The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Anke

gefeliciteerd met je allereerste donsje ;D
Dat is een mijlpaal die beschuit met muisjes verdient...
En omdat je vast nog niet weet of het een popje is of een mannetje...
Mag je van twee walletjes eten ;D

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

caro

Hoi Rianne,

Van harte gefeliciteerd met je donsje.

Ik vind het fantastisch voor je.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

margreet

hallo Rianne,

Gefelicteerd met je 1e donsje, je geduld wordt beloond.

groetjes Margreet

Rob S

Heey Rianne,

Van hart gefeliciteerd met je eerste donsje ;D! Is dit ook je aller aller allereerste donsje?

Groetjes rob

moonwitch (diana)

Hoi Rianne

:DVan harte gefeliciteerd met je lang verwachte jonkie.
Super :D.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

ann_dam

Allereerst gefeliciteerd met je 1e donsje!!! Je hebt er zo lang op gewacht!!!

Citaat van: Rianne op  8 mei 2007, 09:45:22
Zien jullie dat ze vakkundig het lege dopje om een ander eitje heen hebben geschoven? Laat dat nou net het piepei zijn! Ik heb het dopje weggehaald. Nog geen barstjes verder maar had ook geen lampje bij me.

Dan de volgende een vraagje ;) schuiven ze met opzet die dop om dat ei heen? Waarom doen ze dat dan?

Groetjes Annemarie
Onan:
- Legdatum : 01-04-2005
- Datum van uitkomen : 20-04-2005
- Geslacht : Man

Rianne

Citaat van: Rob S op  8 mei 2007, 22:07:11
Heey Rianne,

Van hart gefeliciteerd met je eerste donsje ;D! Is dit ook je aller aller allereerste donsje?

Groetjes rob

Hoi Rob,

dit is mijn derde donsje sinds ik valkjes heb. Vorig jaar ging er ook van alles mis en dit jaar wilde het in het begin ook niet erg vlotten.

Hoi Annemarie,

nee dit doen ze normaal niet, ik denk dat het per ongeluk is gegaan. De andere helft van het dopje lag aan de andere kant van het blok.

Iedereen bedankt voor de felicitaties! :D Ik vind het hardstikke leuk!

Straks eens kijken of er nog wat bij ligt :)

Rianne

9 mei 2007, 10:46:09 #2527 Last Edit: 9 mei 2007, 11:28:05 by Rianne
Daarnet de valkjes buiten eten gegeven en in het blok gegluurd. Ik zag 2 lege dopjes liggen! Tiaro even opzij geduwd en er lagen 2 donsjes bij, met donkere oogjes. Deze donsjes kunnen gepareld split  cinnamon geelwang, gepareld geelwang split lutino of gewoon gepareld worden.
Nu ligt er nog 1 ei van Dulce en Diego dus nog 1 kans op een lutino geelwang. Ook ligt er nog het adoptie ei van Lin. Beide eitjes tikken dus ik hoop dat ze niet tegelijk uitkomen. Uit het ei van Lin kan namelijk ook een lutino komen.

Saar

Gefeliciteerd met je 3 donsjes!! :D
Groetjes Saar :-*

Inge88

;D Zo nu gaat het ineens best snel hè? Leuk hoor!

Rianne

Dank je Saar! :D

Inderdaad Inge, zo heb je niks en zo heb je er 3! :D

Ivy

Hoi Rianne.
Gefeliciteerd met je babyboom. Het regent donsjes bij jou opeens... :D
En nog twee eitjes die tikken. Haha leuk, ze zullen je misschien nog voor de gek houden... Maakt het nog uit wat geslacht betreft als er uit beide eitjes lutino's uitkomen?

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Rianne

Uit het ei van Dulce en Diego kan nog een lutino geelwang komen. Dat is dan altijd een pop. Maar uit het ei van Lin kan nog een gewone lutino komen. Dan is het in het begin heel erg verwarrend omdat ik dan moet wachten welke kleur wangen het valkje krijgt.

Ivy

Oh dan valt het wel mee, je kan ze wel uit elkaar kunnen onderscheiden. Ja geduld hebben, dat dan wel ;D

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

♪ Marlies

Hoi Rianne, ;D

Het gaat goed hier, 3 donsjes.

Wat die lutino's betreft, dat is alleen maar spannend. :P Het maakt het kweken zoveel leuker. ::) ;D

Groetjes Marlies ;)