The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

Met Tinco en Nevada is alles nog hetzelfde eigenlijk. Tinco zit veel in het blok en Nevada heb ik er ook wel eens in gezien. Maar ze paren volgens mij nog maar sporadisch.
Lin, perse met een D beginnen hoeft niet hoor. Maar ik heb Dani in gedachten, lijkt me wel een leuke naam :D

Rob S

Wow dat is echt een supermooi valkje! Heb je al een mooie man voor haar in gedachten? Of houd je haar niet?

Groetjes

Rianne

Hoi Rob,

dit valkje staat al zo lang op mijn verlanglijstje, natuurlijk houd ik deze zelf. Ik vind Dani wel een leuke naam, vroeger was ik dan ook verliefd op de gelijknamige voetballer ;D

Caroline

Danique misschien een idee, meer een meisjesnaam.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Het mag van mij wel wat jongensachtig en stoer, vind ik wel leuk. Er woont hier immers ook popjes die Ayko en Denzel heten ;D

Inge88

Ik wou net zeggen... ik vind Dani een stoere meisjesnaam... Je spreekt het toch uit als Daaanie? Als je het zou uitspreken als Danny dan zou ik wel jongensachtig vinden...

Rianne

Nee klopt, het is geen Danny, maar inderdaad Daanie. :)

•=Bonnie=•

Ik zal straks weer eens wat foto's maken van je meisje :) Ik zet haar steeds terug in het blok maar iedere keer is ze er weer uit. Dat maakt het tam maken trouwens wel lastiger want steeds ziet ze de ouders weg schieten. Dus hopelijk is ze inderdaad snel zelfstandig want nu wil ze nog lekker bij me zitten :)

En aaaaargh WAT IS ZE MOOOOOOOOOOI!! :D

Rianne

Jaaaaa foto's! :D
En haar zusje blijft wel in het nest zitten? Wordt die ook al zo mooi gepareld? Misschien een bakje met zaadvoer in de kooi zetten en zien wat ze daarmee doet :)

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 27 juni 2007, 10:29:11
Jaaaaa foto's! :D
En haar zusje blijft wel in het nest zitten? Wordt die ook al zo mooi gepareld? Misschien een bakje met zaadvoer in de kooi zetten en zien wat ze daarmee doet :)

Haar zus was er gisteren ook al uit, ook het eigen jong  :) Maar zus is natuurlijk 4 dagen jonger en dat zie je wel hoor. Ze is ook schitterend met een prachtig rond kopje, maar het geel is minder intens dan jouw meisje uiteraard. De parels zijn bij haar ook geen streepjes maar echt parels, veel en ei geel. :)

Ehm... er staat daar uiteraard water en voer, paps en mams moeten toch eten? :) En het staat nog op de grond ook, net als het blok omdat dat in die kooi makkelijker is  :)

Rianne

•=Bonnie=•

Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Ik ben er nu 100% over uit dat het valkje Dani komt te heten. Geheugensteuntje, wie was er nu niet verliefd op deze voetballer?

;D