Karin

Rianne

Helaas... voor het praktijkdeel van het laboratorium deel had ik een 4.7 Te kort dus. Er zat een formulier bij voor een herkansing. Denk dat ik dat maar ga doen ;D En ook even kijken of er voor die tijd nog een oefendag is.

Met de birdies gaat het goed. Ook Noa is weer helemaal opgeknapt. Mijn vriend vond wel weer groenere ontlasting maar we dachten dat dat van de wilgentakken kwam, mijn vriend had een hele bos meegenomen en die stond tegen de voliere aan. Ben zelf niet veel in de voliere geweest omdat ik 's avonds moest werken en 's ochtends uit wou slapen ;)
Binnen gaat het ook goed, heb Dulce en Diego niet meer zien paren maar ben ook niet meer zo vaak op de computer/vogel kamer. Dani is behoorlijk aan het ruien. Ze ziet er niet uit op het moment. Fluiten doet ze ook nog steeds als de beste, ze heeft nu een geluidje van Jari overgenomen ::) Zou het niet stiekem een man zijn, vraag ik me wel eens af ???

Caroline

Merk je van zelf als ze geen pareltjes terug krijgt.  ;)

Balen van je examen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Je kunt je dus wel voorstellen dat ik die nieuwe veren er wel uit kan kijken ;D Maar dan zou het een raar verhaal worden, ik kan geen lutino geelwang man krijgen uit mijn koppel opaline split cinnamon-lutino-geelwang x cinnamon opaline bont geelwang. En als ik het goed begrijp kan dat ook niet via een crossover.

Anke

Hoi Rianne,
Wat balen dat je een minder cijfer had voor je examen... gelukkig mag je het nog herkansen!

Dani is toch dat mooie valkje dat jij gelijk met Alex bij Bonnie bent gaan halen?
Hopelijk is het gewoon een getalenteerd fluittalentje ;D

Wat fijn dat het met je valkjes allemaal weer goed gaat!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Nee, dan is het waarschijnlijk een mooi fluitende pop.

Wat ik begreep van Bonnie kan alleen een volgens de mutatie berekening man, een mutatie erbij kan krijgen en dus een cross over pop is of een mutatie eraf en dan een reversed crossover pop.

Een pop kan niet door crossovers een man zijn.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 29 december 2007, 17:16:46
Je kunt je dus wel voorstellen dat ik die nieuwe veren er wel uit kan kijken ;D Maar dan zou het een raar verhaal worden, ik kan geen lutino geelwang man krijgen uit mijn koppel opaline split cinnamon-lutino-geelwang x cinnamon opaline bont geelwang. En als ik het goed begrijp kan dat ook niet via een crossover.

Dat kan inderdaad niet, Dani is 100% zeker een pop :) (1 met ballen hihi)

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Rianne,

Ik ben heel erg blij om te lezen dat het met de valkjes goed gaat en dat ook Noa opgeknapt is, ... heel erg fijn hoor en vast en zeker een opluchting !!!

Jammer van de 4.7, maar niet getreurd, je gaat het kleurrijk over doen en dan slaag je met vlag en wimpel !!! Je hebt de afgelopen tijd toch wel behoorlijk wat zorgen aan je hoofd gehad, ... dit heeft vast en zeker een rol gespeeld tijdens het examen !!

Succes met je volgende examen, dan staat er de volgende keer gewoon: Ik ben geslaagd  :D

Groetjes Karin

Mandy

Hoi Rianne,

Wat leuk dat je een opleiding voor dierenartsassistente doet! :D Wel ff balen van die onvoldoende maar met een herkansing weet je er vast een mooie voldoende van te maken. ;)
Fijn dat het met valken weer goed gaat. Alvast veel succes voor volgend jaar! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Peggy

Hoi Rianne,
Ik sluit me helemaal bij de woorden van Karin aan. Je hebt ook van alles meegemaakt de laatste tijd. Het lukt je vast wel de volgende keer.

Fijn om te lezen trouwens dat het zelfs met Noa goed gaat.
Gelukkig maar.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anja