4 augustus 2025, 23:18:23

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Caroline

Balen joh, onbevruchtte eitjes is nooit leuk.  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

mooie peoezenfoto's  :D :D :D en jammer als de eitjes onbevrucht zijn

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Afgelopen maandag heeft Linda 4 adoptie eitjes gebracht. 1 van Naira en Yasuo en 3 van Kaiyo en Kashira. In het ei van Naira zie ik aders, in de andere 3 nog niks. En mevrouw Dulce heeft er zelf ook nog 1 bijgelegd ;) Hopen dat het lukt met het bevruchte ei, Diego zit er haast hele dagen op te broeden...

Gerda

Hoi Rianne,

Ik ben benieuwd!! Blijf het volgen!!

Liefs, Gerda

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

31 januari 2007, 22:03:11 #1895 Last Edit: 31 januari 2007, 22:05:45 by Wilma1
Oooooh wat spannend...gaaf dat Diego er de hele dag op zit  te broeden  :D

Even een foto van Dusty's kleine broertje....tenminste IK denk dat het een man is  :P...hij fluit net zo als Dusty dat hier deed  :D eerst wat verlegen en dan als een echte stoere valk  8) met een bouwvakkersfluitje  ;D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Wat een leuke foto! :D Mijn broer zou nog foto's maken van de adoptie valkjes, hopelijk doet ie dat gauw zodat ik ze hier kan plaatsen.

Het eitje is nog rood van binnen maar alles lijkt wel aan 1 kant te zitten. :-\ Hopelijk ontwikkelt het zich wel verder.

Inge88

Hopelijk komt het goed! Je weet tot nu toe nog van geen enkel eitje of het bevrucht is?

Rianne

Nou, de eigen eitjes van dit koppel waren allen onbevrucht. Maar dat was ergens wel te verwachten, ondanks dat ze wel paarden kan het zijn dat het door de leeftijd van het popje niet gelukt is om de eitjes te bevruchten. Ze word in April pas 1 jaar.
De adoptie eitjes zijn van 2 koppels van Lin en in 1 ei zie ik dus aders lopen. Alleen zit dat niet door het hele ei heen, maar aan 1 helft. Als ik het ei draai, beweegt het ook niet mee. Dus afwachten maar. In de andere eitjes zie ik nog helemaal niks.

Inge88

Ah das jammer  :-[ Hopelijk wordt het gauw duidelijker en blijkt het bevrucht te zijn. De andere eitjes zijn nu toch ook al ongeveer een week oud, dus zou je wat moeten zien? Nouja afwachten maar dus...

En hopelijk lukt het de volgende keer wel met je geelwang koppeltje.

Rianne

Dat is het ergste van kweken... het wachten. ;D Verder is alles leuk haha :D

Inge88

Gelukkig maar! Maar kan me goed indenken dat het wachten vervelend en zenuwslopend is.
Ik blijf je boekje volgen...

Ik ga nu slapen. Weltrusten!

*Patricia*

hoi,

Het blijft spannend. Ik zal het blijven volgen in je boekje

groetjes Patricia

Rianne

Vreemd, het is net alsof ze aanvoelen dat er iets is met het ei. De 4 eitjes waar ik niks in kan zien liggen bij elkaar, en het bevruchte ei ligt er iets naast. Gisteren had ik het teruggelegd en nu ligt het er weer naast. ??? Naja, ik zal wel zien :)

kimmie

Heey Rianne,

Ik kom ook even in jouw boekje langs...
Je hebt een heel leuk boekje...

Wel jammer dat de eitjes niet waren bevrucht...
Hopen dat de adoptie eitjes dat wel zijn...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady