The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

26 april 2007, 11:05:47 #2400 Last Edit: 26 april 2007, 11:07:38 by Rianne
Vanwege de enorme hoeveelheid reserveringen die de laatste 2 weken binnenkwamen hebben Lin en ik tijdelijk een reserverings-stop ingelast. Over enkele weken weten we bij Lin de geslachten van de valkjes en kunnen we de lijst nalopen. Ook weten we dan of er nog valkjes beschikbaar zijn.
Ik heb zelf al reserveringen staan voor jongen van Dulce en Diego, ook daar kwam een aanvraag voor binnen voor een geelwang lutino. Om iedereen tevreden te stellen (inclusief mezelf :P) moeten er dan 3 geboren worden. Ik heb gezegd dat dat waarschijnlijk wel een volgende ronde wordt, en die is voor hun in het najaar. :)

Natuurlijk blijven de mensen die nu op de lijst staan er gewoon op staan! ;)

Wat een luxeprobleem weer ;D

ManjaV

Hoi Rianne,

Idd een luxeprobleem ;D ;D Zo zie je maar, dat een goede website een aardig handje kan helpen! :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Rianne

Ik denk inderdaad dat de website daar goed aan heeft meegewerkt. Als ik de statistieken eens bekijk, hebben we wat bezoekers aantallen betreft niks te klagen. :D
Ik heb de reserveringsstop ook op de website gezet. Ik kan me voorstellen dat men het liefst binnen een paar weken een valkje heeft ipv binnen een paar maanden. En het is kweekseizoen dus er valt vast bij een andere kweker wel een mooi valkje te reserveren. :)
En over een paar weken weten wij gewoon wat meer wat onze jongen betreft. Ik wil niemand blij maken met iets wat we niet hebben. (een dode mus vind ik niet zo toepasselijk nu het over vogeltjes gaat ;D )

ManjaV

Nee, dat is niet zo een toepasselijke slogan ;D
Maar zo een website is echt goede PR. Laten we gewoon hopen dat alle eitjes netjes uitkomen.
Leuk dat je op de site ook de bezoekersaantallen bijhoudt. Ik kan me voorstellen dat de site veel bezocht wordt en dat mensen ook vaak terugkomen. Het is echt een mooie site.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ann_dam

Citaat van: Rianne op 26 april 2007, 11:05:47
Natuurlijk blijven de mensen die nu op de lijst staan er gewoon op staan! ;)

Ik was dus net op tijd :D

Ik ben ook via jullie site zover gekomen om bij jullie te reserveren!!! Hij ziet er heel mooi uit en geeft ook een goede indruk van jullie kwekerij!!! Dus het zal zeker meespelen, had ook andere sites bekeken waar ik wat minder van onder de indruk was. Dan is gelijk ook je eerste indruk niet zo goed  he ;)
Onan:
- Legdatum : 01-04-2005
- Datum van uitkomen : 20-04-2005
- Geslacht : Man

Lin

;D bedankt dames voor de complimenten over de website!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Idd bedankt voor de complimenten! :D

De aankomende dagen worden spannend, vanaf vandaag kunnen de eitjes uit gaan komen. Het eerste ei is van de 7e, + 18 is 25 april. Alleen is er een eitje stukgegaan maar ik weet niet welke. Als dat het eerste eitje was, gaan we uit van de 9e + 18 dagen broeden is de 27e. Superspannend dus! Ik geef ze buiten al een paar dagen eivoer. Pfff ik kan echt niet meer wachten hoor! ;)

Rianne

♪ Marlies

Hoi Rianne, ;D

Piepen of tikken ze al ?

Ik reken altijd vanaf de eerste dag 23 dagen erbij, omdat ze bijna nooit bij het eerste ei gaan broeden. Meestal komt dit aardig uit.

Groetjes Marlies ;)

Rianne

Ik heb alleen even snel gekeken. Tiaro zat er op en die wou maar heel even aan de kant ;D

kimmie

Spannend hoor...

Lastig he, wachten ;)
Groetjes Kim, Karel en Lady

Rianne

Voor de Diego fans:

Diego trouw broedend op 4 eitjes en 2 neppers.

Inge88

Hihi wat lijkt een valkje die aan het broeden is toch "huge" zeg  ::)  :P

Rianne

Ja ze maken zich heel groot en wiegen dan langzaam heen en weer. :) Ik vind ze wel op hun mooist zo met zo'n dikke kop.

De eitjes buiten nog eens geschouwd, ik denk dat het wel na het weekend wordt, dinsdag of zo. :)

moonwitch (diana)

Hoi Rianne

Het blijft toch altijd weer spannend :D.
Gaan ze uitkomen, worden ze gevoerd, worden ze warm gehouden.
Hopelijk komen je eerste eitjes snel uit ;).
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer