The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Inge88

De eitjes van iig Tinco bedoel je? Dus Tinco heeft gepaart  :o Cool zeg! Wat kan er (ongeveer) uitkomen? Dus als het van Denzel is of van Nevada?

Rianne

19 april 2007, 20:21:13 #2341 Last Edit: 19 april 2007, 20:23:48 by Rianne
Nee die van Dulce en Diego ;D
Het lijkt mij verdomd sterk dat Tinco opeens wel kan paren nu hij 2 dames tot z'n beschikking heeft :P En als een eitje pas gelegd is, zie je nog niks met schouwen. :)
Als je wilt rekenen, Tinco is een witmasker lutino split voor gepareld en kanssplit bont, Denzel is cinnamon bont gepareld en Nevada is euh... geelwang geloof ik, split iets ;D

Wilma1

Wat spannend allemaal met de eitjes ...wel....niet.... ;D..wel  :D

En arme Dusty, bloed met een nieuwe veerpen  :-\ gelukkig dat het dat alleen maar was....ben wel benieuwd wat Stacy en Max en doen, als ze een blok hebben...zou wel erg leuk zijn een nieuw stel SEPHORA's  :D :D :D :D :D

En je mams bijna in haar eigen huisje weer....heerlijk voor haar  :D doe haar de groetjes en wil je haar nw adres mailen, voor een kaartje?!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Kunnen we gezellig met elkaar afspreken in haar nieuwe huis, Lin wilde Dusty (en de anderen natuurlijk ook) wel weer eens zien, dus als iedereen op dezelfde dag kan komen is dat natuurlijk leuk! :D
Ik zal je het adres even IMmen!

Caroline

Hé, weer bevruchte eitjes!!!  :D

Gaaf joh, gefeliciteerd!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Ieeks wat spannend! :D
Ja ik wil zeker even langskomen. Ik vind het erg leuk om het "kroost" te zien.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Alleen nog even wachten tot het huis klaar is ;)

Dulce heeft inmiddels het vijfde ei gelegd, er liggen er nu 6 in het blok, waarvan er 1 uit de andere kooi komt.
Ik heb het idee dat de bevruchte eitjes niet goed gedraaid worden, de rode 'massa' zit maar aan 1 kant. Ik hoor wel steeds gerommel van de eitjes in het blok dus ik hoop maar dat het goed gaat.

caro

Hoi Rianne,

Gefeliciteerd. Ik hoop voor je dat het nu  wel wil gaan lukken.

Succes

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Little Cockatoo

Gefeliciteerd met de bevruchte eitjes. Volgens mij zijn die van ons niet bevrucht.
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

kimmie

Ik zal voor je duimen dat het deze keer wel goed gaat...!!

Succes...!!
Groetjes Kim, Karel en Lady

Rianne

Ik denk dat ik toch maar 1 eitje van D&D naar buiten breng, bij Ayko en Tiaro. 's nachts voelt zowel Dulce als Diego zich blijkbaar niet geroepen om te broeden. ::) En daarom voor zekerheid maar een eitje naar buiten.

Rianne

21 april 2007, 14:20:20 #2351 Last Edit: 21 april 2007, 14:33:32 by Rianne
En volgens mij is er nog 1 bevrucht!!! :D Ik zie weer zo'n rood kringetje/spinnetje in een ei!

Rianne

Ik heb weer hoop!!!

In de voliere heb ik even het blok van Ayko en Tiaro er af gehaald om goed te kunnen schouwen zonder op een baksteen te hoeven staan. Het blok hangt namelijk erg hoog...
Goed gekeken en de stand is als volgt:
1 adoptie ei van Ayla en Tiamo lijkt mij bevrucht
2 eigen eieren van Ayko en Tiaro (namen lijken echt toevallig op elkaar!) lijken mij ook bevrucht
1 adoptie ei van Dulce en Diego ziet al lekker rood gevuld van binnen en is zeker bevrucht.

Het mysterie over het gedropte ei is ook opgelost. Er was namelijk een adoptie ei met een deukje, blijkbaar hebben ze die er uit gegooid. Ik heb het eierdopje nog eens bestudeerd en zag toen pas de markering die Lin erop had gezet.

Oooh ik hoop zo dat dit nu gaat lukken! :D

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 20 april 2007, 19:19:25
Ik heb het idee dat de bevruchte eitjes niet goed gedraaid worden, de rode 'massa' zit maar aan 1 kant. Ik hoor wel steeds gerommel van de eitjes in het blok dus ik hoop maar dat het goed gaat.

Dat is en was hier ook zo, dat gaat prima :)

ManjaV

Hoi Rianne,

Nou, ik hoop ook dat het allemaal goed zal gaan bij je. Gelukkig heb je bevruchte eitjes. :D
Dus Dulce en Diego broeden 's nachts ook niet. Het blijft vreemd he, hier weigeren ze het ook nog steeds.  ::)
Misschien duurt het wat langer bij sommige valkjes!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki