The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 20 juli 2007, 14:52:31
MAANDAG?? WOOHOO!!! :D

Haha  :) Ik zal haar wel missen, ze is net een straaltje zonnenschijn en met het weer van vandaag ook weer is dat bijzonder prettig.

Best jammer trouwens dat ik haar zusje niet zelf kan houden, dat is zo'n leuk karaktertje, echt str*nt eigenwijs en nieuwsgierig. Maar goed, dat is echt niet handig en ik heb een leuk adres voor haar gevonden als het goed is.  :)

Rianne

Ik stuur je nog wel even een mailtje met dagen wanneer ik kan. Lin wil namelijk ook mee en dan eerst naar Hoogeveen haar kuifgrasparkieten halen. Dus een hoop geregel! :P

Ik vind het ook wel jammer dat je Dani's zusje niet kan houden. Dan kon ik haar ook nog volgen. Hopelijk zegt de nieuwe eigenaar niet af. :)

•=Bonnie=•

De nieuwe eigenaar is een heel leuk enthousiast meisje, lijkt me echt sterk dat ze zou afzeggen. Volgens mij kent ze het forum ook wel, ik zal het haar vragen, ze is met vakantie dus het zusje van Dani blijft nog wat langer hier :)

Ha gezellig als Lin ook weer mee komt. Houden jullie die kuifkippies wel uit de buurt van mr. Wrong ivm eventuele besmettingen e.d.?

Rianne

Zou leuk zijn als ze een dagboekje bij ging houden ;)

Die kuifkippen gaan wel op de achterbank met een doek over het transportbakje. In de kofferbak vind ik net ff te ver gaan, stel dat ze omvallen? :-\

•=Bonnie=•

Als er maar een doek over zit dat ze niet door de auto stoffen en je niet na hun weer mr. Wrong beetpakt lijkt het mij wel prima toch? :) Niet dat ze wat hebben, maar met mijn papegaaien enzo ben ik maar liever wat te voorzichtig.

Rianne

Ik raak de grasjes niet aan hoor! Ze zijn niet tam. Die gaan in het transportdoosje en er niet meer uit!
Mr Wrong mag lekker voorin zitten. ;) Blijft hij zo heten of ga je nog een andere naam verzinnen? :P

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 20 juli 2007, 17:29:57
Ik raak de grasjes niet aan hoor! Ze zijn niet tam. Die gaan in het transportdoosje en er niet meer uit!
Mr Wrong mag lekker voorin zitten. ;) Blijft hij zo heten of ga je nog een andere naam verzinnen? :P

Haha, hij zal wel een koosnaampje krijgen maar "op papier" blijft hij zo heten en zijn misses wordt misses Wright :D

Rianne

Volgens mij moet het dan Miss Right zijn, Wright heeft volgens mij geen betekenis. Het kan wel toepasselijk zijn, de gebroeders Wright hebben toch het eerste vliegtuig gebouwd? :)
Maar goed, ik vroeg het even omdat zijn naam op zijn certificaat komt te staan, samen met het ringnummer, mutatie, ouders enz. :)

Inge88

Hoe is het met Dani?  :) En heb je al foto's voor ons?

Rianne

Dani is thuis en zit met haar nestgenootje in de kooi :)
Foto's heb ik nog niet, eerst lekker in en rond het huis rommelen :)

Caroline

Ja hé!!  :-\

En wij in spanning afwachten.  :'(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Oké oké, ik zal wel even wat foto's maken :)

Rianne

Zoals inmiddels wel bekend is, is Dani thuis! Gisteren zijn Lin en ik op pad geweest, eerst naar Hoogeveen voor een koppel grasparkieten, en toen naar Bonnie!
Voor de fans, hier een paar foto's van Dani:

Tevreden? ;D
Foto's van Alex heb ik nog niet gemaakt, die komen morgen wel. :)

Inge88